Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 juni

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou zoon is thuis en hoera hoera hij heeft zeker 8 euro verdiend. En ik mag alle zandzooi opruimen en wassen. En ja, joepie dat gaat dus elke dag zo. Kwart voor zes opstaan.
Goeie les voor hem om op te staan, want DAT ga ik dus mooi niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog een slechte slaper maar :o dan een met een erg pijnlijke arm, jammer hè.

Ik zit wel helemaal te glimmen van het vorige draadje dat Corinne me een compliment maakte over onze ontmoeting in januari. Daar moet je dan 44 voor worden om dat nog nodig te hebben :P. Nou ja, ik ben er blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh??????? Ik snap er helemaal niets meer van.

Tina,

Ik heb misschien iets teveel gedaan maar dat kan toch niet zóveel pijn veroorzaken. In de folder van de epi stond dat het een paar weken duurde voordat het goed werkte, daar houden we het dan maar op. Maar ik ben er niet blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaahaaaaaaa rustig maar meissie. Ik snapte die verwijzing niet naar al die anderen.

En ja, ik ben gisteren ook uitgelogd en kwam vanmorgen pas weer meelezen en heb toen het verhaal van Wannes gelezen. Ben voor mijn eigen veiligheid en gemoedsrust gisteren uitgelogd, heb hier teveel meegemaakt, vond ik echt een sterke zet van mezelf om toen NIET te willen lezen.

Gisteravond erg gezellig met zijn 3-en naar James Bond gekeken (met een erg hoog duh-huh gehalte) zoon lag op de bank met zijn dekbedje, dat is nog steeds zijn ultieme gevoel van gezelligheid, een plaid of dekbed op de bank, dochter zat te haken en ik te punnikken. Ik voelde me zo heerlijk gezellig en huiselijk en warm daardoor. Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrèk het is vandaag de 28e.

Schouderklopje links, schouderklopje rechts, Joechei......... 2 jaar en 9 maanden Hoera !!!!!!!! Ik ben er zo blij mee !!!!!! Ei ei ei en ik ben zo blij, juist omdat ik jullie ken en om de nuchterheid, ei ei.

Echt, heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, iedereen trouwens, heb ik mezelf even verkeerd gedragen, ik zou mijn eigen berichten ook niet graag door andere gepost zien, als jullie begrijpen wat ik bedoel, heb er aardig veel spijt van, doch ben ik zeer blij dat ik hier nog mag posten, dikke knuffel allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog drie maandjes......óp naar het derde jaar. Ben benieuwd wat dát nu weer zal brengen. Wel kèk he als je drie jaar AdB bent, er zijn er velen hier, Ziza in septermber, Rudy al zes jaar, en wie-ik-vergeet, hoe lang is Carolien eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wannes, ik vind het vervelend voor je dat je je zo rot voelde okee? En dat je niet wilde drinken maar het toch gedaan hebt, is ook vervelend, maar een uitglijder hoeft geen terugval te zijn.

En nu ga ik douchen, doeiiiiiiiiiiii (zit nog in me piejama).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik kom ook binnenstrompelen. Een duf hoofd, keelpijn, zware ledematen, neus ophalen, bonkende oren, ik denk dat ik verkouden ben. Nou ja, een heel goed excuus om het rustig aan te doen. Vooral nniet meer dan de was, wat computeren en pianospelen. En met een paar dagen is het over.
Ik moet nog altijd lezen en ik moet nog wel mijn huiswerk uittypen.
Dochter is om half zeven thuisgekomen. Man is even uit zijn bed gekomen om ze welkom thuis te wensen. En ze heeft er warempel aan gedacht haar vuile was buiten te zetten. Nu ligt ze natuurlijk te slapen. De nacht voor vertrek heeft ze niet geslapen en in een bus vol jeugd slaap je ook niet.

Vandaag ben ik een hang-middelbare-leeftijder. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P Houtje, :D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P
H O E R A ! 2 jaar en 8 maanden! :D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::moon::present::):rose::P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...