Spring naar bijdragen

donderdag 29 mei 2008

An

Aanbevolen berichten

Houtje,
Ik val van sommige pijnstillers in slaap als de dosis te hoog is. Als de dosis juist is, word ik er ook wakker van.
In het ziekenhuis heb ik destijds een morfine-injectie gehad, daar was ik ook klaarwakker van. Maar moet wel zeggen dat ik geen pijn had en dat was toch heel erg prettig.

Knuffie,
Hier een flink slaghout om te meppen. Pak aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

danke voor de knuffel, kaia!!!!
Ik heb zovéél gedaan voor bepaalde personen, zoveel voor opgeofferd, zelfs zoveel financieel erin gestoken... en nu, nu besef ik eindelijk dat het het allemaal niet waard was!! Dat ik gewoon een tussendoortje was, gewoon iemand die er even was... Snik, snik...sorry, het gaat NIET met me, écht NIET!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie,

Lees ik hier dat het door jou gul geschonken vertrouwen geschonden is?

Dat is gemeen, maar een reden te meer om vooral NIET TE GAAN DRINKEN!

Nuchter zijnde kun je je vertrouwen in die persoon of personen opzeggen en trachten genoegdoening te krijgen. Dat is pijn waar je doorheen moet.

Heel veel {{{{{{{{{{{knuffels}}}}}}}}}}}}}}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverd het doet pijn, ik zou willen dat ik die bepaalde personen zou kunnen laten voelen 3 x van wat jij nu voelt.....maar het zegt zoveel meer over hun dan over jou, jij hebt alleen maar goed gedaan en dat zal jou zoveel meer geluk brengen, alleen nu ben je zo verdrietig, pvd het leven is ook niet rechtvaardig.....

MAAAR

In ieder geval hoeven die kl**tzakken, inclusief gremlins, niet te denken dat ze je er ook nog eens zo onder krijgen dat je gaat drinken....
heeeeeel GOED knuffie dat je hier gekomen bent
ik lust die gozers RAUW, echt
en ik ben nog lang niet uitgemept,
wat dénken die gasten wel niet om daar zomaar even bij jou aan te komen zetten....

{{{{{{{{{{knuffie}}}}}}}}}}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf,

Zolang je je zelf niet aan de kant zet, kan een ander dat ook niet doen. Denk daar eens over na.

Ik moet afhaken, sorry, maar ik duim voor jullie en stuur een ENORME mepper.

mepperdemep links
mepperdemep rechts

200 X herhalen, dan loop in intussen naar boven.

XXX voor iedereen,

Drijfhoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pip, ik zou zo graag zeggen van..laat maar.. het is voorbij... Maar mijn gevoelens zijn anders, laten zich niet voorliegen!!! Ik kàn hét niet!!!! Iedereen zegt dat ik téveel van mezelf verwacht de laatste tijd maar dat is de enige manier om niet teveel te denekn als je niet meer drinkt!! Allé, voor mij toch!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat HEEL VEEL vooruitgang,
en alleen maar heel positief dat je juist in je ellende hier komt
wij zijn er met z'n allen toch altijd graag voor elkaar
huil maar als het moet, laat ze maar even flink gaan die tranen
ik sla mijn armen om je heen
het komt echt wel goed allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja corinne, ik heb écht het gevoel dat het door mij gegeven vertrouwen erg geschonden is!!!!

En ja kaia, het doet pijn!! Véél pijn!!!

Maar ik wil écht NIET drinken, daarom ben ik hier gekomen, ben vandaag aan dag 26 en dat na een heel lange periode van weer meer en minder en daarvoor een lange droge periode!! Ik sukkel blijkbaar maar aan!! Weet niet meer hoe ik verder moet...

Dikke danke voor de slagen, houtje!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je teveel van jezelf verwacht, daar moet je zoveel mogelijk over praten, wat hoef je wel/niet te verwachten, wanneer ben je te streng voor jezelf en mag je best wat liever zijn...dat soort dingen...weet je praten helpt echt zoveel beter dan zuipen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Wat een laat volk! Knuffie,pak je bijeen. Het leven is niet altijd rechtvaardig, sommige dingen wil ik ook anders. Het is een grote poppenkast, waar we op een zo aangename manier doorheen moeten zien te laveren. Dat gaat met up's en down's. Onze mening wordt niet gevraagd.

Niet drinken, dan wordt alles uitvergroot.

Groet. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 26 vandaag!!!!! Goed joh, lekker belangrijk dat je bent gevallen en op bent gestaan, je leeft NU, en dit aangaan zonder de dubbele kater morgenochtend, daar GROEI je van en dat gevoel weegt echt zwaar op tegen de moment-bevrediging van de alcohol (die dan toch alleen maar tegenvalt, ik heb hier nog nooit iemand gelezen die zei: "ik ben gestruikeld, en het was lekker joh!")

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gevoelens laten zich niet voorliegen en ook niet wegdrinken dus je moet er doorheen. Pijn mag er ook zijn, dat moet zelfs, je mag janken, boos zijn, met spullen gaan gooien, boze brieven of mails gaan schrijven, op een kussen gaan rammen.. alles mag en alles helpt behalve drinken, dan wordt je morgen wakker met bovenop dit afgewezen rotgevoel ook nog eens een kater en blijkt het drinken weer niks opgelost te hebben.

Ik herken het hoor, zit ook al de hele avond te knokken tegen de trek maar houd me staande aan de gedachte dat het me niks zal opleveren en het alleen maar een korte termijn oplossing zal zijn met grote negatieve lange termijn gevolgen. Mijn trek is ook beter te hanteren, minder heftig, gewoon een mix van doodmoe zijn, aanstormende hormonen en ontstressen, het ideale recept waar de gemiddelde gremlin dol op is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo te horen is er opvang voor je knuf, dat is fijn!
en zoals ik al schreef ben ik doodmoe en heb anderhalf uur nodig gehad om het draadje bij te lezen dus ga meteen ook weer weg om te gaan slapen

iedereen die het nodig heeft veel sterkte vannacht!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, Je hebt gelijk..praten helpt beter... ik zuip nog steeds niet!!

adam, ik weet wel dat ik al die gevoelens màg voelen, het is alleen zo verdomd moeilijk om ermee om te gaan!!!

Hei soothe!! Dat is net het moeilijkste voor mij, mijn mening werd totaal niét gevraagd, ik moest maar akkoord gaan!!! Soory, ik ben héél erg boos nu, ik hoop dat je dat begrijpt.. kan blijkbaar niet altijd lieve knuffie zijn!! Groetjes aan anna!!

Pipje, Ik weet dat je me aanvoelt en weet waarover het gaat.. enja, je hebt gelijk, ik ben overstuur en weet geen andere manier om dat gevoel weg te doen dan het gewoon weg te drinken!! Ik kwam hier 1,5j geleden op het forum en heb intussen al een héééél lange weg afgelegd!! Nooit gedacht dat ik het nu weer zo moeilijk zou krijgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg onverwachts bezoek. Mijn man 'tja ik heb niks in huis', tjee dat was een tegenvaller. Het eerste halve uur hebben ze eerst gesproken over JWW in alle toon aarden. Ik dacht nog ff en ik ga gewoon naar bed. Op een gegeven moment was wel duidelijk dat er echt niks was. Heel even voelde ik me daar zelfs rottig over. Tegelijkertijd dacht ik 'moet ik voor jullie aan de zuip blijven, ja daaaaaaaaag'. Voor jullie ook gezond hoor een glaasje fris. Zo en nu zijn ze weg hahahaha. Gremlin er achteraan, afgedropen met z'n allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...