Houtje Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Dank je Pippi, R. heeft hier twee keer geslapen deze week, maar één keer omdat hij mijn Dochter veels te laat terug bracht, ik was pissed, en zei je blijft maar slapen en maakt iedereen om 7 uur wakker, en zorgt voor het ontbijt.....dat heeft hij keurig gedaan. Na het voetbal van de week is hij ook blijven slapen, maar hij sliep beide keren op zolder, want ik heb niet zo'n joekel van een bed (dat had ik er net uitgepletterd) dus ik lig graag in het midden van mijn heerlijke nasa-schuim-bedje met die pijnlijke arm. Hij doet nog steeds pijn de arm, dat wel :$En nu ga ik slapen proberen morgen op tijd op voor trein en auto (we carpoolen, wel zo gezellig) naar de schrijversbijeenkomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ik voel me niet meer aangesproken en ga naar bed, lijkt me het verstandigste..begin geloof ik spoken te zien Zal de vermoeidheid wel zijn. Edit: Ik snap trouwens inmiddels wat je bedoelt, heb effe gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Beste Har, je hebt ingevuldt daardoor had ik beister weinig kans, omdat je je ook op het middedraadje bevondt wens ik je veel plezier in je speculaties. Wat was je toch mooi gefixeerd toen ik je tegen kwam. Kwam door jou hoor anders had ik je niet eens gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ik leg toch juist uit dat ik er niet meer tussenin wil springen en ook nog de reden waarom. Pfff..ik ga nu echt naar bed. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ja, iets beginnen en niet af willen maken... Prima, maar val mij daarmee niet lastig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Har, Ik denk dat ik me aangesproken mag voelen want ik heb net het noodforum op slot gezet. Zolang het overzichtelijk en positief was en alleen daar bleef kon ik dat nog wel handelen maar nu de sfeer daar weer vijandig ging worden en zaken zo door elkaar gaan spelen trek ik dat zelf niet. Het is jammer dat het zo gelopen is en nooit mijn intentie geweest om onrust te zaaien. Het ging daar heel subtiel steeds meer uit de klauwen lopen en ik heb wel geprobeerd dat in goeie banen te leiden maar ben daarvoor te tolerant. Zag het eerst wel als een uitdaging om te kijken wat ik er mee kon maar het groeit boven mijn hoofd uit en geeft me steeds meer maagpijn en stress...Ik vind het oprecht jammer dat het zo gelopen is maar sta volledig achter de beslissing om er een punt achter te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Wat wil je van mij horen, dat ik het met jouw bewoordingen eens moet zijn? Wat bedoel je nu eigenlijk met lijntje, het stuk wat ik op dat andere forum geschreven heb aan Carolien en waar ik jou zijdelings in vernoemd heb? Ik wacht wel op antwoord hoor, want zo kan ik toch niet pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Bedoel je dit?Hoi, hoi beste Adb maatjes. Ja hoor, heb dit forumpje ook op mijn buroblad staan en lees hier wel eens mee. Ben echter nogal aktief op Adb en 2 fora bijhouden is me wat teveel van het goede. Ben blij Charlie dat je hier kunt posten en ik hoop dat ik je niet te zeer gekwetst heb met mijn harde opmerkingen naar jou toe nadat je die maandag je excuses hebt aangeboden. Ik schrijf wat ik voel en hoe ik erover denk, that's all. Carolien, ik zie dat je hier je weg aan het vinden bent en je verhaal doet. Mooi, kan ik hier op je reageren Die Pb'tjes over en weer zijn dan misschien wel handig voor mij om mijn medeleven te betuigen maar hier kan je tenminste je verhaal doen en ik kan me voorstellen dat je met die materie een veilige plek zoekt om erover te vertellen. Niemand mag jou beschuldigen over wat je naar eer en geweten gedaan hebt. Ik zie je dan ook als een mens wat oprecht is en zich niet achter haar gave verstopt. Ben vanaf moment 1 van je goede bedoelingen overtuigd geweest en lees nu met genoegen, verbazing en verwondering hoe het gegaan is. Mooi hoor! Dat miste ik als verloop na de eerste reacties op het forum, je uitleg over hoe het werkelijk in elkaar steekt. Staat natuurlijk ook niet 1,2,3 op papier maar ik vroeg me af wanneer je erop terug zou komen. Eerlijk gezegd was ik terughoudend en het met andere forummers eens dat het een omstreden onderwerp is, waar lang niet iedereen voor open staat; sterker nog het je verweten kan worden dat je het geplaatst hebt. Zo'n oei...oei...wat gebeurt er nu gevoel ipv. wauw...wat is dit mooi. Er zit in de paranormale wereld ook veel kaf onder het koren net als in de 'echte' wereld, in die zin komen ze prima met elkaar overeen...we zijn allemaal mensen nietwaar? Om deze wereld zomaar te veroordelen gaat mij te ver, anderen niet...zoals blijkt. Ik heb er zelf het nodige in meegemaakt en daarover geschreven. Dacht daarbij ook aan het feit dat ik nu wellicht door sommigen anders zou worden bekeken maar daar maal ik niet om. Wat ik wil zeggen is dat ik me voor kan stellen dat je wilt selecteren waar je het plaatst. Dat je Spud aanhaalt als degene die voor jou de Adb deur heeft dichtgesmeten kan ik me aan de ene kant voorstellen aan de andere kant vind ik het geen goed argument. Spud maakt van jou de zwarte piet terwijl ze zelf duidelijk ook met andere dingen in de knoop zit. Klopt natuurlijk van geen kanten. Dat ze jou daarmee kwetst is duidelijk maar je doet nu overkomen alsof je beslissing op het Adb forum te posten een verkeerde is geweest omdat je je daar onder alcoholisten en borderliners bevindt. In feite had je dat toch kunnen weten? Ik word ook niet goed van de dingen die daar afentoe gebeuren maar ik besef dat ik er ongewilt mee te maken heb omdat ik met hetzelfde probleem stoei. Het is a.h.w. een spiegel die me wordt voorgehouden en tevens een les hoe hier NU mee om te gaan. Zo wens ik er tegenover te staan en maak me daarbij sterker door het niet uit de weg te gaan. Krijg vanzelf een harde huid waar niet makkelijk door heen te prikken is en zie de confrontaties eerder als uitdaging. Me er helemaal voor afsluiten brengt in mij eerder teweeg dat ik eelt op mijn ziel krijg en dat wil ik voorkomen. Ik heb juist de liefde voor het leven hard nodig en mijn gevoel kan me daarbij helpen...ik pas er dan ook voor dat een ander mij onterecht kan kwetsen, weet het inmiddels bij die ander te laten zonder dat ik in wrok om hoef te zien. Dat is onderdeel van mijn spirituele ontwikkeling; wat die ander mij in woorden aandoet doet ie in feite zichzelf aan...ik heb dat heel duidelijk gekregen. Je zegt je hier meer thuis te kunnen gaan voelen omdat je hoopt dat de storende elementen en de aanvallen op jou hier achterwege blijven. Ik hoop het voor je maar wie zegt dat het op deze uitvalbasis ook zo zal zijn? Als maar 1 iemand op je ziel gaat staan hier, wat doe je dan? Loop er niet voor weg lieve Caro is wat ik je aanraadt. Je kwetsbaarheid wordt pas minder als je laat zien dat je werkelijk achter wat je doet staat...laat je van je horen op de plek waar het gebeurd is. Het lijkt me zo dat dit verwelkomt gaat worden, want op de manier waarop je het hier omschreven hebt kan alleen maar duidelijk worden dat er voor jou wel degelijk meer is tussen hemel en aarde. Dat spreekt gewoon uit je woorden en daar hoeft een ander voor jou niets aan toe te voegen. Is voor hun ook een les. Grappig dat Drup zo sterk en meer vastberaden op het forum aanwezig is de laatste dagen. Zou het haar goed hebben gedaan wat gebeurd is? Denk van wel en ze neemt het voor je op...wat let je? Zeer stevige hug, Har tekst aangepast over Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 En wat bedoel je hiermee trouwens:"Wat was je toch mooi gefixeerd toen ik je tegen kwam" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Pffffffffff Zucht zucht!!!!! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Val ik hier nu zomaar even met m'n neus in een aflevering van Droge Tijden Natte Tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ik bedoel dat jij mijn zinnen niet moet afmaken har!Je komt er in mijn beleving nog netjes vanaf! Je hebt geluk dat ik er geen woorden aan vuil maak. Dat zal ik ook niet doen maar wel weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ja, Har heeft z'n vriendjes weer nodig denk ik.... Hé har wanneer vindt je je eigen kacheltje???????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Kom maar op! Zeg maar wat je te zeggen hebt...woorden aan vuil maken? Je doet net of ik je hard aangevallen heb of ergens van heb beschuldigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Wel goede argumenten gebruiken aub! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ja sorry mensen mijn ervaring is dat het op har zijn manier moet gebeuren Tja, daar bedank ik voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Beste Har, je hebt toch een dagenlange discussie teweeg gebracht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Allen een gezegende nactrust.Pleasant dreams. Tot een andere keer!Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 En dat vindt ik dan wel weer grappig! Ik redt mezelf Har heeft daarvoor meerdere draadjes nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hahahaha en nu zal ie het ook nog opgevens... Wrs. en anders ga ik gewoon pitten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 De groeten Spud, lees het nog maar eens na want ik heb sterk het gevoel dat dit een herhaling wordt van vorige week waarin alleen Spud weet hoe het in elkaar zit. Triest dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Welteruste mensen! en de anderen sop is ook lekker om in gaar te koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Spud ga gewoon lekker slapen ok. morgen weer een nieuwe dag. Hoe krijg je het voor elkaar?!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 quote: Originally posted by: SpudBeste Har, je hebt toch een dagenlange discussie teweeg gebracht? Ik heb een discussie met Carolien over haar wegblijven gehad. Vergeet je nu niet even dat de meeste mensen hier er geen bal van snapten waarom jij zo fel reageerde? Waarom leg je dat alleen bij mij neer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hihihi, nee Har ik weet wel hoe het in elkaar steekt.. Alleen spijtig dat sommige mensen niet volgen Leuk om ze dan te verdenken van drankmisbruik. Maar zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden