Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Zijn er eigenlijk nog mensen die wat lekkers meenemen? (taarten????) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 En mensen ik heb de spanning er ook in (ik zal het eerlijk zeggen) ik houd door die morfine vocht en alles vast en weet niet wat ik aan moet doen. Suf hè. Het is zomaar een reden voor mij om niet te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Ja hoe zit dat gaan we ook nog creatief doen in de keuken??of kopen we gewoon wat caken in de winkel, chips, chocoloade en nootjes?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Het lijkt me leuk om wat mee te nemen maar ik vind het niet zo leuk als ik als enige (tussen de overige drukte door) me verplicht moet voelen om wat te bakken omdat ik de enige ben.We kunnen ook wat bij de Hema halen en dat samen dokken, dan kunnen we bv. 2 vlaaien meenemen, of vlaai en een appeltaart. Zeg dat 15 van de 20 komen (in de praktijk is de opkomst nooit 100%) en die nemen allemaal 1 of 2 euro los mee en geven dat aan mij, dan haal ik zaterdagmorgen wel wat lekkers bij de hema, voor 20 euro haal ik een vlaai en een appeltaart of zo. Ik had vorige keer een quiche gebakken en meegenomen, dat wil ik best wéér doen maar ik wil niet wéér met Safi de enige zijn die wat bakt en meeneemt. Straks krijgen wij de bijnaam "de uitslovertjes" en daar heb ik geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Lijkt me een super idee Houtje..zegt zij die graag taart eet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Héé, uitslovertjes Er zijn vast méér mensen die gebak lusten, en ik vind het een kei goedidee van Houtje!Ik was dus inmiddels weer aan het piekeren geslagen hé, moet ik de helereis met gebak tussen de benen zitten. Stel dat het warm wordt :$ noudan lusten jullie het écht niet meer. Overigens 22 pers, die twee magere latten van Tactus lusten vast ook welwat toch? Zo, heerlijk, weer een piekermoment opgelost. Houtje, trek je wel aan mijn jas voor de bijdrage! Mogelijk ben ik die dagietsjes van slag weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Ben blij Stien dat je het zo positief oppakt !!!!Wat voor kleur jasje doe je aan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 JJJJjjjjjjjasje??????? Moet dat dan???////Ohhhhh weer een nieuw probleem. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Hé uitslovertjes!Voor mij graag appeltaart! En doe ook maar zo'n spuitbus slagroom erbij... Bij nader inzien: ik wil ook wel een keer vlaai proeven...Ik doe dus met plezier een paar euries in de pot voor zaterdag. Goed idee trouwens.Groetjes,Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Houtje, moet niet gekker worden!Kwartje is eindelijk gevallen over het kleur jasje bedoel ik.Enneh, Pip, misschien echt iets voor jou om voor dat noodpakketjevan Adam te zorgen. Zou hij écht........Fran, goed idee een pot naast/bij het gebak zetten. Eerst betalen alvorensmet uw gebit het te vermalen? Nou ja, of zoiets...Hoef ik géén jasje aan.......maar wat dan wel..oei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Ik dacht dat Saf een appeltaart zou bakken, dat wilde ik ook al gaan doen, maar toen dacht ik midden in de nacht... Nee, dat zou Safi doen. Als ze er nou maar wel échte slagroom bij doet ipv een spuitbus, moeten we dat thuis al kloppen, of zou de tactussen een mixer hebben, zal ik dan een kwarktaart maken, dacht ik, met verse aardbeien, en échte slagroom... Anders neem ik de koelbox mee, moet ik nog wel de elementen even invriezen, zou je 2 taarten op elkaar kunnen zetten, blijven ze beide lekker koel.... Aaarghhhh!!!!!!Volgens mij is het een goed idee Houtje, al ben ik de beroerdste niet en wil ik best wat doen!Gnigni, ga ook al twijfelen wat ik aan moet trekken, blijf toch bij plan a, of wordt het nog B of C? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Het is ook een goed idee Marjo om gewoon een potje neer te zetten voor "bijdragen voor de taart" en dan......staat het een ieder nog steeds vrij om bv. een zakje nootjes of chips of iets anders mee te nemen toch.En dan nemen we gewoon een groooooooooote fruitvlaai en een appeltaart en een kwarktaart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Ik dacht een aardbeien kwarktaart, een appeltaart, een vruchtenvlaai !!!!!!!Nu nog een leuke tekst op het bakje verzinnen (met het geld).haha"eest hier betalen alvorens uw kiezen te vermalen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Strak plan hoor meid!zo doen we het! lekker makkelijk!En lekker, van de hema! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Iedereen het er mee eens?Mooi, dan kan ik het vanavond on-line bestellen om zaterdag op te halen. Ik reken op 15 man zeg maar, met de Cactussen is 17. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Maar Houtje, ik ben zo dol op naturel kwarktaart.............Hihi, neem die ook maar mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Is er eigenlijk een dresscode? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Hoop van niet Kaia! Ik denk dat een ieder maar moet aantrekken wat hij zelf leuk vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Avondkleding. Voor mannen een tox met jasje en strikje. Voor de vrouwen ruisende rokken of avondjapon. Gucci, Vos ofzo is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Hou ik je aan Bammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Oh sh*t, ik ook altijd met mn grote muil.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Jaaaa, nu heb je A gezegd, dus nu ook B he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Maar , uit die grote muil van jou komen nog altijd wel hele goede en lieve dingen, dus houden zo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Mag er ook een hartige taart bij want lust absoluut geen zoet. Kan er zelf wel een maken maar weet het niet mee te slepen met doggy en rollator en dan ook nog eens mijn contactlenzen in hahahah. Ach laat maar, mag dit niet vragen want weet niet eens of ik het ga halen. Zit me gewoon met jullie mee te verheugen en natuurlijk bang te zijn voor die drempel maar ach we hebben dan elkaar en weten dat we allemaal de bibbers hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Zie het taarten-draadje. Ik kap ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden