safidepafi Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Wow ik zou willen dat ik dat kon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 An hij zal er gewoon mee moeten leren leven. Het besef dat de depressie van de drank erger is dan de sociale angst is al een reuze stap naar de goede richting.Ik las dat bij jouw de drank ook al weer rijkelijk vloeide en ik hoop voor jouw dat er ook andere tijden komen.Sterkte met je PMS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Pippi dat ondezoek heb ik al zo vaak gehad dat het me niets meer doet, het is het andere..........nou ja vul maar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 nu moet ik gaan....dag lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Safi: die drank is hier altijd rijkelijk aanwezig, maar niet In mij dus. Ik ben een echte droogstoppel Wat een onweer niet te geloven, nog ff wachten en dan toch op het fietsje springen. Nu ben ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Morge dames, breek me de bek (eendebek) niet open, krijgt zo een heel andere betekenis Carolien, de link moet je achter de tekst plaatsen, zal het beschrijven anders komt het er gewoon te staan; "haakje openen" daar moet dus dit [ haakje staan.Haakje openen, hoofdletter L=tekst], de link plakken zonder spatie, haakje openen /L]Mooie tekeningen hoor! Knap dat je die afbeeldingen op een (ronde) urn kunt plaatsen.Houtje, sterkte vandaag met de uitslag! En je schamen als de uitslag goed is...ben je nou betoeterd Pip, knap van je dat je de buurvrouw hebt bezocht en er voor kiest om door je emoties heen te gaan! Een bloemetje voor jou.Heren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 hallo lieve allemaalHeb ik nog wat gemist....???Nosy Me!!!Heb geen tijd om alles bij te lezen, hoop dat het jullie goed gaat!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Al die pammetjes die hier voorbijkomen, zetten me aan het denken. Ben jarenlang zeer behoorlijk depressief geweest maar nooit iets geslikt. Heb eerlijk gezegd een aversie tegen AD middeltjes......maar vraag me af of ik daar mijn alcoholprobleem niet groter door heb gemaakt in het verleden. Klinkt nu als mosterd na de maaltijd en niemand kan dat weten...De "bijwerkingen" van alcohol zijn immers groter dan die van pammetjes natuurlijk.Heb wel in therapie geleerd (van anderen die ze ook slikten) en van de therapeut, dat pammetjes alleen niet de oplossing zijn en als demper kunnen werken die je tegenhouden om werkelijk door je gevoelens heen te gaan(?) M.a.w. dat je ook de (terechte) angst dempt; die angst was bij mij ook groot, want het is immers zwaar als je geconfronteerd wordt met je diepste gevoelens maar die angst overwinnen bleek juist vaak de sleutel te zijn.Heb geen last meer van depressies en zie de therapie als oorzaak dat ik er doorheen ben.Wil jullie niet voor het hoofd stoten maar vraag me af wat jullie overwegingen zijn om ze te slikken. Wil er begrip voor op kunnen brengen en er zeker niet over oordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Gottogot hoe leg ik dit uit [L=je tekst......]link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 en na de link [/L] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Sorry, moet er even tussenuit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Goedemorgen!Alles goed gegaan vanochtend. Al vloog de mensenmassa mij op het schoolplein wel even aan. Op tijd eruit gekomen en dochter uitgezwaaid. Klaas heeft een vrije dag, dus we zitten nu in de tuin aan een bakkie.... Verder erg licht in mijn hoofd en het gevoel er "niet echt bij te zijn". Weet waar het van komt, dus ff rustig aan en vanmiddag even slapen, ben alweer zó moe...Fijne dag hoor, allemaal. ik lees zonuendan wel even mee!Groetjes, Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Goedemorgen,Nou Carolien, laat maar lekker meelezen. Toch?Ik zit hier nog steeds wat af te burpen, wordt er gallisch van. Als het zo blijft toch maar ff ha bezoeken. Rennie deflatine helpt ook niet.Verder weinig nieuws, tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Zoooo....het dondert ende bliksemt hier! Komt wel erg dicht bij! Zet even mijn comp. uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Dank je Carolien. Volhouden, dan zal het wel goed komen..Har, toch vreemd, hier schijnt de zon!Pip je bent iig duidelijk geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Wauw Caro, wat weet je uitdrukkingen in het gezicht goed vast te leggen! Het ergste moet nog komen hier, wordt pikdonker! Ja, Adam de buienradar...erg makkelijk als je even naar buiten moet en je kunt goed zien of je de comp. maar beter uit kunt zetten...ooh nee Marjo, sterkte met de pammetjes....plaats er vraagtekens bij maar wie ben ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Tsja Pipchen, het is wel eens goed de ander gewoon te laten en er alleen maar te zijn. Hopelijk heeft je vriend dat nu begrepen; tis trouwens ook aan jou hoe je daar mee omgaat als je het hem verteld. In die zin ben ik blij met M. want die heeft geleerd als ze hyper van de emoties is er toch rustig over te praten en te zeggen wat ze het liefste wil. Daar kan ik dan wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 quote: Originally posted by: adamquote: Originally posted by: Har......................................plaats er vraagtekens bij maar wie ben ik? Gewoon even bij wie is wie kijken Har Nee hoor, daar kom ik Struik (mijn 1e username) tegen. Da's mijn alterego. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Caro bedankt voor 't bloemetje op het glas! Pas op trouwens dat je je tong niet afbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Hoehoe ik ben er nog.Gisteren door een diep, diep dal gegaan.Gelukkig had ik nog wel het besef 2 mensen te bellen, een heeft me na haar bezoek (met sirene en zwaailicht lief hè)een reuze goeie mail gestuurd daarna met daarin de tekst dat mijn moeder een DOMME vrouw was om niet te moeite te doen te willen zien wat voor dochter ze had. Heeel erg lief.Mijn huisarts belde me terug na mijn noodkreet en heb ik een half uur aan de lijn gehad. Een persoonlijkheidsstoornis met zware depressies en al die pijn is gewoon geen gedoe, dan nog de zorg als alleenstaande ouder voor je kids, een rampenplan is het.Zo terug, even een koppie Zenzejoo.Ja ik ben hypernerveus dat ze niks vinden en ik met di epijn moet leren leven. Half 3 moet ik, half 2 komt een vriendin die gaat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Mooi dat je vriendin meegaat Houtje. Phoe..en ik maar als onwetende schrijven over pammetjes. Zijn emoties heftiger voor vrouwen dan voor mannen (?) maar als vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Houtje,Ik zal aan je denken vanmiddag hoor!Fijn dat je niet alleen hoeft en dat je vriendin meegaat.Ik sleep ook altijd mijn vriendin mee, helpt toch.Tjonge ik had me van alles voorgenomen, gesprek voorbereiden bv, niet gedaan.Hahaha, ik vertrouw maar op mijn communicatieve vermogen.Maar ik zit de hele morgen al te mailen msnnen en te bellen ,lekker tijdverdrijf som, hihihi.alleen blijven er dan allerlei zaakjes die moeten gebeuren liggen, nou ja morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Houtje Sterkte vanmiddag, in gedachten zijn we bij je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Carolien, ik weet niet of je op mij doelt maar inderdaad, ál te diepe relaties ga ik maar beter niet aan, een relatie op afstand zoals ik nu heb kun je ook nog eens zeggen: laat me vandaag maar, dit is mijn eigen strijd die ik moet strijden.Ik ben zelf patiënt en gelukkig (wwwwwhhhhhhaaaaaaaaaaaaa wat een opscheppertj) heb ik een verdomd goed verstand en wéét ik wanneer het fout gaat, ik heb maar één keer een crisisopname meegemaakt, in '92 kan je nagaan. Zelfs een psychose kan ik afvinken dat die er aan komt, als ik de symptomen rationeel zie aankomen.Een depressie is het minst storend voor je omgeving gelukkig. Niemand heeft er last van als je dagen loopt te huilen. Manisch ben ik nooit geweest (geld uitgeven, sexuele uitspatiingen enz. wilde plannen, rare dingen kopen) ik beheer mijn geld strak en netjes.Ik ben allleeeen héééél streng voor mezelf. En altijd bang. Dat wel. Het bambi-hartje heeft te vroeg haar moeder verloren die haar behandelde als een volwassene met schuld aan haar (mijn moeders) ellende.Enne Carolien, ik ga je een pb sturen met een VRAAG. Sterker nog een OPDRACHT !!!!!!! yes !!!!!!!!!!! munnie !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Sorry hoor voor het uitblijven van een reactie, aan de telefoon gezeten met een oud reisgenoot. Ben met die man (70+) naar Frankrijk geweest (hij heeft een huis daar) in oktober 2006; hij had een chauffeur/klusjesman nodig en ik een vakantie Leuk om hem weer eens te spreken Dank Houtje en Caro voor het delen van jullie ervaringen.Een stoornis in de chemische huishouding, wellicht? En ja, PMS en de overgang is heftig weet ik van M. Die zit er nog steeds in! Ongelooflijk gezien haar leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden