Spring naar bijdragen

Zomermeeting

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Tina, fijn dat ik hier niet alleen in sta. Maar het zijn nu erg veel mensen
dus, om dan steeds op te moeten letten is niet prettig.

Verders vraag ik alleen maar om KOFFIE hoor :P
Tactus, ik lust hééél vééél koffie, lekker sterk. Dat zalk wel nodig hebben. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het héél simpel stellen: maak je een foto van iemand, dan vraag je of hij/zij dat op prijs stelt. Vorige keer was het helemaal geen issue (om deze reden) iedereen weet dat het gevoelig ligt, we hebben één foto gemaakt met de mensen die dat wilden. Punt uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voegen jullie drupje onder voorbehoud ook ff toe? Weet niet of ik het red maar hoor er wel bij hoor! Jasses en ik houd niet van zoetigheid maar ben wel altijd bang dat ik iets mis. Wil best op de foto want zo'n drppeltje je zie je toch niet hahahah. Fijn he dat ik mijn hondje mee mag nemen. Gossie ik verheug me al weer te veel want weet niet eens of ik het red ondanks de drempel die ik ook over moet. Wil jullie zo graag zien, een beeld achter die avators, een omhelzing live i.p.v. virtueel.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die het té eng vind of gewoon nog over de drempel getrokken moet worden.

Ik heb nu twee keer mensen van het forum ontmoet en het is een spannende gebeurtenis, dat kan ik niet ontkennen.
Je vraagt je af waar je in godsnaam over moet praten en wie geinteresseerd zal zijn in jouw verhalen.
Maar als je er dan eindelijk toch na lang wikken en wegen bent, merk je dat de tijd voorbij vliegt.
Je kijkt elkaar eerst vaak aan, om het icoontje wat je gewend bent, te veranderen in de persoon die de ander werkelijk is.
En de stem die erbij past daar moet je ook eerst aan wennen.
Dat alles gaat gepaard met een hoop gelach en een blij gevoel dat je niets uit hoeft te leggen want ze kennen je allemaal al zo goed.
Je hebt eerder het gevoel niet lang genoeg met iedereen gepraat te kunnen hebben, als het afgelopen is.

Dus wie nog zit te twijfelen, trek je stoute schoenen aan en kom gewoon.
Durf te leven!

Oh ja en het hier wel even melden als je komt, zodat de Tactussen weten hoevel koffie, thee en fris ze moeten inslaan.
Tot zaterdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...