Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Thnx, Carolien, inderdaad met eeen druppel in je lijf gaat het echt fout,trouwens aan iedereen ik hoop dat ik de gebroken scherven gelijmd heb, Carolien , als je het eerste stuk van de film zag,.... ja dat ben ik.... goed zot hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 dadelijk wil iedereen die film zien,....dus surfen naar www.gipsyhorses.combij deze , anders kunnen ander niet meer volgen waar het over ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hartstikke bedankt Carolien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Dank je, ik voel me ook welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ik moet dan ook wel even zeggen nog dat ik niet zo heel erg actief mee kan doen omdat de verzorging en opvoeding van m'n dochtertje op voor 98% op mijn schouders rust, ik heb het heerlijk met haar hoor maar daardoor (ook omdat ze nog eens erg aanhankelijk is) wel erg veel met haar bezig moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Oh dat is vervelend, beterschap!Ja hoor, ik vind het heerlijk om me met die kleine bezig te houden, ze is echt mijn wereldje hoor.Werkse en tot snel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ja Carolien het is zeer de moeite waard om te lezen,veel nieuwe inzichten en erg veel herkenning, voor mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Heej Sandra, ook namens drup van harte welkom. Vind je een kei dat je de moed hebt kunnen verzamelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Mijn vader kwam vanmiddag even langs mooie bos rozen gekregen en een enormepeptalk.Was erg gezellig ik besef mij maar dat ik toch bevoorrecht ben, op mijn leeftijd en dannog zo'n goede band met je vader.Ook zo makkelijk dat hij weet van mijn verslaving, vertelde dat ik naar Deventer ga volgende week, vond ie bijzonder dat de verbondenheid hier zo groot is.Ja inderdaad je maakt ook vaak anders mee.Dus vandaag ben ik weer extra blij met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Zeg Wannes met een druppel in je lijf gaat fout? Ga me nu niet beledigen hoor hahahaha. Je bent en blijft een tijger en zend je veel moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeHeej Sandra, ook namens drup van harte welkom. Vind je een kei dat je de moed hebt kunnen verzamelen. Dank je wel maar ik moet eerlijk bekennen dat het me niet veel moed heeft gekost om hier te schrijven, het wordt hier namelijk begrepen en hier zal niemand mijn man negatief beoordelen want hij is een schat verder hoor, hij heeft wel zijn nukken maar die heeft iedereen, ik ben blij dat ik hier mijn hart kan luchten, ook omdat ik zelf nogal verslavingsgevoelig ben en hier een hoop lees wat me heel erg bekend voorkomt, daar krijg ik wel steun van.@ albertina, ik ben zo blij voor je dat je nog zo'n band met je vader hebt, ik had ook een redelijk goede band met mijn vader tot 2 maanden geleden, hij heeft een nieuwe vriendin en hij laat mij vallen, hij is ook alcoholist dus is het maar beter zo.Geef je vader aar een heerlijke knuffel namens mij (sorry klinkt misschien raar maar hij is geweldig voor zijn dochter zoals een dochter hoort te verdienen )Liefs Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Tina, wat heerlijk voor je, zo'n lieve vader (nog te mogen hebben) en dan nog wel met rozen. Een roos in je hart denk ik en fijn dat hij het weet van Deventer dat praat wat makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 quote: Originally posted by: CarolienTuurlijk hoor jij hier voor jezelf ook, de omstandigheden waar je in zit zijn op meerdere manieren gevaarlijk, het zou jou nog laten terugvallen! :$ lief van je en ik zal niet snel terugvallen denk ik (hoop ik) want dat zou ik mijn dochter nooit aan kunnen doen en bovendien wordt het me wel erg onmogelijk gemaakt omdat ik geen oppas heb/wil en mijn dochter dus altijd bij me is en bij me drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ja Druppeltje dat is zeker makkelijk, mijn ouders hebben genoeg ellende met mij meegemaakt vroeger, en ja natuurlijk door de drank.Gelukkig is er begrip dat is wel fijn en minder eng om dan over te praten.Mijn vader weet dat ik het kan stoppen met drinken, dus het is fijn als er iemand vertrouwen in je heeft.Als ik wel zou drinken zou ik het hem niet kunnen verzwijgen alhoewel de laatste keer in mei heb ik het niet verteld, ik wilde ook niet dat hij zich bezorgd zou maken.Nu gaat het nog steeds goed en met behulp van de Brijder en hier gaat het ook zeker lukken.Ondanks de dipjes ben ik savond elke dag weer blij niet te hebben toegegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Was even boodschappen gaan doen, heb morgen een zusje jarig, heb een smeedwerkje gemaakt en wou nog even een bijpassend schoteltje een kaarsje en een bloemetje, paardjes daar val je soms af ...... ik wou zeggen je blijft er gewoon niet op als JWW in je lijf hebt, greetz , Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Nou Tina dan zal ik vandaag maar eens opstaan en zeggen dat je een grote.....KEI VAN EEN HUNNEBED BENT ZO GROOT!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Wannes, geweldig lieve intentie en een super cadeau. Daar zal ze heel blij mee zijn want je gevoelens spreken voor zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Druppeltje,Ik moet ervan blozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Vrouwvanalco: fijn je hier te zien!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 quote: Originally posted by: AnVrouwvanalco: fijn je hier te zien!!!!! Dank je wel, An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hoi vrouwvanalco,Heftig... misschien wil je eens hulp zoeken bij Alanon...Neem je eigen verantwoordelijkheid en die van je kind...Je kunt hem toch niet genezen .... you didnt cause it , you can't cure it and you cannot control it...Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Oeps?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Tina die knuf heb je echt verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 De nieuwe omnibus van Virginia Andrwes is uit en wilde haar zo graag hebben maar het was zo duur dus ik vond:dat ik een jomge weduwe waszoveel mensen had verlorende lamellen zo goed had schoongemaaktweinig kleren had gekocht de laatste tijdgoed voor mijn dieren zorglekker alles gepoetst hadvers, gezond eten had geregeldMeer smoezen had ik niet maar het boek wel hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Heb net een logéé ontvangen, zéér mooi C pony t'je, staat bij mijn pinto-otje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden