Spring naar bijdragen

zondag 29 juni


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Charlie!
Goed om dat bankje om te schoppen, jij weet hoe je de aandacht krijgt :D
Geweldig om te horen dat je champagne hebt doorgeschoven en kirsch laten staan!
Super!!!
Gefeliciteerd natuurlijk met je dochter, en fijn dat je zo'n goede dag hebt gehad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi,

Goedenavond forumgenoten. Het was een bijzondere dag. Ik (we) hebben een wel heel bijzondere middag gehad.Het leven zit vol verrassingen. :)
Dus ook weinig gelezen! Maar we gaan rustig door!
Groet.

Marjo, ik hoop dat je de beentjes er weer onder hebt!! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal !!
Ik heb een heerlijk weekend, gister naar het strand met hond, daarna een cafeetje geweest, ik aan de spa en daarna nog de kroeg in, ik aan de spa en de red bull. Ging helemaal goed, en ik was supertrots op mezelf en het was hartstikke leuk, wellicht nog wel veel leuker, omdat ik de avond/nacht helder mee maakte en de muziek goed kom luisteren. Echt super !!!!!
Lekker even eruit geweest dus en heeeeel blij dat het ook zonder drank kan !!
Joepieieieieieie
(en natuurlijk geen kater, joepieieieieieie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet opeens aan mijn eigen trouwdag denken, was trouwens ook geweldig.
Mijn zus zou buiten de fotograaf de andere foto's maken, zij drinkt practisch niet maar had die avond voor haar doen toch iets teveel gedronken.
Toen zij de foto''s liet ontwikkelen bleek zij 2 maal hetzelfde rolletje in het toestel te hebben gedaan.
Nu kan ik er wel om lachen, toen niet, en digitale camera's waren er toen nog niet.
Dus ik heb van het feest s'avonds wel erg bijzondere foto's.
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik heb zeker de beentjes er weer onder. Het was het me uiteindelijk niet waard, al stond ik even op het randje. Ben vandaag ook weer gewoon door de straat gelopen en laat het probleem bij haar. Ik heb het goed gedaan, en ben wéér een stukje sterker geworden! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja zondag is rustdag maar ik zal maar zeggen ik heb werk in gradaties. Een beetje strijken is binnen en moet kunnen.

Nee, ik zal nooit mijn beddegoed buiten hangen op zondag :D dat vind ik not done. En de auto wassen, liever ook niet.

Maar ja, als ik zondag geen huishouden zou mogen doen, wie zou dan het eten koken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik meld, dat ik een bijzondere dag heb gehad! Dus wat verwacht ik :D Leuk Soothe, Wat heb je gedaan Soothe, Deel mee Soothe. Niets van dat alles, ik voel me nu in en in triest. ;)

Soothe en aanhang waren koffie drinken! Oh, vertel waar, je maakt ons nieuwsgierig!

Beste mensen, bij Houtje. Het was leuk, en... ze valt reuze mee! Ze is aardig! Dus wat de meeting betreft ben ik een stapje verder. Na Houtje ontmoet te hebben, is m'n grootste vrees voorbij!

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Potverdorie! Ben net heerlijk met de hond door de polder aan het sjouwen....
Blijkt die ouwe Amsterdammer zich voor te bereiden op een spannende dag! :D
Gelukkig dat Houtje zo leuk bleek!!!!
Maar waarom deze speciale dag? Niet alleen om angsten voor volgende week weg te nemen, hoop ik! :P
Vertel 's Soothe.... B);):D:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...