albertina Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Nou Pip, geloof me, de overgang wil je echt niet hebben, is echt veel erger dan het normalepatroon hoor, zweetaanvallen opvliegers hartkloppingen en ga zo maar door.En om over het humeur maar te zwijgen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Buienradar???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Dankje wel Geer en jullie allemaal voor de lieve reacties.Volgens mij moet druppie gaan rennen om de dekjes van de stoelen af te halen en ze kan niet eens gewoon lopen laat staan rennen hahahah.Jakkes Adam ik moet morgen ook naar die zakkenvuller en nogwel voor een kroon. Kunnen we niet beter bij de SOOS afspreken? Oei nou moet ik echt naar buiten, plakdrup. Heej de nieuwe is geboren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Het lijkt hier de tropen wel, echt verkoeling, goed voor het groen en voor mij.Alleen de bliksem vind ik wat minder:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Zo, dat heeft drup gered alles is binnen maar doggy moet nog uit, zucht, zou ik mijn dag niet hebben vandaag?Ja, Pip en waterkers is ook heel goed. Het beste is een kippenbouillon blokje met of zonder kipfilet en dan een soepje maken. Klinkt dubbel dat zout van de bouillonn maar het drijft echt heel veel vocht af en je mag ook niet uitdrogen hoor.Getsie Tina, die verd@mde overgang, hou op meis. Als het 20 graden vriest zet ik de pui open omdat het zo warm is hahahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Hier, 20 km vanaf amstelveen, alleen nog maar regen, veel regen!! en wat gerommelIk heb net de timmerjongen van de woningstichting aan de deur gehad, hij gaat nu plafondplaten halen en hang en sluitwerk voor mijn ramen en komt dan weer terug.De hitte valt hier erg mee, 24 graden en een fris westenwindje. Ik zit bij mijn openslaande deuren naar de regen te kijken en te genieten van die geur die daarbij hoort!en inmiddels is het zelfs al weer droog! dat gaat vast een heel 'rommelige' middag worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Heb antwoord van de moderator, die gooit allemaal druppels naar hier. Hahaha die denkt lekker het is me hier ook te heet dus zoek het maar uit. Dat vind ik wel humor, daar kan ik weer zeer om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Tapas, je bent vlak bij. Zal ik ff koffie zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Drup, alle variaties op jouw naam horen bij jou. Ik vind het ook knap ingewikkeld worden! Gelukkig ben je wel te herkennen aan je typerende schrijfstijl en een 3-letterwoord hier en daar , maar als de andere Drups hier langer blijven (welkom dan) (en de laatste druppel heb ik pas één of twee keer gelezen, dus dat lijkt me nog niet zo urgent), moeten ze toch maar iets aan die naam doen.En inderdaad zou de moderator daar een beetje rekening mee kunnen houden!Pff..de hitte is hier na een héél kort buitje al iets verminderd!Geer, fijn dat het nog steeds goed gaat. We haddenn al een paar dagen niets van je gehoord, dus ik was al benieuwd!Pip, je kan ook van Kneip vochtafdrijvende thee kopen! Beetje zoetstof en citroen erbij, af laten koelen, ijsblokje erbij en je hebt een luxe frisdrank (als je ten minste een beetje veel fantasie hebt!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Het regent hier ook . Ik ga de kat in een mandje stoppen en naar de DA. 50 fleurie vrees ik. Laterssssssssss.p.s. het regent hier ook maar nie hard (midden nl). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Dank Trees, weet niet meer wat te doen maar word hier echt wanhopig van. Ziet Tactus nou niet dat er maar een kan zijn en vooral zien ze de link niet naar mijn naam? Deze accounts maken me weer achterdochtig en dat vind ik erg voor de nieuwe want krijg weer het gevoel.........zucht. Kan me wel spetter of zoiets gaan noemen maar als men kwaad wil dan zijn ook daar weer variaties op te bedenken. En ik wil liever niet veranderen want ik ben druppeltje en voor jullie ook dat zou vreselijk wennen zijn. Voor drup wil ik het wel doen omdat het zijn/haar overleden kat is maar nu komen er teveel. Ik ga maar ff met blafje weg want zit weer te janken. Het was Carolien die me zo geholpen had met haar woorden waardoor ik hier over de drempel kwam en nu begint het alweer. Sorry, ik ga mijn mond spoelen, kefje uitlaten en een frisse douche nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Tis weer voorbij die mooie zomer Kanone, het heeft hier ook al geregend, ben in de stad blijven hangen en jawel, Forecast heeft magazijnopruiming! T-shirts € 5,-/ hemden en polo's € 10,- o.a.Ben helemaal niet het modebewuste tiep, maar die oude blouses en die 2 verwassen polo's die ik heb stammen uit het 0 dus maar eens wat nieuws gekocht!D'r effe een fotootje van gemaakt...één van de drie wil ik zaterdag aantrekken; nu eens een keer op mijn eigen smaak afgegaan....normaal vraag ik M. mee als ik eens een keer wat aan kleding wil kopen. Ze maakt trouwens wel eens wat voor mij...lekker goedkoop en lekker anders :$ vooral dat 'anders' moet ik wel eens aan wennen Maar wat vinden jullie? Polo 1 in het jasje, hemd of zwarte polo? Je moet daarbij geen knappe verschijning bedenken maar aangezien kleren de man maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 ik ga ook voor 2!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Druppeltje maak je niet zo druk meid! Komt goed!Als je nu alvast onder handtekening in je profiel "de enige echte" zet, dan ben je niet meer van de echte te onderscheiden :light: Moet je er B vóór en nog zo eentje maar dan met een / voor de B achter zetten, (tussen deze[ ] haakjes) komt het er nog vet te staan ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Aah Dames, goeie tip! Vraag me alleen af of die goed bij het jasje past....hum, zal het in overweging nemen De broek wordt een grijze spijkerbroek van € 2,- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Sorry dat ik weer eens binnenval.....? relaas,,,,, sinds donderdag tot dinsdag droog gebleven , gisteren paardjes gaan kappen...... die hoefsmeden toch !... weer eens laten gaan, viel mee 3 pilsjes, vandaag weer alles op droog zetten,ik wou dit even kwijt @#$%^&*Greetz,Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Klopt Pip...die groene polo past het best bij de rest.Jammer Wannes! Was het net iets te gezellig en te warm? Had gisteren ook even trek.Weet je al wat je met warm weer het liefste drinkt? Is best belangrijk om daar voor jezelf achter te komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Neen Har, ik wou vechten, heb nummer 4 de gootsteen in gekieperd, en voel me heel de dag al zo schuldig aan mezelf, ***.... wat is het verdomd hard :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Thnx, Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laatstedruppel2005 Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 zie ik dat daar iemand (Druppeltje) koffie in de aanbieding heeft? lekker. gr. laatstedruppel2005 (zie je hotmail!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Het is niet "makkelijk" Wannes, "hard" is het dat je het jezelf aandoet want naderhand heb je spijt. Allez dan, knietjes afpoetsen en weer opstaan zeggen we hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Whahaa....het begint hier te druppelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Har,dank je dat ik mijn zinnen, gevoelens hier kan neerzetten, sinds ik hier op forum dwaal, heb ik alvast meer sterkte, mag ik dit aan alle members ff doorgeven, ik wil een open kaart spelen, jullie zijn goud en ik ben nog steeds ijzer, ik maak mezelf zo sterk als jullie, thnx palgreetz, jops: op weg naar goud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Ik hoop dat je vandaag nog wat verkoeling krijgt Pip....hier is het weer helemaal opgeklaard en nog steeds 30 graden Ha, de laatstedruppel2005 Welkom in het druppeldilemmadraadje Zo, dat heb je mooi voor elkaar...proficiat met de lange droogstand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Dat je er eerlijk over bent Wannes geeft zelfs een terugval een klein gouden randje...je kunt er van leren! Weet je al wat je als alternatief lekker vind voor de dorst? Met deze warme dagen is dat écht belangrijk; vooral als je nog met craving te maken hebt. Je kunt eens onder Tips&Adviezen kijken voor alternatieven en verdere goede raad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden