Spring naar bijdragen

Kwinzel


Aanbevolen berichten

Hoi!

Gniffel... Alweer lekker hardgelopen! Pfff, wie had dat 7 maanden geleden kunnen denken. Not me ;)
Nou moeten jullie niet denken dat ik verder opeens zoveel doe hoor. Deze week nog bijkans niets. Maarja, inderdaad, ik mag niet klagen! :)

Klaas kijkt met de kinderen de eerste helft. We zijn helemaal geen voetbal-minded-family, maar zoon was vanmiddag na schoolreis in tranen, want íedereen mocht de wedstrijd zien.... En wij nooit! Over mijn nieuwe hart gestreken en het op een akkoordje gegooid :P Gedoucht en apetrots met wat tuc-koekjes op de bank... !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 99
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Gem,
dank dat je er naar vraagt.
Mentaal wel heel sterk maar morgen kan ik er pas meer over zeggen.
Morgenmiddag onderzoek en consult bij de arts in het ziekenhuis en dan gaan we kijken hoe hij verder het beste behandeld kan worden.
Ik laat het nog weten.
Wel kan ik zeggen dat er de laatste tijd wel degelijk qualitytime geweest is.
Niet alleen maar narigheid gelukkig.

groetje,
Thil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,
Heb je nu een blije zoon.
Fijn dat het zo goed gaat met je.

Vanmiddag moest ik dus met de poezen naar de dierenkliniek. Bij thuiskomst stond dochter op het balkon met grijze poes vlak naast haar. Het volgende moment was ze zoek. Dochter en ik zoeken. Kijken in onze tuin. Aanbellen bij de buren van de aangrenzende tuinen. Buren niet thuis. Poes niet te vinden. Dochter maar briefjes in de brievenbussen gedaan. Tja, komt zo een beest van 1 hoog wel goed terecht? Ongerust en wel toch de rosse in de kattenmand gezet en daarmee vertrokken. Ben ik in de kliniek. Rosse heeft net narcoseprik gehad. Belt dochter dat grijze boven water is. Ze zat in de goot onder het plankier van het balkon. Toch opluchting. Die mocht dan gewoon eten hebben.
Tandsteen moest verwijderd worden en bloed geprikt. Rosse bleek twee compleet verrotte kiezen te hebben. Heel uitzonderlijk bij zulke jonge katten en is genetisch bepaald. Die kiezen moesten dus getrokken worden. Wist niet dat kattentanden zo stevig verankerd waren. Twee hechtingen in haar bek. Die mogen er over 10 dagen uit. Aangezien ze ook een fikse ontsteking heeft, mogen we haar ook 10 dagen antibiotica toedienen. Dat wordt weer wat. Bloedonderzoek was gelukkig wel negatief. Nu moet ik dus wel een nieuwe afspraak maken voor de andere kat. Goeie kans dat die dus ook rotte kiezen heeft.

Dan werd ik ook nog eens gebeld om een afspraak te maken voor de intake voor de loopgroep. Of dat vrijdag kon. Nee, want dan zit ik in Deventer. Dat is dus maandag aan het eind van de middag geworden.
Waarom komt alles altijd op een hoop?
Nou ja, 't is niet anders. Over tien dagen ben ik ws. gesloopt. En blut, want dat kattengedoe tikt erg aan.

Gelukkig drink ik niet meer en kan ik dit allemaal doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip,
leuk dat je dochter een mooi uitstapje heeft gehad! Die vlindertuin is ook prachtig, ik begrijp het wel.
Minder dat ze nu nog niet weet of het zoogdieren zijn!

Wat betreft Pietje, ik begrijp dat hij wel de hersens heeft, maar er niet naar presteert?
Hij zit in groep 7 toch?
Je zou het met hem kunnen bespreken. Meer kan JIJ niet doen (sprak zij uit ervaring).
Hoe is het met de andere kinderen uit de klas. Loopt hij geen kans door zijn prestaties naar een andere school of een ander schooltype te moeten? Wellicht dat dat ook helpt.
Nu zijn de resultaten bekend. Wellicht dacht hij altijd dat het niet zo'n vaart zou lopen! Wellicht is hij ook wel erg geschrokken? (al laat hij dat niet blijken?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, was in slaap gevallen. Werd wakker van Klaas, die een schreeuwtje gaf bij 2-0 ..... Nou ja, dat doe je toch niet :D

Poeh mèn, moeilijk Pip! Met Pietje. Morgen maar even tijd voor uit trekken dus!
Fijn, dat je dochter het leuk had in Emmen. Is ze al wat bij gekomen na de klap?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig pip, met zoon.. heeft hij faalangst misschien? daardoor waren mijn schoolresultaten en testen vaak erg gekleurd.
Hoe motiveer je een kind dat het niet naar zijn zin heeft op school (had toch problemen met juf?)

Ik ben gelukkig dit keer op tijd met hond de deur uitgegaan en we hebben een ongestoorde zeer rustige wandeling gehad, nu is het getoeter en vuurwerk maar wij hoeven er niet meer uit, en de kat is ook al binnen, dus ik ga eens heel braaf proberen om eens voor 12 uur in bed te liggen en liever nog... te slapen.

Ik ben sacherijnig en heb hoofdpijn maar ik heb niet gesnoept vandaag, vanavond was het wel erg moeilijk en moest ik mezelf echt zowat op de bank vastnagelen om niet naar de kast te lopen en boterhammen te gaan smeren.... maar het is gelukt!! Als ik dit nou maar weer een paar dagen volhoud dan kan ik hopelijk het vreetgebeuren weer doorbreken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, geheel legaal schrijven op het forum, voelt goed :D

Ik heb het een maand vol gehouden, weliswaar wel mee gelezen hoor.
In beginsel had ik er wel mijn bedenkingen over maar kom nu tot de
slotsom dat het nodig was. Nu ben ik minder dwangmatig betreffende
het forum wanneer ik lees / schrijf. Wat meer afstand nemen was voor
mij nodig om toch vooral weer wat meer deel te nemen aan het gezinsleven
hier. Ik ben al erg veel afwezig door mijn wisselende diensten dus in die zin
had men wel gelijk. Gedurende de dag ben ik wat produktiever geworden
en kan makkelijker afstand nemen van de pc.

Voor nu heb ik het gevoel op iedereen te moeten reageren maar ga dat
dus niet doen. Een ieder heeft zo zijn besognes, moeilijk en mogelijk
nog moeilijker. Kinderen, dieren, huisgenoten, ziektes, overlijden en werkomstandigheden,
kortom allerlei sociale zaken. Maar ook leuke dingen die men mee maakt.
Voor allen heel veel sterkte en het is goed om je emoties hier van je af te
kunnen schrijven en zo mogelijk te delen.

Ik heb veel aan "veel" berichtjes gehad omtrent het trachten ADB worden
en zijn. Het houd mij steeds weer allert op mogelijke valkuilen.
Een ieder van ons heeft min of meer dezelfde keuze mogelijkheden.
De oude patronen handhaven, hoe pijnlijk ook is gemakkelijker, verandering is
moeilijk, onaangenaam en kan angst oproepen. Maar door deze gevoelens
weten we dat we veranderen.
Voor zover , genoeg geschreven.

Voor straks allemaal truste, morgen een nieuwe droge dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Mijn inziens heeft hij de hersens wel, maar alleen voor de dingen die hij interessant vindt zoals voor aardrijks kunde en Engels en lezen had hij een 8 en een half. De cito had hij afgeraffelt en als eerste steeds ingeleverd.


Hij was zelf erg verdrietig. Wil piloot worden wat er dus echt niet in zit. Hem maar gezegd dat als hij zo door blijft gaan hij het vliegtuig nog niet eens mag poetsen. Niet aardig maar hij moet toch wakker geschud worden.


Ik ga een boek pakken en naar bed.


Trusten allemaal.




Mmm, Pip! Kan het me voorstellen dat je zo reageert.
:D

Mensen, ik ben ook weer/nog steeds kapot. Duik er ook maar weer eens in. Vanmiddag ook al zolang geslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, ik zit ernstig met je mee te denken. Is er geen optie om Pietje apart te laten testen zodat hij zelf weet, en, onder goede begeleiding ook kan laten zien wat hij kan?
Ik heb daar met Hansje veel plezier van gehad, en zijn zelfvertrouwen steeg er enorm door.
Grietje is net ook getest, die wil alleen maar naar buiten en voetballen en raffelt alles ook af, doet haar broer ook trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, ben ff zielig want weer eens helemaal uitgegleden op mijn bek. Hondje uitlaten , blij van de overwinning en daar gingen mijn beentjes aan de wandel klabalf en daar lag drupje weer eens. Dronken torretje dachten ze in de buurt weer eens............. en nu voel ik me zo rot dat ik ff wat aandacht vraag maar ondertussen heb ik die zelf niet gegeven. Wat een (oranje) doos ben ik toch zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, hallo Wannes. Welkom! Een vreemd clubje hier, maar het werkt wel. (Als je er aan werkt)
Dus join the club en schenk jezelf een frisje in. Groet en sterkte van Soothe.

-------------------------
The more a thing is perfect, the more it feels pleasure and likewise pain.

Dante (inferno)


*** Dit bericht staat ook onder Wie is Wie !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Geer en ik hoop dat je fijn kan slapen, misschien doet het je goed als je weet dat drupje om je geeft.

Nee Soothe, ben zonder drank weer eens behoorlijk gevallen (diverse kneuzinigen, teen gebroken en denk mijn pols ook), die verrekte.....

Kom je thuis, leuk op het forum zoals altijd en daar krijg ik weer een kat van onze godin, nu weet ik het ff niet meer maar de strijd tussen haar en mij is echt nog niet uitgevochten. PB-tje lag al klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pip, ik Heb verlammingen aan mijn benen daardoor val ik zo vaak want wil zo graag lopen en eigenlijk gaat dat niet meer en als je 49 bent voel je je nog te te jong om in zo'n antilopedingetje te zitten. Ook dat is het accepteren van en er meee leren omgaan Maar daar ging het niet helemaal om, Ben echt vreselijk ziek van de PB die me gestuurd is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...