water Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Whoa... too much honesty... Blurry alweer weg?Ik ga ook maar eens pitten, morgen weer vroeg op. Hoop op een beetje regen vannacht want het is hier nog steeds benauwd en klam.Slaap lekker allemaal en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Har,Ik hoop op regen en koele wind. Maar niet overmatig. Ik heb geen zin om morgen met een zeilboot naar mijn werk te moeten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Nou....het onweer hebben we hier weer gehad!Het ging flink tekeer, maar wel lekker afgekoeld nu.Corinne ik ben niet gesmolten...nog net niet Enige echte druppeltje, je vroeg of het zo goed met me gaat als ik klink,nou...misschien nog wel beter!Ja het gaat me goed, al is niet elke dag een feestje!Er is veel meer rust en ruimte in mijn hoofd en lijf, ik zou voor geen goud meer terug willen naar waar ik vandaan kom!Ik mis de onrust, pijn, stress, alcoholgerelateerde depressies, schaamte, schuld...ect echt niet!Het is goed zoals het nu gaat, en het gaat nog elke dag beter!Hee water, niet nat geworden op de moter vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blurry Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Nodig.. nodig is groot woord. Slaap gewoon lekkerder in, lig minder lang te woelen. Maar iemand die één glas drinkt per dag, zonder die twee "stopdagen" heeft dus al een probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blurry Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 was nog niet weg... maar jullie typen zo snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Nee Joann, zelfs op de motor was het bijna niet te harden hier... 34 graden, pffft, en nog geen spatje regen gevallen!Maar wat niet is kan nog komen. Mooi om te lezen dat je zo goed gaat, keep sailing home, girl! En nu ben ik echt weg... doegies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Dan hoop ik echt dat je dag morgen wat beter zal zijn, Pippi!Vind het wel heel flink, dat je dus tijdens zo'n K-dag, nog de moed kunt opbrengen om bezig te gaan!Ik zend je alvast wat virtuele blijdschap voor morgen en regen voor vannacht!!!Hier zien we de buien overtrekken, veel bliksem in de verte! Zo nu en dan een rommel, ook ver weg!Wou eigenlijk mijn dakplataan ook nog snoeien, de takken die omhoog groeien kunnen wel toch, en een beetje de buitenkant? Hij groeit wel heel erg snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Blurry.....Je kunt het linksom of rechtsom bekijken...Het blijft bij jou niet bij dat ene glas per dag!Je geeft zelf aan met regelmatige feestjes los te gaan...!Blijkbaar ben je al afhankelijk van dat ene glas om te slapen, anders kon je het wel laten staan!Misschien moet je uit de ontkenning stappen, en overwegen dat je familiewel eens eerder door heeft dat je een probleem hebt dan jijzelf.Je gaf aan te willen bewijzen dat het niet zo is.......mwah, dat klinkt alsof...je ergens zelf ook wel weet dat het niet is zoals het zou moeten zijn.Geef jezelf dan de kans, spreek met jezelf af, vandaag drink ik niet...morgen zien we verder!Stop eens een week of 2 helemaal met drinken, ook bij feestjes!Kijk hoe je dat afgaat, hoe je dat ervaart...en beslis dan of je wel of geen alcoholprobleem hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Slaap lekker Water!Ik zal blazen, dan waaien die buien wat sneller jou kant op!En dan komen ze ook over bij Pip!Pip, het zit echt niet lekker he...Ik heb geen flauw benul wat een dakplataan is (ja een plant, maar verder niet)Maar blijkbaar niet goed dus, die overijverige tuinman???Huil het eruit...meestal lucht het toch wel op!een welgemeende knuffel van mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Pippi,Rustig aan, je hebt hard gewerkt vandaag in die hitte.En misschien is die dakplataan een taaie rakker.Is het wel een gediplomeerde tuinman. Die horen toch precies te weten wanneer en of iets gesnoeid mag of moet worden.Ik kan je niet helpen, ik heb twee "bruine" i.p.v. groene handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Ach, Joann, een gratis stoombad is ook niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 YES!!!!!Het komt hier met bakken uit de hemel! Hoor de boeren juichen!Ben benieuwd hoe het met het onweer komt...Pip, het was en is ook veel allemaal, meis!Weer even voor jezelf, zie het in tijd, néém het maar!Tja, zat ook al te bedenken, hoe kom ik er bÃj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Dank allemaal voor de lieve reacties maar ik voel me kapot want hier kan ik echt niet meer tegen. sorry. Een speciale dank aan Trees en Carolien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Pip, misschien overleefd de dakplataan het snoeigeweld wel!En dat humeurtje...herkenbaar!Tis niet leuk als je er middenin zit, maar je zegt zelf al dat je weet dat het weer overgaat...Gewoon maar even chagerijnen dan...al is mijn ervaring dat ik er mezelf het meest mee heb!(tuurlijk hebben anderen er ook last van, maar je voelt jezelf zo vervelend dat je er zelf toch het meeste onder te lijden hebt)Druppeltje zei het eerder al tegen je.....gewoon doorademen, het gaat over!En hier spuïen mag! Dat lucht alleen maar op, is de bui ook sneller over!Hier..... helemaal voor jou alleen!typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 De BelastingdienstEr loopt een vent het belastingkantoor binnen. 5 Minuten later komt ie spiernaakt naar buiten.Zijn maat ziet dat toevallig en vraagt wat er is gebeurd.'Kut-belastingdienst' zegt hij, 'ze hebben me gewoon letterlijk en figuurlijk helemaal uitgekleed'.'Verdomme' zegt zijn maat 'ik moet er nu ook naar toe, maar ik zal ze wel hebben, ik kleed me nu al uit'.Afijn, hij loopt spiernaakt het belastingkantoor binnen. 5 Minuutjes later komt hij weer naar buiten.Hij had een blinddoek om, een platgeknepen closetrolletje in zijn kont en een touwtje om zijn leuter.'Wat hebben ze toch met jou gedaan' zegt zijn maat.'Nondeju', zegt ie, 'bij mij hebben ze ook nog het gas, water en licht afgesloten'blacky gaat holder de bolder naar de zolder smile op jullie snoetjes en slapen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Enig echt druppeltje,Ik kan het me goed voorstellen!Maar weet...er is maar 1 druppeltje!!!!en daar veranderd geen drup, druppel of wie dan ook wat aan!Het geeft een onveilig gevoel! Alsof ze je je identiteit hier proberen af te nemen ofzo...Ik vind het persoonlijk ook een naar gebeuren!Hopelijk grijpen de moderatoren nu wel in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 haha Blacky.......leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 pipke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Noppe Pipi,chagerijnig gedrag hebben we niet beloond!Je vertelde alleen dat je chaggie was/bent...je hebt je hier niet chaggie gedragen!Duhu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Blacky,LACHEN!Bedankt.Ik ben even pissig op microsoft word. Rotprogramma. Morgen het probleem maar oplossen. Het komt me de laatste tijd te veel voor. Ik ga het wel deïnstalleren en opnieuw installeren. microsoft word niks.Pippi,Verlang je nog niet naar de overgang. Mijn huisarts vond het bij mij aan de vroege kant, maar ik was dolblij ook al heeft het nog lang geduurd. Joann,Druppeltje,Er is maar een Druppeltje en dat ben jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Integendeel, alleen verteld wat je wel en niet had gedaan...En hebt gehuild. Dat kan ik alleen maar goedkeuren Enige echte Druppeltje.... Gooshe Frabba meiske! Het komt weer goed!hè Moderatoren? Ik ga naar bed, in mijn nieuw gescoorde pyama (alweer) voor mezelf, voor 9 euro!!!Ik leer nog es van mezelf houden zo!Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Trusten marjo,gaat vast lukken in je nieuwe pyama!(is het toch veels te warm voor.....?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Gnigni... Meer een zomers gevalletje, maar iets meer mijn smaak dan het negliesjeetje wat ik van een vriendin kreeg! TRUSTEN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Nou dan wens ik je een heerlijke nachtrust!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 slaapzeik eet nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden