Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Pip, dan wil ik jou mening graag horen! Jij bent tot nu de enige geweest die geen namen ingevuld heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Hahahaha, en dat iedereen erbij hoort is natuurlijk ook pure kwats als je niet de hele week vol kan maken...Sorry, mensen dan komen er ook mensen in het weekend met hun kwats... Toevoeging... gaat hier over 3 weken en niet gister of eergisteren.. Waar jullie in blijken vast te zitten.Maar hoe kan ik me uitschrijven, daar heb ik nog geen antwoord op gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 @An, Leer 'm deze keer een lesje oké? Jij hebt de touwtje in handen en niemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Tuurlijk, Soft da's de beste aanpak..Toedeloedokie en ik hoop dat ik nooit weer inlog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Spud: wat ben je ontzettend boos, wat is er aan de hand. Ik snap van voor tot achter niet waar je het over hebt hoor. Kan je niet wat duidelijker zijn, zonder zo ontzettend boos te zijn? Of heb je problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Ik wil nog wel effe op jou reageren Spud. Uiteraard heb je het volste recht op jouw mening, maar wat ik hier zie gebeuren is dat je er iemand bijsleept die zelf al de consequenties van haar gedrag onder ogen ziet. Als je jouw afkeer van het onderwerp kracht bij wil zetten, doe dat dan...en kom met argumenten.Beetje halfslachtig ga je hier nu mee om; je hangt de lolbroek uit en probeert de lachers op je hand te krijgen over een serieus onderwerp, vind ik nou niet de manier. Dat is mijn mening.Daarbij ben je ook nog indirect; eerst noem je niet haar naam en kaatst nu de bal terug omdat wij dit voor jou zouden invullen. Dan zeg je wel degelijk dat je haar bedoelt. Ik weet niet wat er met je aan de hand is en wil dat niet invullen, kan alleen maar constateren dat je niet de Spud bent die ik van het forum ken.Je verontwaardiging heeft meer met jezelf dan met Carolien te maken, jammer dus dat je haar gebruikt om je eigen warrig gedrag goed te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Nou, An Ik begrijp het ook niet .Heeft ze het over meerdere, of over 1 of 2 personen. En ja Ik heb ook mijn bedenkingen over sommigen.maar dat sla ik dan wel over. Wie niet hè? En waarom dat dan vandaag tot uiting komt?? Dan ga ik ervan uit dat er zeer recent iets is geschreven wat haar hier toe heeft besloten.Maar iedereen is vrij om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Oh, deze nog ALS je hebt gedronken Spud, geef dat dan gewoon toe, dan praat je tenminste over een onderwerp wat ons allen aangaat. Hoef je het ook niet over een ander te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Ik bedoel daar niemand mee; het is wel haar insteek toch?Maar goed ze is weg, jammer. Spud, kom terug meid...het is voor mij wel duidelijk dat het niet goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Beste Har,Jij komt toch aanzetten met een naam??? Naar mijn idee zegt dat al genoeg of niet???Om dan zomaar weg te lopen en mij het zakie op laten knappen... Zegt genoeg voor mij.@An, ja intussen ben ik bestwel boos puur omdat mijn ongenoegen omgezet wordt in een naam. En dat mensen dan ook nog het lef hebben om weg te lopen. Zo werd mijn allereerste vraag tot op heden niet beantwoordt. Omdat je zulke wise people hebt die alles denken aan te voelen en te weten... zoals Har.Dus Har, je hebt me 1x gezien, welk recht heb jij om in te vullen voor mij over wie ik het heb??? Ik had het graag in het midden gelaten en was weggegaan. Dus mr.? Oh nee, master, iedereen luisterd immers naar je... En wat jij zegt blijkt altijd waar te zijn :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Tuurlijk Har, drink zelf niet zoveel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Volgens mij raken jullie een beetje op elkaar uitgekeken hier.Het gaat allemaal over dingen die weinig met "stoppen met drinken" te maken hebben. Ik geef toe dat gaat natuurlijk op den duur vervelen om het daar steeds over te hebben, maar voor nieuwelingen zijn jullie persoonlijke vetes niet echt boeiend. Denk ik.Ik lees nu een paar dagen mee en er is iedere keer wel wat. Dit lijkt meer op "As the world turns" of zo in plaats van dat het iets met "stoppen met drinken" te maken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 quote: Originally posted by: SpudTuurlijk Har, drink zelf niet zoveel! Oke, nou is het helemaal duidelijk. Jammer Spud, pak je de draad weer op?Ben er weg van, ga hier verder niet meer op in.De groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Spud,Tactus heeft GEEN mogelijkheid tot uitschrijven!Eenmaal aangemeld hier....blijf je dat!Je kunt misschien vragen om een vrijwillige ban, dan kun je niet meer inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Ja Har, da's jou probleem niet voor je verantwoordelijkheden uit durven komen.. En moet ik dat opknappen?? No way... Los jij dat lekker zelf op! Jij kwam er mee dus moet je dat ook zelf oplossen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Spud, wil je alsjeblieft duidelijk zijn waar dit over gaat? Die onduidelijkheid maakt dat mensen zelf gaan invullen wat er aan de hand kan zijn en dat brengt erg veel onrust. ALs je hier weg wilt en je probeert nu op een ban aan t4e sturen leg je de verantwoordelijkheid bij de ander... of is dat ook niet wat je wilt? ik weet echt niet waar je op aan stuurt en zou blij zijn met wat meer duidelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 okee, ondertussen wordt mij iets meer duidelijk geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 of eigenlijk steeds minder duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Drup doet de deur open en maar weer dicht want leek haar niet zo gezellig nu. Net als Pip zegt dan ga ik me er weer mee bemoeien en ben dan uiteindelijk de gebeten hond.Blacky, ik ben na de dood van mijn man nog in Ghana geweest en dat was om zijn as daar te verstrooien en afscheid te nemen van ons huis welke we daar aan het bouwen waren en eigenlijk om afstand te nemen van onze droom. Ik ben helemaal alleen gegaan met een koffer en de askoker op mijn rug in de gedachte ik dit alleen doen moest doen, zijn laatste wil, maar toen ik in ons dorpje aan kwam gebeurde me dingen die ik van mijn leven niet zal vergeten en geloof maar dat die positief waren al zag ik dat later pas vanwege de cultuurbarrierre. Dank dat je hier naar vroeg, niemand praat er meer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madinda Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 @Elvez, Ik vind het ook moeilijk om iets te missen.Wat ik regelmatig doe nu is tomatensap met Tabasco, ik eet normaal nooit pikant maar zo krijg je wel een pittig drankje met weinig calorien.Peper erin is ook goed en heb je echt een stevige "borrel" nodig, meer Tabasco.Gezondheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 @Tapas, ik kwam hier met de vraag hoe ik me uit kon schrijven.Vervolgens werd mij de vraag gesteld waarom. Ik gaf de rede maar noemde geen namen.Vervolgens werd er een naam genoemd. Door anderen die er als een muis vantussen gingen.Ik vind het vrij vreemd dat ik nu mijn excuses aan moet bieden omdat ik gezegd heb wat ik wilde maar andere daarmee aan de haal gegaan zijn... Vraagje van borderliner tot borderliner zijn hun gek of ik gek??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 MENSEN SPREEK NIET IN RAADSELS EN WEES DUIDELIJK DIT IS OOK NIET BEVORDELIJK VOORMENSEN DIE HIER STEUN ZOEKEN HOOR.LOOPT DIT NIET UIT DE HAND ZO????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Spud, je vraag is ondertussen beantwoord........!Laat de rest gewoon los, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Tina je snapt het niet: het is vandaag korte lontjes dag en dat is altijd op zaterdag 14 juni 2008. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Tomatensap met tabasco, goed idee inderdaad. Ik hou ook van tomatensap. Misschien ga ik nog wel iets verzinnen om erbij te gooien. Citroen of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden