Spring naar bijdragen

vrijdag 13 juni

Aanbevolen berichten

Ik heb best al vaak het draadje geopend, ik weet even geen tekst te verzinnen.
Eindelijk een beetje geslapen, wel vroeg wakker, maar ik kruip er zo nog lekker even in.
De regen klettert hier tegen de ramen, was hard nodig.
Ik heb net even van gisteravond het draadje doorgelezen, te veel om op
te reageren.
Een ding heeft mij wel een beetje van mijn stuk gebracht, nl. de posting van Carolien aan Druppeltje.
Ik bedoel er niets naars mee maar vind toch dat je erg voorzichtig moet zijn met dit soort zaken.
Je kent elkaar niet kan er niet over in gesprek en dat is m.i. niet goed.
Ik ben niet tegen spiritualiteit, zeker niet, maar internet is niet the place to be daarvoor.
Dus Druppletje blijf met beide benen op de grond meid.

Marjo, een fijn weekend ik hoop dat je veel plezier hebt en dat het weer een beetje meezit.

Corinne, ik mis je postings wel hoor, maar ik begrijp je goed meid, soms is je koppie
gewoon te vol om alles in je op te nemen, wel fijn dat je zo nu en dan toch even iets laat horen.

Tapas, wat een lief plaatje, en wat een leuke hond die Tapas.

Goed voor jou Pip dat je gister niets te klagen had, ik wens je vandaag weer zo'n dag toe.

Tjee Blacky, pas wel op hé, je wordt anders net zo'n pechvogel als ik, en één gehavende is genoeg.

Zo nu ga ik toch weer even lekker mijn bed opzoeken, ik heb het zowaar een beetje koud gekregen.
En toch heb ik nog een beetje op iedereen gereageerd, mijn hoofd neemt meer op dan ik dacht hihihihi.
Fijne dag allemaal.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Tina!
Vandaag wordt natuurlijk jouw geluksdag, dat kan niet anders. Ik vind het allemaal zo sneu voor je he, het moet nou maar eens afgelopen zijn met die ongein dus ik gooi wat Goede Moed bij jou over de schutting, misschien heb je er wat aan. Rustig aan hè! :present:

Elvez, vandaag de week volmaken hoor! Goed man, en weet je: het wordt nòg beter! ;)

Drup, kalm aan, voetjes op de vloer he. Je had dat van Ghana allemaal al uitgebreid opgeschreven hier.
Natuurlijk ga ik er ook van uit dat Carolien het oprecht met je voor heeft maar dat was dus letterlijk een stukje "cold reading". Maar ik snap je wel (een beetje).

Nou, Woef is nog steeds ziek dus dat was weer prettig beneden komen vanmorgen (NOT).
Gezien het feit dat mijn collega's de hele week al werk naar mij toe lopen te schuiven ga ik dat vandaag maar eens een dagje terugschuiven, ik heb er effe genoeg van. Ik zeg gewoon dat ik geen risico's mag nemen want mijn universum dissoneert temporaal. Daar hebben ze vast niet van terug.

Het beste voor een ieder, en ik drink vandaag niet. Hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Tina en Water en de rest,
Tina, ik hoop daat je nog een beetje hebt kunnen tukken, en ookal is het vrijdag de 13e:huh:hopelijk voor jou vandaag een fijne dag.
Water, werk ze en schuif ze maar!
Ik ga zo ook aan de arbeid. Iedereen een fijne droge dag en voor eenieder die er van houdt, veel voetbal plezier vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vrijdag de 13e en ik ga straks een verstandskies laten trekken! Brrrr, als dat maar goed gaat!
Verder weer veel te doen vandaag,

Eend welkom hier!

Tina,
fijn dat je weer thuis bent! Neem de rust die je nu gedwongen bent te nemen! Heel veel sterkte! :present:

Visje,
goed edag vandaag! Mooi dat je al zo lang droog staat! Geweldig dit te lezen! Hou vol he?

Water,
sterkte vandaag! Hierna weer weekend en dan kan je fijn, hup, de tuin weer in. Tegels leggen, of is dat al klaar? Nou dan maar aan de gang met de schuur/carport! :P

iedereen een fijne droge dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,
ik voel gewoon dat het een geluksdag gaat worden voor velen onder ons.
Tina, alles zal beter gaan vanaf vandaag,

Elvez, we zitten in hetzelfde schuitje, ben ook nieuw en ben blij vandaag fris te zijn.

aan iedereen : een fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik heb de hele week niet geschreven op het forum maar wil toch wel wat van me laten horen. Ben nog steeds ADB. Momenteel geen sterke graving. Na de laatste binge-bui gaat het weer goed. Ik probeer wel te kijken hoe deze binge is ontstaan zodat ik in de toekomst erop kan anticiperen.
Heb een heel drukke werkweek achter de rug, ga nu genieten van mijn welverdiende weekend.

Allemaal een fijne vrijdag de 13de. Ik blijf vandaag in elk geval nuchter.

Groet,
Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh hemeltje,

Vrijdag de 13e hahaha, gelukkig maar dat ik niet naar buiten hoef.:D.
Toen ik het draadje opende stond ik er helemaal niet bij stil.
Wat mij betreft een dag als alle andere.

Gem, sterkte bij de tandarts, ik heb geen verstandskiezen meer, zijn er jaren geleden
al uitgehaald, en het viel rueze mee hoor.

Sandra goed van jou.

Werk ze Water, en lekker terugschuiven, dat werk.
Nog eventjes en dan heb je lekker weekend.

Nu ga ik even een senseotje maken,
En bloemen in het water zetten, ondankbaar maar daar had ik gisteren geen puf meer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JOEPIEEEEEEEEEEEEEEE.

Ik heb net weer eens met mijn werk aan de telefoon gezeten en jullie raden het nooit,
IK BEN UIT DE POORTWACHTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik heb er wel de nodige telefoontjes stress en huilbuien opzitten, maar mijn inzet is beloond.
He he mensen wat ben ik vreselijk maar dan ook vreselijk blij, ik kan jullie niet zeggen
hoe blij ik ben!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam,
nee ik heb artrose (wsch. door een ongeluk 30 jaar geleden) en er zit een zenuw klem tussen twee in elkaar gezakte wervels (ik dacht ook ineens gut, wat worden mijn broeken lang :D)... die zenuw is opgezet en tussen die twee wervels gaan ze prikken met costeroiden en pijnstillers dus dat is ook epiduraal. Hoe lang moest je in het ziekenhuis en hoe voel je je nu? Ben je thuis?

Sandra,
Doe stille voort (met dank aan Blacky) hij gaat goed

Gem,
Sterkte vandaag !!! Ik duim voor je.

Drup en Carolien,
Ben het met Tina eens, zo iets zwaars en heftigs liever per jullie eigen mail, dat moet toch kunnen.

Tina,
De laatste zullen de eersten zijn !!! Ik denk aan je vandaag, komt er nog een onderzoek oid?
Heb je gisteren lekker eten gekregen? En hoe is het met je vader gegaan? Sterkte!

Mensen ik ga naar mijn werk, hoewel ik verrek van de pijn (heb gisteren weer acupunctuur gehad en daar zitten huilen, tjonge jonge. De tranen zitten nog hoog).
Even eruit zijn en mijn ding doen is ook belangrijk.

Vandaag een mooie gedachte op Dagelijkse Gedachte: je diepste angsten liggen vaak vlak naast je diepste verlangens. Daar ga ik over nadenken vandaag.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, hier een flauw zonnetje maar ik stuur jullie allemaal heel veel :rose:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, nou ja idd zo moet ik het maar bekijken.
Kreeg wel het advies om de mensen waar het gebeurd is aansprakelijk te stellen.
Dinsdag moet ik daarover in gesprek, ik houd eigenlijk niet zo van dit soort zaken, maar
het zou wel eens goed zijn voor mijn zelfvertrouwen dat wel te doen!

Adam fijn trouwens dat je operatie goed is gegaan, laat je je een beetje vertroetelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madinda, dat klinkt goed, allemaal geluk vandaag. Nou Tina!!! Jij alvast proficiat!! Geweldig goed nieuws.

Ik heb geslapen als een olifant en ben kwik fit. Sandra, we staan weer op de rails, en ja mijn wens is nu duidelijk, geen drank meer. Een fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,
Gefeliciteerd!!!!! Wat heerlijk voor je!
Dat zal een hoop stress schelen. Nu je concentreren op je herstel.
Betekent dit nu dat je ook snel naar het ziekenhuis kan voor de infusen????

Houtje,
ga lekker lesgeven! Dat verzet de zinnen! Neem die tijd voor jezelf! :present:

Adam,
heb je nog pijn? mag je al op e.d? Beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, fantastisch nieuws!!!!!!
:present::musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote::present:
....een betere pijnstiller kun je je niet wensen! :D

Water, het stukkie kaas is weg maar als ze daar met hun vijftigen van moeten eten....ocharm :o
Tis denk ik echt maar één verdwaald exemplaar...woon namelijk in een flat en hij lijkt verdacht veel op de muis die eerst bij de bovenbuv gelogeerd heeft, ook vier pootjes en een staart :D
Zij was er dus wél afkerig van, zo'n type wat boven op de stoel springt. Het hele keukenmeubilair moest met mijn hulp van zijn plaats :wacko: Niets gevonden natuurlijk maar het beessie is inmiddels vertrokken en ik neem voor het gemak maar aan dus, dat hij het bij mij meer naar zijn zin heeft ;)

Adam, hoe ist? Hebben ze niet per ongeluk een rib bij je weggehaald? :D

Weer effe bijlezen. Ben al een tijd wakker en aktief op het forum met andere dingen.

niet op een flat, in een flat :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Carolien...die grap van mij gisteren over de hoofdprijs was alleen maar naar aanleiding van de post die je net daarvoor geplaatst had. Ik heb nu in je andere post gelezen dat het serieus van je bedoeld was, sorry.
Ben het overigens met andere forummers eens dat hoe goed je het ook bedoeld hebt, je beter dit soort zaken met Drup via Pb kunt doen. Heb respect voor je gave hoor...enfin, je hebt neem ik aan mijn ervaringen daarover gelezen, maar please meid...om misverstanden te voorkomen wees er voorzichtig mee op een forum. Maar je lijkt me oud en wijs genoeg om dat te weten.
Een welgemeende hug van mij :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eend,
ik heb begrepen dat je nog niet gestopt bent met drinken....
dan kan je maag(slijmvlies) geirriteerd zijn! Gevolg misselijkheid e.d
Als je kans ziet om (tijdelijk) te stoppen zal dat gevoel snel minder worden. Ook uit bed stappen gaat dan echt gemakkelijk!

Adam,
sssttttttt.... fijn voor je! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom nieuwe Eend in de bijt :) Kan je daar gaan bevestigend antwoord op geven maar weet wel dat je lichaam het gif eruit gaat werken...gelukkig maar. Allerlei lichamelijke reacties mag je dus verwachten. Heb je verhaal nog niet gelezen en weet dus niet precies wat je al ondernomen hebt; heb je of zoniet, ga je je lichamelijk laten onderzoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...