Spring naar bijdragen

zaterdag 14 juni 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahahaha, en dat iedereen erbij hoort is natuurlijk ook pure kwats als je niet de hele week vol kan maken...

Sorry, mensen dan komen er ook mensen in het weekend met hun kwats... Toevoeging... gaat hier over 3 weken en niet gister of eergisteren.. Waar jullie in blijken vast te zitten.

Maar hoe kan ik me uitschrijven, daar heb ik nog geen antwoord op gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud: wat ben je ontzettend boos, wat is er aan de hand. Ik snap van voor tot achter niet waar je het over hebt hoor. Kan je niet wat duidelijker zijn, zonder zo ontzettend boos te zijn? Of heb je problemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog wel effe op jou reageren Spud. Uiteraard heb je het volste recht op jouw mening, maar wat ik hier zie gebeuren is dat je er iemand bijsleept die zelf al de consequenties van haar gedrag onder ogen ziet.
Als je jouw afkeer van het onderwerp kracht bij wil zetten, doe dat dan...en kom met argumenten.
Beetje halfslachtig ga je hier nu mee om; je hangt de lolbroek uit en probeert de lachers op je hand te krijgen over een serieus onderwerp, vind ik nou niet de manier. Dat is mijn mening.
Daarbij ben je ook nog indirect; eerst noem je niet haar naam en kaatst nu de bal terug omdat wij dit voor jou zouden invullen. Dan zeg je wel degelijk dat je haar bedoelt.
Ik weet niet wat er met je aan de hand is en wil dat niet invullen, kan alleen maar constateren dat je niet de Spud bent die ik van het forum ken.
Je verontwaardiging heeft meer met jezelf dan met Carolien te maken, jammer dus dat je haar gebruikt om je eigen warrig gedrag goed te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, An Ik begrijp het ook niet .
Heeft ze het over meerdere, of over 1 of 2 personen. En ja Ik heb ook mijn bedenkingen over sommigen.
maar dat sla ik dan wel over. Wie niet hè? En waarom dat dan vandaag tot uiting komt?? Dan ga ik ervan uit dat er zeer recent iets is geschreven wat haar hier toe heeft besloten.
Maar iedereen is vrij om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Har,

Jij komt toch aanzetten met een naam??? Naar mijn idee zegt dat al genoeg of niet???
Om dan zomaar weg te lopen en mij het zakie op laten knappen... Zegt genoeg voor mij.

@An, ja intussen ben ik bestwel boos puur omdat mijn ongenoegen omgezet wordt in een naam. En dat mensen dan ook nog het lef hebben om weg te lopen. Zo werd mijn allereerste vraag tot op heden niet beantwoordt. Omdat je zulke wise people hebt die alles denken aan te voelen en te weten... zoals Har.

Dus Har, je hebt me 1x gezien, welk recht heb jij om in te vullen voor mij over wie ik het heb??? Ik had het graag in het midden gelaten en was weggegaan. Dus mr.? Oh nee, master, iedereen luisterd immers naar je... En wat jij zegt blijkt altijd waar te zijn :-P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij raken jullie een beetje op elkaar uitgekeken hier.

Het gaat allemaal over dingen die weinig met "stoppen met drinken" te maken hebben. Ik geef toe dat gaat natuurlijk op den duur vervelen om het daar steeds over te hebben, maar voor nieuwelingen zijn jullie persoonlijke vetes niet echt boeiend. Denk ik.

Ik lees nu een paar dagen mee en er is iedere keer wel wat. Dit lijkt meer op "As the world turns" of zo in plaats van dat het iets met "stoppen met drinken" te maken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Har, da's jou probleem niet voor je verantwoordelijkheden uit durven komen.. En moet ik dat opknappen?? No way... Los jij dat lekker zelf op! Jij kwam er mee dus moet je dat ook zelf oplossen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, wil je alsjeblieft duidelijk zijn waar dit over gaat? Die onduidelijkheid maakt dat mensen zelf gaan invullen wat er aan de hand kan zijn en dat brengt erg veel onrust. ALs je hier weg wilt en je probeert nu op een ban aan t4e sturen leg je de verantwoordelijkheid bij de ander... of is dat ook niet wat je wilt? ik weet echt niet waar je op aan stuurt en zou blij zijn met wat meer duidelijkheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup doet de deur open en maar weer dicht want leek haar niet zo gezellig nu. Net als Pip zegt dan ga ik me er weer mee bemoeien en ben dan uiteindelijk de gebeten hond.

Blacky, ik ben na de dood van mijn man nog in Ghana geweest en dat was om zijn as daar te verstrooien en afscheid te nemen van ons huis welke we daar aan het bouwen waren en eigenlijk om afstand te nemen van onze droom. Ik ben helemaal alleen gegaan met een koffer en de askoker op mijn rug in de gedachte ik dit alleen doen moest doen, zijn laatste wil, maar toen ik in ons dorpje aan kwam gebeurde me dingen die ik van mijn leven niet zal vergeten en geloof maar dat die positief waren al zag ik dat later pas vanwege de cultuurbarrierre. Dank dat je hier naar vroeg, niemand praat er meer over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Elvez, Ik vind het ook moeilijk om iets te missen.
Wat ik regelmatig doe nu is tomatensap met Tabasco, ik eet normaal nooit pikant maar zo krijg je wel een pittig drankje met weinig calorien.
Peper erin is ook goed en heb je echt een stevige "borrel" nodig, meer Tabasco.
Gezondheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tapas, ik kwam hier met de vraag hoe ik me uit kon schrijven.
Vervolgens werd mij de vraag gesteld waarom. Ik gaf de rede maar noemde geen namen.
Vervolgens werd er een naam genoemd. Door anderen die er als een muis vantussen gingen.
Ik vind het vrij vreemd dat ik nu mijn excuses aan moet bieden omdat ik gezegd heb wat ik wilde maar andere daarmee aan de haal gegaan zijn... Vraagje van borderliner tot borderliner zijn hun gek of ik gek??? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...