Spring naar bijdragen

zaterdag 14 juni 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Geer, het gaat je lukken hoor! Nog één dag, en je verandert je eigen leven! Eigenlijk doe je dat nú al, door hier te lezen en te schrijven...Wel fijn dat je partner erachter staat!
En het mag dan wel prijzig zijn, dat lijkt me ook een stimulans om het vol te houden!

Nu ga ik echt slapen! Lekker hond en DS mee, nog even een spelletje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik kende dat "het eerste glas" verhaal eigenlijk alleen van de dingen die ik over de AA heb gelezen en daarmee werd het me niet echt duidelijk waarom ik geen "eerste glas" zou mogen nemen als het bij 1 glas zou blijven.

Sowieso lijkt het me niet echt vreselijk gevaarlijk om 1 blikje drank mee naar huis te nemen. Maar als daarvan het gevolg is dat ik me vanavond nog naar de snackbar moet begeven (nu te laat trouwens) of morgen weer klem zuip; laat dan maar zitten.

Ik slaap wel redelijk alleen ga steeds te laat slapen ivm vakantie (die nu trouwens voorbij is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En trouwens wat heeft het voor zin om als je net 1 week gestopt bent om 1 blikje drank te kopen?

Het "geluk" wat ik voelde na een halve fles jonge jenever krijg ik er niet mee terug. En verder is het spelen met vuur.

Als ik aan drank denk denk ik aan ellende die ik heb meegemaakt met en door drank. Dit leer ik mezelf aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann,
Ik hoop wel dat jullie je huis morgen heel terug in kunnen trekken. Klinkt echt vreselijk.

Tapas,
Je komt er wel.

Geer,
Dat is in mijn supermarkt ook, alle drank en frisdrank staat bij elkaar samen met de chips.
Nu doe ik zowiezo zelden boodschappen, maar toen ik gestopt was met drinken, liet ik mijn man en zoon alles halen. Doordeweeks hoefde ik alleen nog maar brood te halen en dat is ver uit de buurt van. Nu doe ik weer alles gewoon. Fris en chips kopen, die andere flessen vallen me nauwelijks nog op.
Toen ik voor de eerste keer naar de verslavingsarts ging, had ik ook mijn laatste glas op om 22.00. Om 10 's morgens had ik die afspraak en ik blies 1.5. Ai ai ai. Daar zat dus 12 uur tussen. Ik schrok me lam.
Als je librium krijgt, zal het zeker meevallen met de paniekaanvallen. Je hoeft niet bang te zijn om te stoppen met drinken.

Pippi,
:)

Gem,
Een werkfeestje dus. Ach, ik kan dat dan ook niet nalaten om te helpen.

Houtje,
Avonddutje. Ach, blijf je nog even hangen hier. Nu de muizen van huis zijn, mag de kat op tafel dansen! ;)
Slaap lekker in je 'bunker'. Ik benijd je niet. :heart:
Volgens mij las ik ergens dat je deze zomer een week naar Texel gaat met de kinderen. Als je wilt, kunnen we over een weer sms'en. Mij heb je zo flink gesteund in februari.

Trees,
Die momenten dat de drank trekt, wijzen mij er iig op dat ik nog niet op mijn lauweren kan rusten.
Slaap lekker.

Elvez,
Welkom. Nu je niet drinkt en drank hoeft te halen en lege flessen hoeft weg te brengen, krijg je een hoop vrije tijd. Die kun je anders gaan invullen. Hoeft niet met iets nuttigs, integendeel: doe iets in die tijd wat je ontzettend leuk vindt om te doen.
Week 1 heb je volbracht. Gefeliciteerd. :present:

Geer, Elvez,
Zelfs na meer dan een jaar wens ik mij niet te wagen aan 'die eerste'. Ik heb mijn draai gevonden zonder en dat bevalt prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Busted Pippi :D

Ik moet het zelf voor elkaar zien te krijgen heb ik van tactus te horen gekregen.. Dus dat zal nog een gepuzzel worden.. Hoe ik hier weg kan blijven voorlopig.. Voor m'n eigen best..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vandaag (gisteren dus) ook keigezond voor mezelf gekookt. Deed ik normaal nooit. Ja als ik een relatie had, maar die heb ik al een jaartje niet meer.

En eergisteren mijn was opgevouwen en netjes in de kast gelegd. Mijn kast en was wisten niet wat ze overkwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,
Je wachtwoord veranderen en dan prompt vergeten wat het was.
Ach, jo, stekkers uit je computer en deze voor een week of twee onderbrengen bij een vriend(in) met de mededeling dat die ze niet teruggeeft voor die tijd om is.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...