Spring naar bijdragen

Woensdag 2 juli

drup

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hier is het weer uitgedruppeld en gelukkig wat koeler, en de klusjesjongeman is weer weg, ik heb weer mooie plafondplaten zonder butsjes of vochtplekken, en eindelijk kan mijn slaapkamerraam weer vastgezet worden. Alleen leuk hoor zo'n weer netjes plafond maar wat een bende geeft dat!!!! dus mocht gelijk stofzuigen, kamer, gang, trap naar beneden en halletje.

Wannes Har heeft wel gelijk, verzin van te voren een strategie om met dit soort situaties om te gaan. Jij bent toch degene die besluit om dat biertje te nemen. Dat maakt ook niet uit maar beslis inderdaad van te voren wat je wilt, bv 3 biertjes drinken, of niet drinken, dan is het schuldgevoel achteraf ook minder. Je schreef dat je zo van paardrijden houdt. Je hebt de paarden al, maar kan niet rijden omdat je te vaak drank op hebt. Het lijkt mij alleen al een geweldige beloning om savonds een ritje te paard te kunnen maken IPV te gaan drinken!

Wannes, stel je doelen, wat wil je, en maak daar een plan omheen. Heb je je al ingeschreven voor de internettherapie? of volg je die al? daar krijg je goede tips hoe je dat aan kan pakken. Jij kent je valkuilen en kan kiezen om het daarop aan te laten komen of om van te voren te bedenken hoe je met die kuil omgaat.

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Wat een lekker weertje.. ik houd er wel van als het heel warm is...

Ik wens iedereen een fijne dag...

In our natural state, we are glorious beings. In the world of illusion, we are
lost and imprisoned, slaves to our appetites and our will to false power.

-- Marianne Williamson

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, leuk al die plaatjes.
ik wou dat ik mijn lengte min een meter woog, maar we werken er gestaag aan.
Ik heb mezelf nog even wat bezigheidstherapie gegeven, mooi die nieuwe plafondplaten (voor zover zo'n verschrikkelijk kantoorplafond mooi kan zijn) alleen die strips ertussen heb ik nogal geel gerookt, leuke klus, over 40 m2 plafondstrips met een doekje afnemen... dus ik ben nog wel even bezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal,

Ik ben de dag goed doorgekomen. Zit hier te zweten, want door die regen is het niet echt afgekoeld, maar is de lucht zo vochtig dat mijn zweet niet meer verdampt.

Ik heb de mijlpalen lijst aangepast. Nu staat hij bovenaan een pagina, wat makkelijk is bij het even checken of iemand een slinger krijgt.
Mijn voorstel is om mij een berichtje te sturen als iets gewijzigd moet worden, iemand van de lijst geschrapt wil worden of als iemand toegevoegd wil worden.
Lijkt mij handiger dan dat er steeds gequote wordt, waardoor er steeds meer tussenregels in het bericht komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Ziza

In our natural state, we are glorious beings. In the world of illusion, we are

lost and imprisoned, slaves to our appetites and our will to false power.

-- Marianne Williamson

Aah, Ziza heb hier de nederlandse vertaling "Terugkeer naar liefde" van haar liggen...Leven met de principes van A course in Miracles. Tien jaar terug eens doorgespit...zal er nog eens in gaan lezen, nu ongetwijfeld weer met andere ogen.

tekst veranderd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Har,

Haar boeken zijn werkelijk eye-openers ... en ze schrijft met veel humor ook...
By the way .. ze komt binnenkort naar Nederland om een lezing te geven...

Ook zij heeft een AA verleden en daar schrijft ze nog regelmatig over...

Als ik een bladzijde lees uit "course in miracles" dan duizelt het al voor mijn ogen...
Beter een zin per dag voor mij om dat te laten inwerken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ik eruit zie:
1,61 m
57,5 kg
kort donkerblond haar met een rossige schijn
bril met sterke vergrootglazen en daarachter reebruine ogen
mannelijke uitstraling
Ik zal iig een lange broek aan hebben (rokken of jurken heb ik niet).
Ben benieuwd wie mij herkennen zal.
O, ja, vergeet ik nog te melden dat ik een rugzakje draag.

Toen ik stopte met drinken, woog ik 69 kg, had een opgeblazen hoofd en zag er veel ouder uit dan ik was en liep ik in oubollige kleding.
Dank zij het stoppen met drinken ben ik 'jonger' geworden en 13 kg afgevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een "freebee" noem ik zo een droom Corinne...
Een gratis ritje zonder gevolgen... ik probeer , hopelijk als het lukt , de volgende keer dat ik over drank en drugs droom er van te genieten... het is tenslotte een droom...

Echter ik kan mij voorstellen dat je wel schrikt... en woahh 2 liter jenever is niet misselijk...

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat zou er in mijn hotmail moeten staan laatstedruppel? Nou, die heb ik niet maar het antwoord is deze: Ik heb hier echt helemaal genoeg van en dat was geloof ik juist de bedoeling. Ik wil hier best een geintje over maken maar niet mijn lotgenoten belasten voor dit nutteloze gezeik. De moderator was het ook al opgevallen en houd het verder in de gaten maar doe verder niets. Heel fijn voor alle drups: gefeliceteerd want je hebt 10 punten en een maxisingel maar druppeltje weggejaagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wannes, het is niet zo dat ik jou zo goed ken, maar ik ken mezelf steeds beter en herken het gedrag, verslavingsgedrag is raar genoeg eigenlijk vrij universeel.
Raar weer hoor, net in het bos helemaal natgeregend en nu weer het zonnetje, maar de temperatuur is hier lekker aangenaam aan de kust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
thnx, de regen is een zalige druppel water die over je vloeit, ik hou enorm veel van een ritje in de bossen als de regen valt, ik voel me dan een "levensgenieter" liever een paard onder m'n k... dan een pint aan den toog,
greetz, Jo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bweukes carolien lijkt mij een vies iets die troel of trol ;-((
druppeltje ik vindt de naam spetter ook wel tof , maar ik begrijp jou 100% , maar laat je aub niet weg jagen :present:
mijn dag is goed geweest 8 uren wezen schilderen , en ja kohtje inderdaad regelmaat is wat ook ik nodig heb , ben heel blij dat ik terug aan het werk ben en nog blijer dat ik weer een deftig loon heb ;)
hier in belgiue zijn deze middag 5 gotitas gevalleb durf het gewone woord al niet meer te gebruiken ;-((
morgen nog werken en morgen namiddag vertrek ik naar zee heb overuren genoeg staan .
pipke lijkt mij heel fijne dromm welke jij gehad hebt , en corinne jij al evenmin ;-((
zo ik wens jullie een fijne rustig avond toen
ach ja moest hier een blacky bij komen die zou dan indien het slechte bedoelingen zijn heel rap door de mand vallen comprenden ?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen, kom ook even binnendruppelen!!

Vandaag weer opgepast, de kids lekker in hun rompertje gelaten!!
Zelf heb ik heel veel last van de warmte, door mn astma, denk ik.
Na afloop even mn bed ingedoken, maar kon niet slapen, want er is hier voor de deur een zeskamp bezig, de kratten bier staan 8 hoog opgestapeld............
Regenen doet het hier nog steeds niet, al is het wel dreigend!!
Nog even voor druppeltje: blijven hoor, want jij bent de enige echte!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...