Spring naar bijdragen

vrijdag 13 juni


Aanbevolen berichten

Wat een rust hier! Nou ja ik ben gedouched en aangekleed en ga zo de stad in om een fikse boete te gaan betalen voor een bibliotheekboek wat ik ergens onder het bed terugvond en naar de kruidenwinkel om voor de kat te kijken wat ik aan haar blaasontsteking kan doen, en verder maar weer eens kringlopen en op zoek naar grotere maten broeken.. grmpfffffff

Corinne, wijs dat je voor jezelf kiest! Hoe aanlokkelijk dat vertaalaanbod ook klinkt! jij weet wat je aan kan en handelt er naar! mijn complimenten!!

okee, ik ben weg, later dus weer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Sammy, alles wel in het Noorden. Ik had je nog willen mailen, maar ben met volledig herstel al mijn E-mail adressen kwijt en zo nog een en ander. Wat een ramp, ik moest alles herinstalleren.
Ik kreeg bepaalde software er niet meer uit, de register sleuteltjes waren weg. Dat gaf conflicten, dus alles eruit gehaald.

Hoop dat het goed met je gaat en dat je weer tot enig valsspelen in staat bent. ;)

Groet en sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, nou ik ga niet alles terug lezen, maar we hebben EEND erbij. Heb ik dat goed gelezen.
Nergens anders gesignaleerd. Dus EEND, waar je ook bent, misschien wil je je voorstellen bij WIE is WIE??

Tapas, herkenbaar, verslavingsgedrag. Ik ben ook broodje nuchter naar bed gegaan, maar niet echt van harte. Vandaag gaat het in ieder geval een droge dag worden en heb uit veiligheid me afgemeld voor het feestje van vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat dus ook met dat uitslapen,
Ik laat het maar even zo, kan niet alles tegelijk he, toen ik dronk boeide het me niet, nu wel dus, strange....
Komt vanzelf wel weer, ben overdag veel actiever dus die structuur dat komt wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Carolien voor je uitleg en medeleven.

Al voor ze overleden waren geloofde ik hier in. De ene gelooft of hoopt in God en de andere in wat anders, Wat maakt dat nu allemaal uit? En waarom mogen dit soort onderwerpen hier niet komen? Omdat het bepaalde personen niet aan staat? Nou dat onderwerp over de lammetjes en voetbal heb ik ook wel gezien maar dat mag toch? Scrollen zou ik zeggen en doe dat dan ook als ik jullie niet aan sta. Bah, vond dat helemaal niet aardig.

En Pip ik zit helemaal niet in een labiele fase maar zo te lezen ben ik veel sterker als jij dus ga je handen wassen en maak het toetsenbord schoon.

Sammy, mijn reactie volgt nog maar ben nu ff te geladen.

Gem, moest even de rechtsbijstand afwachten dus ook op jou reageer ik nog.

Enfin, heb net gedouched en een rood shirt aangetrokken met een witte broek en blauwe schoenen. Er onder vond ik een oranje slipje heel toepasselijk en ben ouderwetse verse groentensoep aan het maken dus ben er helemaal klaar voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi soothe, Hier alles goed. Valsspelen doe ik nog steeds, zei het in mindere mate.
Wel in het hoge Noorden geboren, maar woon in het midden des lands.Zal mijn mailadres weer opsturen.
Ga je dit weekend nog iets leuks doen met Anna??Ik vind dat jij het geweldig doet. Top man.
Had jezelf ook nooit kunnen bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kom net terug van psycholoog, de psychiater waar ik in behandeling bij ben vond het nodig een persoonlijkheidsonderzoek te doen.Weer het hele verhaal vertellen en een hele hoop vragen beantwoorden.Het lijkt wel hoe meer vragen er worden gesteld ,hoe gekker ik er uit kom Borderline,bipolaire stoornis of meerdere persoonlijkheden.Ik wil gewoon mijn leven proberen opnieuw op te starten ,geef me daar handvaten voor en niet nog meer stickers en medicatie.
Het eerste schaap is al over de dam zal proberen de schade te beperken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup ;) Ik stuur je zo effe een Pb.
Hahaa....zie het al voor me die outfit :D Je staat er gekleurd op! Ben zeer benieuwd naar vanavond...ik vind 2-1 voor Oranje wel genoeg :P

Choely, hou vooral vast aan wat je zelf van die onderzoeken vindt...een ander kan het NOOIT voor jou weten, hooguit in therapie kun je daar ZELF achterkomen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...