Spring naar bijdragen

woensdag 4 juni


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben een tijdje hier niet geweest, en het ging goed totdat ik het in mei weer bont maakte. Ben weer een recidivist. Jammer moet weer opnieuw beginnen. Tja, ben hardleers. Vandaag niet gedronken en probeer de dag helder door te brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank allemaal voor jullie medeleven, ben helemaal van streek dus tijd om uit te loggen en mezelf weer op te poetsen PPPPPFFFFFFFFF Misschien doe ik dat wel met schoenpoets en kom ik terug als zwarte piet maar dat is wel een beetje vroeg hahahah, hoewel ik dol ben op pepernoten is dit een volledig nutteloze informatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Sandra, vond ff mijn ellende erger maar dat is niet zo en ben blij dat je onze huiskamer weer gevonden hebt al is de reden triest. Je bent toch erg dapper om de poging te durven en een uitglijder hebben we allemaal. Wilde ik je nog even zeggen voor ik uitlog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, dit is m'n derde alcoholloze dag, het is al minder erg als gisteren,maar nog steeds niet leuk.
Voorlopig slik ik niets,alleen vit. B. Ik kom eerlijkgezegd nergens toe, ik zit maar een beetje.
Overdag werk ik,dan gaat alles z'n gewone gang,maar normaalgesproken ben ik 's avonds ook bezig,en nu weet ik niet wat ik wil.
Maar ook dat zal wel overgaan.
3 dagen alcoholvrij!!!Mijn lijf weet niet wat het overkomt!
Op 2 weken in januari na heb ik de afgelopen 25 jaren vrijwel elke dag (te)veel gedronken.
Hopelijk helpt Tactus me om het vol te houden.

Ik lees nu nog alleen maar mee, over een tijdje ga ik ook wel reageren op berichtjes van anderen, ik moet nog even wennen.

Succes iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjezus Drup, rot voor je....misschien toch goed om even te checken of het wel klopt. Verzekeringsm. halen wel eens streken uit, net als de zorgverzekeraars :angry:
Doe maar effe rustig aan.....

Oh...ik heb trouwens bericht van Tactus gehad; ze wensen NIET in te gaan op eventuele voorstellen om de layout of opzet van het forum te veranderen
Oké, dat weten jullie dat...hun goed recht natuurlijk, we zijn hier maar te gast.

Nog bedankt ladies voor jullie voorkeurstemmen op het filmdraadje...denk er nog even over na :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra: welkom! en weet je... het zit hier vol recidivisten. Je dood drinken is toch niet echt de bedoeling. Leven wil je. En hoe het komt? ... tja, verslaving. Een is niet genoeg... dus we gaan gewoon door totdat we erbij neervallen. Je bent weer opgestaan. Even door de eerste zware dag heenbijten en.... komen schrijven, niet alleen ermee gaan zitten. Doe alles wat je maar wilt, als je maar niet gaat drinken.

Har: dan weten we dat ook weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge wienig postings maar veel nieuws!

Orleando, wat een dappere stap heb jij gezet, goe ik heb respect voor je.
Fijn dat je nu hulp hebt en de overweging voor medicatie.
Doe het rustig aan en wen weer op je gemak aan de "gewone" wereld.
:present:

Druppeltje, wat erg dat de verzekering niet alles uitkeert, ik weet dat er een waarborgfonds bestaat, dat kan je raadplegen als de verzekering niet uitkeert, ik weet niet of het ook in het geval van schade aan huizen is, het is in elk geval het proberen waard.
Sterkte, ik vind het erg sneu voor je.

Har, ik vind foto 4 het mooist.

Vie, wat een plotseling vertrek, ik ben een beetje verbaasd.
Wel wil ik je het allerbeste met je gezondheid toewensen.
Natuurlijk veel geluk met J, voor de toekomst, een nuchtere toekomst.
Toch zal ik nog regelmatig aan het sleuteltje denken, dan denk ik vanzelf aan jou.
Het gaat je goed Vie.

Sandra, welkom terug, ik weet nog dat we gelijk opgingen.

Zo mensen mijn werkdag zit erop, ben morgen lekker vrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An, hoe is het met jou vergaan. Nog steeds droog?. Tja zoals al gelezen heb heb ik recent mijn mega uitglijder gehad. En vandaag zit ik vol met schuldgevoelens en zie in dat alco mij aan het vernietigen is. Dus vandaag maar niet drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit al een tijdje ingelogd, maar had net bij de Wie is wie iets geschreven en toen werd ik gebeld.
Nu ben ik met het eten bezig. Straks, ergens na het eten kom ik wel even kijken.
Het gaat op en neer met me vandaag, meer neer dan op. Komt wel weer goed.
Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, dat is balen. Denk je overal voor verzekerd te zijn,gebeurt je dit weer.
Wat voor schade heb je aan je dak??

Carolien, Fijn dat je de buren zo goed kunt helpen. Dat is ook niet niks.Gelukkig hebben de kinderen weer meer respect voor hun vader. Herinneren ze hem later misschien toch op een andere manier.

An, Jij bent ook steeds sterker aan het worden.

Albertina, wanneer krijg je de behandeling voor je voet? En ben je al onder het juk vandaan van de poorwachter?

Har , Heb geantwoord op het draadje van jouw foto,s. Ze zijn allemaal wel mooi, maar ik geloof dat ik de derde er uit vond springen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sammy,

Ik heb nog 2 weken juk te gaan:), het einde is in zicht.
Dan begint ook de behandeling, maar ik moet zeggen het gaat steeds beter vooral in
de avond boek ik veel winst, daar ben ik zo blij mee.
Dus ik ben an de beterende hand, het gaat in eeen opwaartse lijn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...