druppeltje Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Een blijf van mijn lijf huis moet je niet verwarren met lichamelijke mishandeling, de geestelijke zijn veel erger en niet eens aantoonbaar bij arts of politie wat het zo moeilijk maakt maar ook dan kun je er naar toe. Wil me niet opdringen maar hoop echt dat je dochtertje niet de basis mag zijn om bij je man te blijven, dit kan nooit goed gaan en hoe je haar ook beschermd zal het haar juist meer schade gaan doen. Amen zei druppie, einde preek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Hallo kom binnenvallen in een heftige discussie die me wel erg aan het hart gaat.Ook ik ben opgegroeit met een alcoholistische vader waarvan mijn moeder afgelopen weekend nog beweerde: Ja jij noemt hem een alcoholist ...hij dronk wel veel maar ik zag hem nooit als alcoholist!Dus het is erg moeilijk voor de persoon die er mee moet leven om het gevaar te zien, want er zijn nog zoveel meer dingen die met alles samenhangen. En hij drinkt niet altijd en hij belooft beterschap.Sandra , je kindje is nu nog maar 9 maanden maar wel erg kwetsbaar, een ongeluk zit in een klein hoekje.Ik denk dat jullie samen hulp moeten zoeken bij de huisarts. Met beloftes alleen kom je er niet en dat weet jij als ex-verslaafde maar al te goed.Ik wens je veel succes toe!En laat die fles whiskey maar door de gootsteen gaan...veel te gevaarlijk om in huis te hebben...en dat weet je zelf ook maar al te goed. Vooral met al die stress om je heen. Weg met die troep!Voor iedereen die zich RJB nog herinnerd ...hij heeft eindelijk weer een computer en zal hopenlijk vandaag nog een bezoekje brengen hier in de huiskamer. Ik heb een man met een kater boven in bed. Daar wordt je ook niet vrolijker van , maar zelf heb ik het hardstikke droog kunnen houden en voel me goed.Toch moet er hier iets drastisch veranderd worden...het cirkeltje blijft maar rondgaan...en zo komen we niet verder.Pip succes met je gesprek...blijf bij jezelf meid ...het gaat erom wat goed voor JOUW is.Marjo...heftig weekend voor je hou je taaiVoor alle anderen een ..jullie zijn allemaal laiverds.Ik heb trouwens een beetje plankenkoorts voor volgende week..gaat hopelijk wel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 @ Har, ik weet niet of hij het kan laten tot de behandeling, ik ben bang dat hij nog even vol wil gieten voordat hij nooit meer kan drinken (heb t bij een vriend gezien die naar IJsland is geweest voor therapie en hij staat nu al 3/4 jaar droog en is door LU 100% betaald door het ziekenfonds maar D**** vindt het onzin en zegt dat ie het zonder dat programma ook wel kan! quote: Originally posted by: joannSandra, tjonge heftig verhaal! En dat in een land als Luxemburg...! Drankmisbruik is daar bijna net zo normaal als eten! Ik breng er al vele jaren nogal wat tijd door... en agenten die s'morges om 10 uur aan het bier zitten is echt geen uitzondering. Auto rijden met een slok op...moet ook kunnen Wat betreft hulpverlening...probeer het want zo kun je niet verder gaan! Huilen waar je dochtertje bij is kan geen kwaad...ze is nog veel te jong om zich daar iets bij af te vragen, ze komt je vermoedelijk juist troosten! Je kunt beter even flink huilen dan gaan drinken!!! Sterkte meid! Dank je, doet me goed dit.En huilen is niet zo erg als ze het ziet maar me laten gaan dat kan ik niet, stel dat zij ook in paniek raakt?Ja, toen ik uit NL weg ging liet ik de drugs achter en toen kwam ik hier in LU en op visite is het drank of niks! Ik hield niet eens van bier en Whiskey BLEEEEHHH daar moest ik helemaal niks van hebben maar ja hier in dit land staat alcohol erg hoog en er zijn dan ook zo veel jongeren die al alcoholist zijn, dronken in de auto stappen, zo is mijn man zijn beste vriend verloren toen hij 18 was, mijn man gaf zijn autosleutels aan zijn maatje en die reed zichzelf dood.Ze zijn wel streng hoor, in het weekend zijn overal alcohol controles en daar raken ook gemiddeld 15 mensen (jongeren over het algemeen) per week het rijbewijs kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Goed Sandra, ja natuurlijk mag je hier je verhaal kwijt...daar niet van, als je wat aan de reacties hebt is dat meegenomen maar hou vast aan een simpel gegeven: 1) hij stopt NU met drinken2) hij zoekt hulp; ik zou zeker bij dat gesprek aanwezig zijn als ik jou was!Deze 2 dingen hoeven voor nu alleen maar te gebeuren, daarna wordt vanzelf duidelijk hoe het verder kan gaan.Als hij vandaag toch weer gaat drinken dan houdt het voor nu op. Hij de deur uit of jij samen met je kind de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Gossie Tina, heftig verhaal van die oude vriendin. Ja meis goed gedaan met die penning dat maakt je sterk, echt waar. Ik heb in een medaillonntje een haarlokje van mijn overleden man man met een piep klein fotootje waar hij zo happy was in Ghana. Samen met een gouden kruisje omdat mama zoveel in God geloofde zijn dit ook mijn talismannetjes en het maakt je sterk hoor meis. Anders had ik denk ik ook niet zo ver kunnen overleven en sterk te worden dus heb je er heel goed aan gedaan. Het geloven ergens in geeft je houwvast en dat maakt een mens sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 quote: Originally posted by: HarGoed Sandra, ja natuurlijk mag je hier je verhaal kwijt...daar niet van, als je wat aan de reacties hebt is dat meegenomen maar hou vast aan een simpel gegeven: 1) hij stopt NU met drinken 2) hij zoekt hulp; ik zou zeker bij dat gesprek aanwezig zijn als ik jou was! Deze 2 dingen hoeven voor nu alleen maar te gebeuren, daarna wordt vanzelf duidelijk hoe het verder kan gaan. Als hij vandaag toch weer gaat drinken dan houdt het voor nu op. Hij de deur uit of jij samen met je kind de deur uit. Nou 1 ding is zeker hij raakt mijn dochter nooit meer aan als hij dronken is.Hij gaat dus deze week naar de dokter maar wil niet dat ik mee ga, hoe maak ik hem duidelijk dat het beter is als ik mee ga?? Dat is mijn stress nu, is hij wel eerlijk tegen de dokter??? quote: Sandra , je kindje is nu nog maar 9 maanden maar wel erg kwetsbaar, een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik denk dat jullie samen hulp moeten zoeken bij de huisarts. Met beloftes alleen kom je er niet en dat weet jij als ex-verslaafde maar al te goed. Ik wens je veel succes toe! En laat die fles whiskey maar door de gootsteen gaan...veel te gevaarlijk om in huis te hebben...en dat weet je zelf ook maar al te goed. Vooral met al die stress om je heen. Weg met die troep! Ja dat bleek donderdag maar weer, even verkeerde reactie van papa en ze heeft een dikke lip (waar ik foto's van heb genomen om hem te confronteren maar hij wil ze niet zien)Ja ik wil dus graag samen maar dat wil hij dus niet, ik ben bang dat hij de waarheid niet verteld.Ik weet zelf ook hoe het werkt met beloftes, morgen stop ik... jaja!En de fles whiskey.... die is weg! Ik denk zelfs dat hij hem leeg gegooid heeft want hij heeft gister en vandaag niet gedronken daar ben ik 100% zeker van.En met de borstvoeding zou ik toch gek zijn om te gaan drinken en niet alleen dat maar ook voor de veiligheid van S***** neeeeee ik ga niet drinken met haar in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Har, excuses bij voorbaat hoor, niet boos worden, maar ik kan het niet laten...21-06-2008 08:44 posted by Har:Hoe anders kan het met ruzies gaan in het leven. Terecht of onterecht, je komt in situatie waaraan je zelf deel nog part hebt, maar wel om wat voor reden dan ook mee laat trekken. Ik zit nog steeds zo in elkaar, dat ik grote moeite heb met wat in mijn ogen onrechtvaardig is. Dat is allemaal best als de ruzie werkelijk met jou te maken heeft, je ontkomt er dan niet aan. Maar het wordt anders als je je in andermans ruzie gaat mengen, hoe goed bedoelt dan ook. OK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Har, je bedoelt het goed....maar ga je niet een beetje te kort door de bocht door iemand te vertellen hoe en wat ze moet doen??? quote: Goed Sandra, ja natuurlijk mag je hier je verhaal kwijt...daar niet van, als je wat aan de reacties hebt is dat meegenomen maar hou vast aan een simpel gegeven: 1) hij stopt NU met drinken 2) hij zoekt hulp; ik zou zeker bij dat gesprek aanwezig zijn als ik jou was! Deze 2 dingen hoeven voor nu alleen maar te gebeuren, daarna wordt vanzelf duidelijk hoe het verder kan gaan. Als hij vandaag toch weer gaat drinken dan houdt het voor nu op. Hij de deur uit of jij samen met je kind de deur uit. quote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 quote: Originally posted by: fruitvlieg... Ik ben benieuwd of er hier mensen op dit forum zijn die op een andere manier gestopt zijn met alcohol te drinken. Gewoon omdat ze het zat waren ( verkeerde woordkeuze) om altijd dronken te zijn of zichzelf niet meer kende. ... Hoi Vlieg, dit is voor 100% op mij van toepassing.Geen AA, geen internet-therapie, gewoon gestopt omdat ik het zat was zat te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 quote: Originally posted by: vrouwvanalcoNou 1 ding is zeker hij raakt mijn dochter nooit meer aan als hij dronken is. Hij gaat dus deze week naar de dokter maar wil niet dat ik mee ga, hoe maak ik hem duidelijk dat het beter is als ik mee ga?? Dat is mijn stress nu, is hij wel eerlijk tegen de dokter??? Hoe weet je dat zo zeker dat hij je dochter niet meer aanraakt? Je kunt het hem niet toelaten te doen maar dat geeft je geen garanties.Wat een onzin dat jij niet bij dat gesprek mag zijn, dat beloofd niets goeds! Klinkt misschien hard wat ik nu zeg maar je stelt dat aan hem maar als voorwaarde, anders no deal!!!Laat je niet voor de gek houden, je weet toch zelf wel wat halve afspraken inhouden? Niets!Sla nu die spijker maar eens hard op zijn kop!Ben concreet en stop met sjoemelen, geen concessies! Hij gaat er nu maar eens voor en laat jou daar in toe, anders zoekt hij het maar uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Sorry hoor! Stond weer ingelogd, terwijl ik er niet was! Ik log nu even uit, ga even in bed liggen...VvA, ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke situatie! Gaan drinken is iig geen oplossing. Wens je veel kracht en moed om evt. hulp te zoeken! Ga d'r voor meid en hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Dag allemaal,Ik zag dat Safi mijn komst al aankondigde..Voel me een beetje een indringer, na zo lange tijd afwezigheid..Met mij gaat het - eigenlijk - heel goed.. Ik woon nog steeds in het bos, waar we sinds een paar dagen eindelijk internet hebben; ik doe dingen die ik belangrijk vind (werk tegenwoordig als vrijwilliger in een Gasthuis voor terminale patienten) en therapieën en medicatie lijken steeds meer aan te slaan..En.. (wat hier natuurlijk het belangrijkst is) sinds mijn laatste terugval (in februari) herken ik trek en ik laat het gewoon bestaan. Een slok water drinken, of een ijsje eten en het gaat langzaam weer weg.. Heerlijk is dat.. Mijn kinderen zie ik regelmatig en ze komen sinds een maand of twee ook vaak logeren.. Dat is zo geweldig fijn. Na de zomer (september, oktober) hoop ik weer op mezelf te gaan wonen en ik voel dat ik daar steeds meer aan toe ben.Het is vallen en opstaan (maar opstaan is leuker!).Heftige verhalen hier.. Ik leef met je mee Sandra.. Ik hoop dat het lukt wat Safi je adviseert: samen naar de huisarts. Ik hoop dat je partner de kracht kan opbrengen een einde te maken aan zijn drankmisbruik.. Een ding is zeker - en ik spreek uit ervaring: hij moet het zelf willen.,Ik wens jullie allemaal een fijne ADB dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 quote: Originally posted by: waterHar, excuses bij voorbaat hoor, niet boos worden, maar ik kan het niet laten... 21-06-2008 08:44 posted by Har: Hoe anders kan het met ruzies gaan in het leven. Terecht of onterecht, je komt in situatie waaraan je zelf deel nog part hebt, maar wel om wat voor reden dan ook mee laat trekken. Ik zit nog steeds zo in elkaar, dat ik grote moeite heb met wat in mijn ogen onrechtvaardig is. Dat is allemaal best als de ruzie werkelijk met jou te maken heeft, je ontkomt er dan niet aan. Maar het wordt anders als je je in andermans ruzie gaat mengen, hoe goed bedoelt dan ook. OK? Ik meng me toch niet in een ruzie wel? Probeer alleen maar de spijker op zijn kop te slaan omdat een beslissing in dit geval nodig is. Ik hoop daarmee Sandra te kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Fruitvlieg,De insteek van de AA is ten 1e toegeven dat je machteloos staat ten opzichte van alcohol.Verder is er het 12 stappen programma, ik ben zelf na een jaar niet te hebben gedronken 6 jaar lang trouw naar meetings gweest en heb het programma (de 12 stappen)gedaan.Ik bezocht zelfs meerdere meetings per week.Ben erg actief geweest binnen de AA, ik kon op een gegeven moment door nieuw werk en andere zaken niet meer opbrengen om te gaan.Eerlijk gezegd was ik het ook een beetje zat.Nu ben ik in het begin van het jaar wel weer een paar keer gegaan, zelfs weer een sponser gevonden om me te helpen bij de stappen echter ik kan mij hier niet meer in vinden, hoe ik ook mijn best doe.Ik weet dat ik het kan stoppen met drinken het is mij jaren goed gegaan.Nu heb ik hulp via de Brijder stichtig.Daar kan je ook weer kiezen uit diverse behandel methodes, nee ondoenlijk is het zeker niet te stoppen met drinken, het feit is echter wel zo dat je altijd een alcoholist blijft, het mooiste is een niet drinkende alcoholist natuurlijk.Waar ik altijd erg veels steun aan heb is dat alcoholisme wordt omschreven als een ziekte.Nu ben ik trouwens het boek "de grote droogte"aan het lezen.Nog bedankt voor de tip, erg realistisch en zeer duidelijk geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Nog steeds Van Harte Welkom hoor RJB! En fijn dat je de boel weer op de rit weet te krijgen, dat vind ik erg sterk van je! De volhouder wint, dat zie je maar weer, hartstikke goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Heej Saf, natuurlijk ben je welkom aan de discussie het PB is voor iedereen hoor en dat weet jij beter als ik. Natuurlijk herinner ik RJB nog wel en zou het zeer fijn vinden wat te horen. Manlief weer eens een kater? Lekker laten liggen en je eigen gang gaan maar dat doe je toch wel denk ik en gelijk heb je. Tis jou leven en je hebt er maar een! Gos, als jij plankenkoorts hebt dan ben ik die houtworm. Als ik het lichamelijk op kan brengen dan kom ik ook maar geloof me maar dat ik ook 7 kleuren stront schijt en meerderen met ons denk ik dus we zijn hierin niet alleen. Dapper waren we, zijn we en gaan we.......Hoop alleen dat Har niet de schijt krijgt want dan valt hij nog meer af en als we hem dan een zoen geven valt hij als eerst om hahahah. Nou dan zit ik wel veilig in dat rugzakje van Adam hihihi Drup zit weer eens slap te l@llen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Goed, ik heb geloof ik mijn zegje wel gedaan. Het is mijn mening en die wil ik je niet opdringen Sandra. Het is uiteraard aan jullie dit op te lossen maar verlies de realiteit niet uit het oog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Druppie gaat er ff uit, krijg het te benauwd hier maar kom wel terug want jullie zijn zomaar niet van me af hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 quote: Originally posted by: HarIk meng me toch niet in een ruzie wel? Probeer alleen maar de spijker op zijn kop te slaan omdat een beslissing in dit geval nodig is. Ik hoop daarmee Sandra te kunnen helpen. Ben ik niet helemaal met je eens want het lijkt mij dat Sandra zeer wel in staat is om zelf een beslissing te nemen als zij denkt dat het daar de tijd voor is. Maar goed, ik ben ik en jij bent jij. Genoeg hierover wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 quote: Originally posted by: Harquote: Originally posted by: vrouwvanalcoNou 1 ding is zeker hij raakt mijn dochter nooit meer aan als hij dronken is. Hij gaat dus deze week naar de dokter maar wil niet dat ik mee ga, hoe maak ik hem duidelijk dat het beter is als ik mee ga?? Dat is mijn stress nu, is hij wel eerlijk tegen de dokter??? 1. Hoe weet je dat zo zeker dat hij je dochter niet meer aanraakt? Je kunt het hem niet toelaten te doen maar dat geeft je geen garanties. 2. Wat een onzin dat jij niet bij dat gesprek mag zijn, dat beloofd niets goeds! Klinkt misschien hard wat ik nu zeg maar je stelt dat aan hem maar als voorwaarde, anders no deal!!!3. Laat je niet voor de gek houden, je weet toch zelf wel wat halve afspraken inhouden? Niets!4. Sla nu die spijker maar eens hard op zijn kop!5. Ben concreet en stop met sjoemelen, geen concessies! Hij gaat er nu maar eens voor en laat jou daar in toe, anders zoekt hij het maar uit! 1. omdat ik weg ben als hij nog 1 keer dronken is, daden bij mijn woorden voegen is wat ik nu echt moet doen!2. ja zou ik moeten doen, ik snap t ook niet dat ik er niet bij mag zijn.3. ik weet t, hij belooft me al zo veel en hij komt het nooit na (zelfs de kleinste dingetjes hoor)4. hhmmmm5. Ja, zo denk ik ook, ik heb het gevoel of ik onzichtbaar voor hem ben en hij totaal geen respect voor me heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 quote: Originally posted by: marjoVvA, ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke situatie! Gaan drinken is iig geen oplossing. Wens je veel kracht en moed om evt. hulp te zoeken! Ga d'r voor meid en hou je taai! Heel erg bedankt Marjo, ik zal niet gaan drinken, dedrang om goed voor mijn dochter te zorgen is gelukkig veel en veel groter dan de drang naar drank.Jij ook je koppie boven water houden, na gister weet je in ieder geval weer hoe sterk je bent en daar mag je echt zo trot op zijn, ik had in jouw geval niet eens op dit forum gekomen maar meteen aan die fles begonnen, heb ik respect voor hoor, dat jij kunt wat je gister deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Hey die RJB:heart:Je bent er weer.Tof.Mijn man is wakker geworden en wilde gelijk weten of hij zich misdragen heeft...geweldig schuldcomplex dus de depressie zal wel niet lang op zich laten wachten.Hij heeft zich keurig gedragen, was met een drinkemaatje in de kroeg beneden aan het poolen...ze wilden niet drinken en vroegen de barman wat voor alcoholvrije dranken hij had. Om dat de barman weet dat ze Schots zijn ...houd hij een fles WHISKEY omhoog!!! Jeetje die ga ik zometeen eens een hartig woordje toespreken...wat een dropl%l...GRRRRNou toen werd het na het eerste sjuutje wel duidelijk met die fles drank op hun netvlies.Nog steeds eigen schuld natuurlijk en geen whiskey gedronken maar wel 6 uur in de kroeg gehangen dus dat was vast het nodige bier. Ik heb om 1 uur nog even door het raam gekeken en toen waren ze nog aan het spelen en ze stonden nog.Naar binnen wilde ik niet met angst voor het meedrinken..te grote verleiding.Om drie uur waren ze thuis met een hoop stoere verhalen dus ben ik maar lekker rustig naar de slaapkamer vertrokken.Har ik denk dat Water bedoeld dat je te diep gaat kwa gevoel en dat je aan had gegeven dat je dat niet meer wilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Maar ik snap Har wel, ik heb een vriend die ook zo praat (is dat je broer toevallig Har hahaha) hij is hard maar wel recht door zee, ik denk dat hij ook wel snapt dat ik mijn eigen ding moet doen maardat er misschien iets is wat hij zegt waar ik mijn eigen conclusie uit kan trekken.... of heb ik het fout Har?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Heb je iets aan de dingen die ik hier zeg Sandra? Zo niet dan bemoei ik me er verder niet mee. Ik kan er overigens ook niets meer aan toevoegen en ik wil je alleen maar ondersteunen door het heel helder en hard te stellen; lijkt me ook nodig in deze situatie. Ik besef natuurlijk maar al te goed dat ik nu niet in jouw schoenen sta, maar ben alleen maar blij dat ik ooit keihard met mijn neus op de feiten gedrukt ben!Als dat niet was gebeurt was ik waarschijnlijk nu nog aan de drank.Heel veel sterkte en ga af op wat JOU goeddunkt in deze situatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 quote: Originally posted by: safidepafiHar ik denk dat Water bedoeld dat je te diep gaat kwa gevoel en dat je aan had gegeven dat je dat niet meer wilde Is wel waar Safi en Water, eigenlijk heb ik genoeg aan mijzelf op dit moment qua energie.Wat me extra raakt is dat er een baby bij betrokken is, maar dat geldt natuurlijk ook voor hun beiden.Ik heb hier nu genoeg over gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden