Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 De eerste twee minuten, dat is bij de wilde spinnen af. Mag ik wel een beetje imagebuilding gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 quote: Originally posted by: AnAn: 1 meter 53, 96 kilo, grijs haar en een snor. Ja hallo, wat maakt het uit hoe je eruit ziet! Pippi , en naast deze An dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 An slaapse.Sinds ik niet drink, weet ik zelf niet wie ik ben. Ik dacht dat ik anders was. Ik moet helemaal resetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Dank Wannes en nogmaals sorry, ik weet niet hoe dit heeft kunnen gebeuren maar zal daar zal zeker de moderator over spreken en ook vragen of ze inzage kunnen hebben in mijn PBs want daar staat het echt in en helemaal over Hope. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik ga nu echt slapen. Op deze leeftijd moet men voldoende rust nemen! Welterusten, kleine en grote egootjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Beste Pippi, ik leef niet zo makkelijk. Een doemdenker, die overal spoken ziet. Altijd worse-case scenario's. Misschien zie ik je ooit!! En lachen we om dit circus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Een geen ballen er van snappen de druppie ook. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 An, ik zag je aanmoediging op het meeting draadje. Dank, ik ga piekeren, wel of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Gewoon GAAN Soothe, GROEIEN zal je hierdoor en ontdekken dat JIJ absoluut de moeite waard bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden