Spring naar bijdragen

woensdag 4 juni

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Wat fijn hier in de huiskamer te komen en de lieve woorden van Visje te lezen met de mooie bloemmetjes er bij.

Orleando, welkom thuis en terug hier in de huiskamer. Een moedige stap heb je ondernomen en kanp dat je hulp wilde aanvaarden. Vind het erg fijn dat je hier weer de draad op nam en ons iets van je liet horen. En ja, in tijden van nood leer je de mensen pas echt kennen en dan blijven er maar weinig over. En idd de mensen kletsen toch wel over je maar dan ben je er tenminste nog, pas als ze dat niet meer doen is het echt foute boel..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoel je Drup; lig jij ook wel eens in een spagaat? :D

Wil zo wel effe andere foto's plaatsen op het filmdraadje. Ga meedoen met de fotowedstrijd "Eindhoven, verrassend groen" Welke van de vier vinden jullie het mooist? Foto's zijn genomen in Genneper Parken; Eindhoven is trouwens de groenste stad van Nederland...dêh wiste gullie nie hè? :)

vier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Har ik had je wel eens willen die voor dat breedbeeld. Ik een spagaat? Dat doe ik maar een keer om dan nooit meer overeind te komen. Doe voor mij maar het stadswandelpark en aansluitend de dommelvallei of eigenlijk maar niet want dan krijg ik weer zo'n heimwee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje, gefeliciteerd met je maand sober!!
Je praat er vrij gemakkelijk over, dat is fijn!
Gewoon doorgaan !!!!!!

;):moon::heart::):musicnote:B):present::rose::camera::sun::P:light:;):moon::heart::):musicnote:B):present::rose::camera::sun::P:light:;):moon::heart::):musicnote:B):present::rose::camera::sun::P:light:;):moon::heart::):musicnote:B):present::rose::camera::sun::P:light:

Orleando, welkom thuis!!!!!
:musicnote::present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Orleando,
Goed om te vernemen dat je er weer bent, we zijn beiden op dezelfde datum in het forum gestapt. Ik vind het heel erg moedig van je dat je uiteindelijk professionele hulp hebt ingeroepen, de opname en alles zal een geweldige impact op je hebben (gehad). Hoop dat je de draad weer snel in het dagelijks leven op kunt pakken en vooral dat je weer goed in je vel zit en de jww geen vat meer op je heeft. Met mij is het nog steeds halen en brengen; ik heb goede periodes en wat mindere, maar ga er nog steeds voor!
Heel veel suc6,
Rosan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foto van Dokkum, Soothe!
Wist het niet meer, maar heb er vroeger een poosje gewoond, bij een oom en tante, nadat het thuis verschrikkelijk was geëscaleerd tussen pa en mijn broertje. Hij is daarna naar een internaat gegaan. Het was rond mijn 17 de. Gek dat dat nu opeens weer boven komt drijven. was een heftige tijd. Ik was toen een dromer en had geen idee wat er in het leven van mij verwacht werd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Tactus een mailtje gestuurd met het verzoek om een poll te kunnen plaatsen over de gewenste veranderingen aan het forum; die mogelijkheid bestaat niet op het forum voor zover ik kan zien. Wacht dus nog even op antwoord voordat ik een draadje daarover open.

Ga in de benen, latersss
Fijne dag allemaal, keepB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagdag!
Ik heb besloten dat ik hier weg ga. Het heeft me in het begin veel geholpen maar nu niet meer. Dat ligt niet aan jullie maar aan het feit dat je weer eens verderop moet, the show must go on!
Dus wil ik iedereen van harte toewensen dat het allemaal goed gaat, dat je leeft zoals je wil leven en dat er veel fijne ervaringen op je pad komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present: :present: :present: :present:
Orleando: wat fijn dat je er weer bent, ik heb vaak aan je gedacht. Wat dapper om naar de kliniek te gaan. En trek je niks aan wat mensen van je zouden zeggen. Je moest eens weten wat er bij die 'andere' mensen allemaal aan de hand is. Hoofd omhoog Orleando, en petje af voor jou. :present: :present: :present: :present:

Vie: wat is dat nu? naar mijn idee komt het wel plotseling???? Ik wens je het allerbeste en veel gezondheid. Maar misschien bedenk je je nog?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, ik ben dankbaar zulke goede en begripvolle mensen als jij te mogen ontmoeten. Wat zullen ze blij met je zijn.

Vie, je blijft voor mij een mens met meerdere persoonlijkheden maar ik wens je zeker het allerbeste en goede hulp.

Voor de geintresseerden in een bolbliksem: ben hier niet voor verzekerd, wel voor het gevolg maar niet voor de oorzaak want het is een natuurramp M.a.w. er moet een nieuw dak op en dat mag ik betalen maar het plafond witten en de waterschade wordt wel vergoed. Dat schijnt zo voor de meeste verzekeringen zo te gelden met natuurrampen. Heb ik er nu ff mooi de pleuris, pardon fleuris in want de grootste onkosten post is dus voor mij. Betaal je daar nu jaren die premie voor? Zo'n k@t plafond witten is heel wat goedkoper als een nieuwe dakbedekking maar ze wilden het niet omdraaien. Nu heb ik er vooral de P in omdat mijn huis te koop staat. dat kan je zo niet verkopen en de boel verdoezelen lukt nog wel maar dan word je gepakt op verborgen gebreken en dan val je van de regen in de drup hahahah Ik neem wafje ff op sleeptouw om uit te waaien maar er is geen wind. Jemig want kan een Katholiek vloeken.........wat kan een alcoholist snakken naar een neut........zucht..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van oppassen, haha!!

Orleando, welkom terug, ik vind het super van je dat je je hebt laten opnemen, en hoe een ander daar over denkt zou ik lekker aan mn laars lappen. Het gaat om jou, JOU ALLEEN!!:present:

Druppie, wat een tegenvaller zeg!! Ik zou die raad van Caro maar opvolgen!

Pip, ik heb de foto gisteren echt gezien hoor! En wat een boer, die ex van je, om zomaar je dressoir te willen hebben! Hebben jullie alles niet verdeeld tijdens de scheiding dan? En als hij een maserati kan kopen kan hij ook vast wel een andere kast kopen, desnoods een voor jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...