Kaia Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Ik heb ook geen gras, maar dat weten zij niet...oeps NU DUS WEL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Oh, Kaia dat waren we niet van plan hoor, gaan liggen, toch lief van je dat je nog even wacht.Had ik je toch goed ingeschat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Ja ach ons kent ons, en als het erop neer komt, of neervalt, houdt ons toch wel een beetje van elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Albertien, GEWELDIG, uit de poortwachter.Nu rustig uitzieken, en je geen zorgen meer maken hé?Adam, Fijn dat het zo goed gaat na de operatie. Daar heb je het tenslotte voor gedaan.Nu ophouden over Carolien te vallen. De boodschap is haar nu wel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Sammy, het is gewoon een beetje met een knipoog relativeren, het geheel met de mantel der humor bedekken, we borduurden gewoon een beetje melig door, het zijn verder geen persoonlijke aanvallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Nou dat balkonnetje heb ik verleden jaar helemaal leuk opgeknapt, bamboe schermpjes houten vlondertjes, leuk bankje en leuke houten tafeltjes.Nu moeten er alleen nog wat fleurige plantjes op maar daar is het nog niet van gekomen.Romeo? Mmmmm, nou nee niet echt, heb genoeg aan mezelf.Ach Sammy een beetje geiten mag toch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Ha Houtje is ook weer in da house!Joehoe, gaat ie een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Tuuurlijk moet geiten kunnen. Maar dan heb ik het dus verkeerd opgevat. Zie het geiten er wel in maar tevens ook nog een boodschap voor Carolien. En hopelijk ziet zij dus wel alleen de humor. Dat heb je dus met virtueel. Dan vat je weleens dingen verkeerd op . Geit maar lekker door hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Zulke dingen zeggen vaak meer over de geitjes dan over het onderwerp waarover gegeit wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Aha ik ben gesignaleerd merk ik :$.FF lezen. brb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Ja Albertina, van je berichtje dat je uit de Poortwachter bent knapte ik helemaal op, ik heb een waterproof laagje mascara erop gesmeerd en ben vertrokken. De les ging goed al gaat het lesgeven niet helemaal naar mijn zin (ik vind de structuur van mijn lessen niet goed).Nou ja, eerst maar even een hapje eten met Dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Toch goed van je Houtje, dat je toch bent gegaan, en dat de structuur niet goed zou zijnis de cursiten vast niet opgevallen, je was vast weer een beetje streng naar jezef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Prettige nacht gehad, wel erg lang wakker gelegen.Opstaan gaat inderdaad een stuk makkelijker als je droog staat, wat een verademing !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Nou tjee, ik ben stiekum een beetje jaloers;)zo lang slapen?Heerlijk als je slaapt heeft je geest rust, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Ik wil me bij Pippi aansluiten ook ik had het even nodig om een beetje gek te doen.Dus zeker niet om je te kwetsen Carolien.Dat meen ik oprecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 quote: Originally posted by: albertinaNou tjee, ik ben stiekum een beetje jaloers;)zo lang slapen? Heerlijk als je slaapt heeft je geest rust, toch? Ja en dan moet ik nog de wekker zetten he....... Zal morgen wat worden , moet ik er om 07.00 uit (net zoals ieder normaal mens) Maar inderdaad ik ben een rasecht uitslaper, ook als ik droog sta !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven: alle gekheid op een stokje, maar Carolien ik heb alle respect voor jou en voor bijzondere gaven, alleen het transforummale gedeelte ervan freakt me out, ik heb er wakker van gelegen (paraKaia) en ben het ook eens met wat Pippi eerder zei over het gevaar ervan.....tegen iemand die nu denkt: "Ha, misschien kan Carolien dingen voor mij oplossen", zou ik willen zeggen: natuurlijk willen we graag een teken van wat we zo missen, maar zoek de oplossing niet buiten, maar juist IN jezelf! En Carolien: ik twijfel er niet aan dat je het goed bedoelt, dat blijkt uit alle postings die ik van jou gelezen heb, je bent een lief mens en niet de eerste, de enige en zeker ook niet de laatste die hier wel eens wat neertypt waarvan je later denkt: 'ai wat een commotie, dat had ik beter niet kunnen doen". Woman: je eerste echte gremlinoverwinning gisteren maakt je sterker! Is alles een beetje okay met jou en je vriendin?Jee ik zit de laatste tijd echt weer in een vlaag van forumverbijstering (hebben jullie zeker niets van gemerkt? ), grijp mezelf nu in m'n nekvel: hup jij lapschwanschen, aan de studie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Het allesergste vind ik nog dat de gremlins DIRECT om me heen stonden. Ik kon niet eens iets denken over het vreselijke nieuws, het allereerste wat in me opkwam was: nu mogen we weer. Echt om je verrot te schamen, walgelijk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Maar het allermooiste nog vind ik dat je ze ook direkt zag voor wie ze waren, en dat je eerder op het forum was dan dat je eraan toe ging geven, niks om je voor te schamen dus, juist een goede ervaring, je moet het tenslotte meemaken om het te kunnen herkennen, en denk maar niet dat die kl**tzakken bij ons niet zo razendsnel infiltreren als ze ook maar enige kans zien.....al wordt de muur wel steeds moeilijker doorgaanbaar, steeds meer prikkeldraad enzo waar die krengen niet van houden, en nog steeds verblijf ik, Under Construction,liefsKaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Hallo forumgenoten,Mocht Carolien mediamieke gaven hebben, wie ben ik omdat te weerleggen. Net zo min als ik niet kan bewijzen, dat God niet bestaat. Nog afgezien van het feit, dat ik niets hoef te bewijzen, omdat negatieve bewijzen niet te leveren zijn! Mijn mening is dat er iets te veel ophef over wordt gemaakt.Carolien zag zelf al in dat het beter per PB kan!!Enige tijd terug werd het een reli-forum. Teksten uit het Johannesevangelie en de Handelingen vlogen om je oren, verijkt met gospel teksten. Ook dat kan beter per PB, andes vliegen Christenen, Joden en Moslims elkaar in de haren. Ze is weggebleven, waarom? Gelovigen mag je niet van repliek dienen.Verder leven en laten leven! En... tegen Horatio werd al gezegd, dat er meer in hemel en op aarde is, dan waarvan zijn wijsheid droomt.Eigenlijk valt het dus allemaal mee!! Zoveel zielen zoveel gedachten!!Groetje van Soothe, die niet outfriekt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Haaaa, ik ben ook weer in da house, nog wel in pyama en ongedouched dus daar moet ik eerst even wat mee doen. Ja lekker lang uitgeslapen maar lag er ook pas na 3 uur in, stukje restgedrag van de vroegere donderdagavond, dan zoop ik regelmatig door tot het licht werd, heb nog even getwijfeld vannacht of ik zou wachten tot het licht zou worden want dat maak ik nooit mee als avondmens maar ben toch wijselijk (droog) rond 3 uur afgetaaid. En vandaag het andere restgedrag, het katergedrag zonder kater, uitslapen, geen zin in iets, nog niet aangekleed.. hihihi, net als vroeger dus maar wel zonder drankTina wat een opluchting, het juk wat poortwachter heet is verdwenen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Hoi allemaal,Tijd om weer eens te laten weten dat ik nog besta. Albertina, blij voor je dat die poortwachterdruk eindelijk van je nek af is. Nu kun je zonder druk aan jezelf werken. Beterschap met je been nu.Ik heb toch echt moeite met het aanhouden van struktuur. Vanochtend kon ik het ook weer niet nalaten om me op mijn andere zij te keren toen de wekker ging. Heeft er ook wel mee te maken dat ik zo slecht slaap en op een of andere manier kan ik 's morgens beter slapen dan 's nachts. Het was dus na tienen toen ik mijn bed uitstapte.Ik heb vandaag weer een aardig steunend bericht gekregen van mijn begeleidster hier.Vanochtend werd ik ook gebeld of ik een vertaalklus wilde doen voor een bedrijf waar ik eind september heb gewerkt. Uit het Frans naar het Engels. Klonk best aanlokkelijk, want is ook thuis te doen, maar ik heb nee gezegd. Ik kan me zo moeilijk concentreren dat ik het niet zou kunnen (zit niet voor niets gedeeltijk in de ZW) en, eerlijk is eerlijk, als ik me zou kunnen concentreren, dan duik ik weer in mijn studie. Ik ga nog wat aan de piano en dan is het weer tijd voor de pianoles.Houtje, sterkte met nek, schouder, tieners. Blacky, geniet van je podovan.Pippi, sterkte met je tieners.Gem, sterkte met je been.Adam, blij dat je operatie is gelukt. Nu werken aan het herstel.Iedereen, sterkte en hou de moed erin. Zonder drank is het echt allemaal veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Corinne, nou je bestaat nog wel degelijk hoor, dat je niet zo veel post als gewoonlijkwil helemaal niet zeggen dat ik je vergeet, integendeel.Zo net even koffie gedronken, kreeg bezoek.Ik ga nu zo toch maar even naar buiten ik wil een paar boodschapjes doen en heb geenzin om hulp te vragen.Ik heb trouwens zo gelachen net, ik keek naar buiten en zag de postbode(vrouw) wat denk jedie bezorgt haar post vanuit de auto, en wel een hele luxe, een Golf Cabrio.Steeds verplaats ze die auto weer een stukje om vervolgens de post eruit te halen.Ik was stomverbaasd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 dubbel bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Onmatig, driedubbel bericht, mijn computer doet wat raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden