Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Pippi, zie je Har niet zitten. Welbespraakt, beetje een gevoelsmens. Dat heb jij nodig.Goeie fotograaf. Ik lijk wel een matchmaker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ja Har! Joehoe!! Waar ben je...Nou jij pip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Marjo, Pippi en Soothe, morgen werken ik ga naar mijn bedje en heb géén snor, slaapwel :lips::lips::lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hallo, een gecultiveerd snorretje. Geen walrus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 An: 1 meter 53, 96 kilo, grijs haar en een snor. Ja hallo, wat maakt het uit hoe je eruit ziet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Sorry An, ook slaapwel :lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Natuurlijk niets An!Maar die snor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 hihi.. ... ze had een snor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Sorry soothe! Ik zit te geinen/geiten!Ik weet toch hoe leuk je bent!Al had je een walrus onder je neus hangen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Sorry Wannes maar ik begrijp er echt niets meer van. Eerst die PB van van Hope daarna nog een en toen die met jou naam. De vraag aan mij persoonlijk hoe het met me gaat had ik nog kunnen begrijpen en ook de reactie samen op een stoel gisteren wast dat was ook zo, we hebben best wel dolltjes gemaakt maar een nieuweling? Vandaag gekomen en al zo? Heb vanalles gevraagd en wil helpen maar krijg zo van die kort opmerkingen Waarom ik? Als het geintje van Pippi waar is over die 5 hernia's waarom dan geen reactie. Mijn excuses Wannes als ik je gekwetst heb hiermee maar wil toch graag weten wie dit is en/of vooral hoe te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Nou OK: An: 1 meter 85, ennu 65 kilo, blonde lokken, blauwe ogen en een dikke neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 An, het maakt geen donder uit, maar ik dek me in. Ben net zo bang als Pippi! Anna zegt dat het "wel gaat", moet ik het maar mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Druppeltje, ik vrees een kleine vergissing, anders even moderator inlichten, ik ben pas aangemeld sinds vorige week heb jullie nooit ontmoet, hier is ergens een probleempje opgedoken , greetz, Jo quote: Originally posted by: druppeltjeSorry Wannes maar ik begrijp er echt niets meer van. Eerst die PB van van Hope daarna nog een en toen die met jou naam. De vraag aan mij persoonlijk hoe het met me gaat had ik nog kunnen begrijpen en ook de reactie samen op een stoel gisteren wast dat was ook zo, we hebben best wel dolltjes gemaakt maar een nieuweling? Vandaag gekomen en al zo? Heb vanalles gevraagd en wil helpen maar krijg zo van die kort opmerkingen Waarom ik? Als het geintje van Pippi waar is over die 5 hernia's waarom dan geen reactie. Mijn excuses Wannes als ik je gekwetst heb hiermee maar wil toch graag weten wie dit is en/of vooral hoe te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ja ,ik ken Urbanus zijn kwalificatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Soothe: Als Anna dat zegt moet het toch goed zijn, en je bent wie je bent. Het gaat altijd nog om je persoonlijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ja Wannes ik ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik ga slapen en mijn zonden overdenken. Vond mezelf nogal spraakzaam. Wat heet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Druppeltje, ik ben dus echt niet mee ????????? heb pb gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Haha Pippi ... en dan? allemaal omvallen van verbazing. Volgens mij mag jij er zijn. In al die maanden heb je wel het een ander over jezelf geschreven en ik vraag me dan af waar die schrik vandaan komt.Ikzelf heb bij tijden een minimaal eigendunk, maar tegelijkertijd kan het me ook niks schelen wat een ander over mij denkt. Nobody is perfect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Dus als An 100 kg woog, mocht ze niet komen?Belachelijk! Dit gaat te ver!Die snor, daar kan ik nog inkomen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Soothe, welterusten , ik MOET ook naar bed, morgen vroeg op, veel werken en nog veel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 An, jij gaat niet naar de meeting. Persoonlijkheid, daar heb je gelijk in. Maar je staat wel aan observaties bloot. Kijk hem, dat valt even tegen. Wat een clown etc etc. maar ja ik zal me maar troosten met de gedachte, dat een ieder dat denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Soothe, gezellig dat je er weer even was! lekker slapen!En doen hè!Ga ook opslomen, Klaas is net thuis. Zit neer te pennen wie die allemaal heeft gesproken... Netwerken hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Precies Marjo: dat bedoel ik nu. Wat zijn we toch een stelletje oenen. Alsof het wat uitmaakt. Helemaal geen ene mallemoer. Bij het draadje 'meeting' heb ik al antwoord gegeven trouwens waarom ik niet kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Soothe: nee dat is niet zo. Mijn ervaring is dat wanneer je mensen ontmoet na een lange tijd corresponderen dat het uiterlijk er 0 komma 0 toe doet. Je leert namelijk eerst de persoonlijkheid kennen en dan komt er het plaatje bij. Dat past altijd. Het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden