Spring naar bijdragen

woensdag 11 juni 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tina,
heel veel sterkte in het ziekenhuis!! :present::present::present:

Corinne,
Gefeliciteerd met je mijlplaal van 14 maanden!!
:sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::)

Blacky,
Gefeliciteerd met je 7 maanden alcoholvrij, maar eigenlijk nog veeeeeeel langer!!
:musicnote::present::heart::rose::musicnote::present::heart::rose::musicnote::present::heart::rose::musicnote::present::heart::rose::musicnote::present::heart::rose::musicnote::present::heart::rose::musicnote::present::heart::rose::musicnote::present::heart::rose::musicnote::present::heart::rose::musicnote::present::heart::rose:

Woman,
complimenten dat je zo goed volhoudt in deze moeilijke tijd! Veel sterkte! :present:

Kater/Mies,
hee dag 3!! Hartstikke goed!

Victualia,
Lekker geslapen en even tijd voor jezelf gehad? Weer wat opgeknapt?

Kaia,
hoe gaat het verder met JOU?

Ziza,
jullie gefeliciteerd ;) met je mijlpaal, al vier jij het pas weer in september!

Soothe,
heel fijn te horen hoe het met je gaat! Ik ben blij dat je van een ander leven geniet!

An,
gelukkig ben je weer opgekrabbeld! Dat fietsen is in ieder geval prima! Ga zo door!

Charlie,
sterkte met je bezoek aan de HA. Ik weet hoe eng je dat vindt!! Knap dat je nu de stap durft te wagen! :heart:

Marjo,
fijne ouderavond! Wees maar heel trots op je kinderen!

Houtje,
lukt het om goed aan jezelf te denken????

Tapas,
is het gelukt een mooie plek voor de foto's te vinden?

Ik ben total loss. Heb met mijn manke pootje gisteravond en vanavond gecollecteerd.
Mijn enkel is nu gigantisch!! Maar ik heb het wel gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Ziza, dat weet ik heel goed. Dat heb ik ook jaren gedaan en zeker als je nog stijf staat van de drank in de lijf heb je gewoon geen andere keuze. Mijn situatie is toch verbeterd na vijf jaar niet drinken. Mijn conditie bedoel ik en ook op emotioneel gebied sta ik er nu heel anders voor. Dat ik af en toe haper heeft alles te maken met DE KEUZE van helemaal op NUL. Het waren vijf goede jaren, maar vaak ook moeilijke tijden waarin ik me erg geisoleerd voelde. Ik zoek nu andere wegen om toch mee te kunnen doen. Door dingen met mezelf en de omgeving af te spreken. In dit geval om de BOB te zijn.

Maar nu ga ik echt naar bed , boek ligt al klaar.

Choely: ja sommige dingen kan je beter door een ander laten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, Marieke...dapper van je dat je de boel laat reviseren! Ik moet ook binnenkort voor de ondertandjes, is ook wel wat werk aan te verzetten. Wil best, maar zal het financieel moeten regelen.
Goh, wat zal dat een opsteker voor je zijn :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza: nog maals , ik weet het , maar voor mij is het onmogelijk om nergens meer naar toe te gaan. En dat WIL ik ook helemaal niet meer. Ik wil die rot drank eens ECHT de baas worden en weer kunnen leven en lol maken zonder die zooi. Dan zal het een keer fout gaan, maar ik laat me niet meer meeslepen met schuld en weet ik veel wat en dat is een overwinning. Ik geloof er weer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Ik begrijp dat haperen niet helemaal... of je kunt sociaal drinken of je kunt het niet...
Ja het is moeilijk om die overstap te maken... echter als het iedere keer uit de klauwen loopt heeft het niet veel met keuze te maken maar meer met verslaving en dat zijn twee verschillende zaken...

In ieder geval succes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is dus ook mijn probleem,wat ziza zegt,ik kan dus niet meer sociaal drinken en de laatste tijd loop ik daardoor tegen de lamp,eerst wist ik dat het niet kon en toen ging het goed en toen kwam die gremlin die zei dat met eentje meedoen o zo veel leuker is dan als een saaie piet er bij zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza: je denkt dat ik het niet weet of zo, maar geloof me, ik weet heel goed dat ik NIET sociaal kan drinken en ik WEET dat ik een alcoholiste ben. Alleen doe ik het dit keer anders als destijds en dit voelt beter en stabieler. Ik raak gewoon die angst kwijt en dat voelt zo ontzettend goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nergens meer naar toe gaan is overdreven An.... feesten en gelegenheden de eerste tijd mijden zijn maar bliksemflitsen als je het wegzet tegen een heel leven...
Er zijn zoveel mogelijkheden om andere dingen te doen...

En misschien als het straks onverhoopt fout zou gaan zoals je zelf aangeeft kunnen de konsekwenties daar van wel eens heel zuur zijn...maar dat moet iedereen voor zich zelf uitzoeken en ondervinden...
Ik heb genoeg zure appels gegeten wat dat betreft...hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kater

was ik maar met twee,druppel,dan liet ik er een van mij zo doorgaan en de ander werd dan adb.......

Lijkt me geen goed plan Kater, blijft er een van de twee continu met een kater rondlopen en dat dan samen met jou onder een dak ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...