Trees Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Hee Floor, wat ga jij goed ineens? Hartstikke fijn, en het is waar, na een dag of vijf heb je het gevoel dat je al afgekickt bent! Ik vind eigenlijk vooral de eerste dag het moeilijkst, dan kan je de alcohol níet uit je hoofd krijgen, en lijkt iedere minuut uuuuren te duren! Dag twee ben je al helemaal trots op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Ik ben ook heel onrustig, Marjo. Ook een onbestendig, beetje angstig gevoel. Heel vervelend. Heb er een pammetje ingegooid, maar dat hekpt nog niet echt. Hier nog maar een beetje blijven hangen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Nou, deze dame duikt de koffer lekker in!!Slaap lekker voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 trees, toen het kwartje viel van die refusal werd ik plotsklaps een stuk rustiger, ik bedoel maar... Zat al de hele middag te denken om zo ook een halve pam te nemen, net als gisteravond. Toen heerlijk geslapen. heb nu net een kopje slapeloosheidsthee gezet. het moet niet gekker worden denk ik nu. klaas is het tegenovergestelde van mij. Het is een gevoel wat me vastgrijpt, alsof ik alles wat ik denk en doe moet verantwoorden naar iets of iemand toe. M'n eigen belachelijk te hoog gestelde norm denk ik. Simpelweg tevreden zijn lijkt dan zoiets ongrijpbaars...Tja, ik begin steeds beter te begrijpen waarom ik dronk. En ach, zover ben ik nooit geweest, het is al heel wat! Maar nog niet genoeg. Dat eeuwig jakkerende hoofd. Waar is die uitknop!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Het idee, dat ik naar bed móet. Dat het morgen maandag is. Het voor de kinderen zo leuk zou zijn, als ik er ook gewoon wel altijd zou zijn. nu is het een uitzondering 's ochtends.... Merk wel, dat ik de laatste maanden een stuk hanteerbaarder en relaxter ben. Zoon deed laatst iets, wat mij anders waarschijnlijk anzette tot een heftige reactie. hij keek me verwonderd aan en zei; wat doe je rustig! Ik antwoorde; ik vóel me rustig! Het gevoel daarna... Te vertrouwen. Dat ben ik steeds vaker, te vertrouwen. Er is geen echte reden meer om weer te gaan drinken. Ik moet alleen nog even helemaal landen. Nou ja, ook na een stuiterende landing sta je eens stil om uit te stappen, toch?En, weet jij ook waar jou onbestendige gevoel vandaan komt. Vaak helpt het toch om het te benoemen. kijk je erg op tegen de terugkomst van je zoon? leuk dat ie er weer is, maar ook een stukje vrijheid wat je moet inleveren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Gniffel... Hee Har, zie nu pas dat ze al weg is. lekker saampies nog ff opslomen...Mooi geschreven har, over je leven. je bent al heel ver. Lijkt me een goed gevoel geven. je kan het handelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Wou bijna om de hamer vragen...Besef me opeens dat het niet nodig is. Word rustiger nu ik van me af schrijf en accepteer hoe het is.Wat heb ik eraan als ik nu in bed ga liggen hyperventileren, kan ik beter wat rustiger worden en een half uurtje later naar bed gaan...Sprak de wijze oude vrouw die haar veertigste jaar met rasse schreden zag naderen.... Een zoet verlangen naar een nieuwe fase! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Har ook weg...Ben altijd al een laatbloeier geweest, die de schade nog even snel wou inhalen... Klaas ruimt ook al op...Ik ben zó koud, dus duik maar mee!!Morgen bijkomen van alle gedachten... Mmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Ook onrustig... pakt z'n gitaar er nog bij!Wat kan mij het ook schelen, ik neem er nog ééntje, da's écht de laatste! Lekker! Slapeloosheidskruiden van Simon Vink van de markt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Marjo, PBtje met uitleg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Ga nu even een s-je roken met klaas.Kom zo nog even terug... Ben aanspreekbaar hoor. Serieus, geinen... Maakt niet uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Nou, Marjo, het ziet er naar uit dat je in je eendje gaar geiten, want ik duik er ook onder! Maar er komen zó vast wel weer nieuw mensen bij op het forum!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Nog iemand wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Dat is nou jammer! Niemand meer! Wel logisch gezien de tijd!Iedereen slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Hee Gem! Ik ben er nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Nu nog steeds?Beetje hyper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Ik wel in ieder geval. Moet mijn best doen om me er niet druk over te maken dat de wekker om 6 uur gaat! Jammer van alle uren slaap die ik ingehaald heb dit weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Ja, ik ben er nog. nee de hyperdepyper is verdwenen, voel me kalm...hoe gaat het met jou? heb je nog gefietst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Het wil nog wel eens helpen van je af te schrijven...En, wat heb je eraan als je stuiterend in bed ligt. Dan rust je ook niet uit!kopje thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Nee. kwam er niet van! Niet erg. Lekker voor het huis in het zonnetje gezeten. Ook lekker relaxed.Op dit soort momenten mis ik wel een pammetje ofzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 We doen het maar met een kopje thee. Graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Het is volgens mij het beste om ze niet te nemen. merk nu al dat ik er meteen aan denk als ik me onrustig voel. kopje slaapthee van Simon Vink van de markt dan maar!Lekker relaxed dagje dus! Dochter ook een beetje rustig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Dochter heeft een beetje luddevudduh! Beetje geprikkeld, zegt weinig! Maar het komt wel goed!Moeilijke beslissing of je naar Oerol gaat! Gelukkig kan je er nog een tijd over denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Ik ga het toch maar weer proberen! Ben alweer een uur uit bed!Bedankt dat je er even was! Scheelt toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Jij ook welterusten zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden