Spring naar bijdragen

Zomermeeting


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het lijkt me leuk om wat mee te nemen maar ik vind het niet zo leuk als ik als enige (tussen de overige drukte door) me verplicht moet voelen om wat te bakken omdat ik de enige ben.

We kunnen ook wat bij de Hema halen en dat samen dokken, dan kunnen we bv. 2 vlaaien meenemen, of vlaai en een appeltaart.

Zeg dat 15 van de 20 komen (in de praktijk is de opkomst nooit 100%) en die nemen allemaal 1 of 2 euro los mee en geven dat aan mij, dan haal ik zaterdagmorgen wel wat lekkers bij de hema, voor 20 euro haal ik een vlaai en een appeltaart of zo.

Ik had vorige keer een quiche gebakken en meegenomen, dat wil ik best wéér doen maar ik wil niet wéér met Safi de enige zijn die wat bakt en meeneemt.

Straks krijgen wij de bijnaam "de uitslovertjes" en daar heb ik geen zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héé, uitslovertjes ;)
Er zijn vast méér mensen die gebak lusten, en ik vind het een kei goed
idee van Houtje!

Ik was dus inmiddels weer aan het piekeren geslagen hé, moet ik de hele
reis met gebak tussen de benen zitten. Stel dat het warm wordt :$ nou
dan lusten jullie het écht niet meer.

Overigens 22 pers, die twee magere latten van Tactus lusten vast ook wel
wat toch? :P

Zo, heerlijk, weer een piekermoment opgelost. :D
Houtje, trek je wel aan mijn jas voor de bijdrage! Mogelijk ben ik die dag
ietsjes van slag weet je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, moet niet gekker worden!
Kwartje is eindelijk gevallen :D over het kleur jasje bedoel ik.

Enneh, Pip, misschien echt iets voor jou om voor dat noodpakketje
van Adam te zorgen. Zou hij écht........

Fran, goed idee een pot naast/bij het gebak zetten. Eerst betalen alvorens
met uw gebit het te vermalen? Nou ja, of zoiets...

Hoef ik géén jasje aan.......maar wat dan wel..oei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat Saf een appeltaart zou bakken, dat wilde ik ook al gaan doen, maar toen dacht ik midden in de nacht... :D Nee, dat zou Safi doen. Als ze er nou maar wel échte slagroom bij doet ipv een spuitbus, moeten we dat thuis al kloppen, of zou de tactussen een mixer hebben, zal ik dan een kwarktaart maken, dacht ik, met verse aardbeien, en échte slagroom... Anders neem ik de koelbox mee, moet ik nog wel de elementen even invriezen, zou je 2 taarten op elkaar kunnen zetten, blijven ze beide lekker koel.... Aaarghhhh!!!!!!
Volgens mij is het een goed idee Houtje, al ben ik de beroerdste niet en wil ik best wat doen!

Gnigni, ga ook al twijfelen wat ik aan moet trekken, blijf toch bij plan a, of wordt het nog B of C? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook een goed idee Marjo om gewoon een potje neer te zetten voor "bijdragen voor de taart" en dan......staat het een ieder nog steeds vrij om bv. een zakje nootjes of chips of iets anders mee te nemen toch.

En dan nemen we gewoon een groooooooooote fruitvlaai en een appeltaart en een kwarktaart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag er ook een hartige taart bij want lust absoluut geen zoet. Kan er zelf wel een maken maar weet het niet mee te slepen met doggy en rollator en dan ook nog eens mijn contactlenzen in hahahah. Ach laat maar, mag dit niet vragen want weet niet eens of ik het ga halen. Zit me gewoon met jullie mee te verheugen en natuurlijk bang te zijn voor die drempel maar ach we hebben dan elkaar en weten dat we allemaal de bibbers hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...