Spring naar bijdragen

zondag 22 juni

casiris

Aanbevolen berichten

tapas en gem, gefeliciteerd!!!

vandaag sta ik voor de achtste dag droog!! nou, dat ik is me ook al een paar jaar niet gebeurd!! dus bij deze feliciteer ik mezelf ook maar;) wel een heftig weekje toch al met al. vanavond schrijf ik weer op het forum. nu even een uurtje slapen en daarna roeien!

doei,

hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker Bam, gewoon verstand ff op nul, neus in de wind, kop in het zonnetje en maar rommelen.

Houtje, je zeurt heus niet. Kan er niet goed op reageren omdat ik geen kinderen heb en als ik op zoiets reageer is het altijd fout juist daarom.

Marike, wat lijkt me dat een moeilijke situatie en nog erger hier uit te komen zonder kleerscheuren.

Zucht, ben al zo zwaardenkendt vandaag maar als ik jullie problemen zo lees dan lijkt het me dat ik het niet zo slecht heb als kinderloze weduwe zonder geldproblemen. Toch is buurmans gras groener want had zo graag kinderen gehad, dat mijn man nog leefde, in een hutje op de hei zonder geld en drank, zucht, zucht zucht Hahahaa. Ga lekker ff verder met eten voorbereiden, dieren en filmpje en in gedachten dat ieders eigen leed het ergste is..........toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ga ik echt maar wil nog even zeggen dat je een kanjer bent Hanneke.

Leuk te lezen van die hagel, hier waait het als ik weet niet wat dus ga gauw want mijn hondje is maar 16 cm hoog met haar 4 kilootjes dus voor ik het weet is ze in de boom gewaaid of heeft ze een hersenschudding door die hagel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier heeft het hard geregend en geonweerd,maar nu schijnt de zon weer(midden van het land).

Gem en Tapas,van harte gefeliciteerd! Wauw,een jaar/ 13 maanden!!
Ik weet niet waar de bloemen en de slingers zitten,maar denk ze er maar bij.

Volgende week zeilen met vrienden,en ik maak me nu al druk vanwege de alcohol, we overnachten er nl. 2 nachten,en dat zijn meestal ware orgies. Natuurlijk wil ik niet meedoen! Ik ga ze maar een mailtje sturen dat ik een krat Sprood meeneem. Dat geeft rust.

En ik ben wwer sokken aan het breien,haha,dat geeft afleiding,en het is nog leuk ook.

Nu ga ik m'n zoon van de trein halen.

Groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeetje Houtje,

Ik kan mij een beetje voorstellen, hoe je je voelt,
wel lekker even kunnen zeuren op het forum, val
je niemand mee lastig, het zal je probleem niet oplossen
maar lucht wel een beetje op,
sterkte het zal wel overwaaien, buiten zeker....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis inderdaad heel rustig op het foum nu, terwijl het toch eigenlijk borreltijd is!!!
Een aangezien we niet meer borrelen, dus tijd voor andere deingen.
Ik ge er ook weer even van af, vrienden van ons hebben jonge katjes
van 3 weken oud die gaan we even bewonderen, gelukkig zijn ze al besproken
want ik heb al 3 katten en een hond, is we genoeg, maar als ik die baby'tjes zie
ben ik zo verkocht, zo is het met de 1e ook gegaan en voor ik het wist had ik er 3

tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.

Leuk, over jongere en oudere pubers. Mijn oudste niet-meer-puber is net terug uit Basel (jawel). Er zijn vannacht flinke rellen geweest na de wedstrijd, Russische supporters vonden het grappig de oranjeschare uit te jouwen, en dat viel niet bij iedereen even best. Gelukkig was zoon verstandig genoeg zich er buiten te houden en te maken dat hij uit de menigte weg kwam. Ben ik dan toch blij om, en ook dat hij heelhuids weer thuis is.
En o ja, hij was dus één van die jongens die van de brug af in de Rijn sprong. Gelukkig heb ik hem niet herkend uit de beelden van het journaal. Toch niet zó verstandig dus!
Weten de ouders van nog-wel-pubers alvast wat ze nog te wachten staat. :wacko::P

Voor de uitglijders en vallers dit weekend: blij dat jullie er weer bij zijn!

Nog een fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

For Today -

The idea that somehow, someday he will control and enjoy

his drinking is the great obsession of every abnormal drinker.

The persistence of this illusion is astonishing. Many pursue it

into the gates of insanity or death.

-- Alcoholics Anonymous, page 30

Misschien wel herkenbaar voor een aantal onder ons...
Dat Big Book is toch best wel een eye-openertje...

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week heb ik dit forum leren kennen, jullie hebben mij 3 dagen droog gehouden, waar voor veel dank, gisteren ben ik dan even uitgegleden, vandaag is het ontzettend rustig, jammer, heeft het WK daar misschien iets mee te maken, ik zou dolgraag ook aanwezig zijn op de zomermeeting, met jullie durf ik buiten komen met mijn drank probleem, dat we allemaal delen, ik heb mijn blik nog laten staan voor wat het is, doch het is niet moeilijk om aan dat lipje te trekken en een teug te nemen.:beer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Druppel, Ik ben er, was al een tijdje thuis maar mijn computer vloog er voor de zoveelste keer uit,
heel irritant, dan stopt hij er gewoon mee slaat alles vast, kijken hoe lang hij het nu volhoud??????
Hoe is her, Lekker geskated (geskeet) hoe schrijf je dat??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wannes, JIJ hebt 3 dagen niet gedronken, wij mochten daar alleen maar getuige van zijn. Je doet het echt allemaal zelf. Oke, ik vind het ook prettig dat ik hier steun vind, maar als ik wil drinken kan het forum mij niet tegenhouden. Net zo min als ik jou nu tegen kan houden, JIJ besluit of je wel of niet dat blikje open trekt en leeg drinkt.
Ik kan hooguit eerlijk tegen je zijn en zeggen dat ik het stom zou vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ti's dicht gebleven, sorry, heeft waarschijnlijk te maken met het verlangen en de drang dat ik zo uit de hoek kom, sinds ik jullie ken kan ik wel even vermelden dat mijn vrouw terug dichter bij mij staat en dit na enkele dagen, waarom dan die gremlin bevijden uit dat verdomde blik:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...