Spring naar bijdragen

Zondag 6 juli 2008


An

Aanbevolen berichten

Goeieavond lieverds

Heel leuk te lezen dat jullie gisteren allemaal zo genoten hebben!! Een volgende keer hoop ik er zeker bij te zijn!
Maar ik heb ook genoten hoor, van dat kleine manneke met al zn cadeautjes, dat jochie wist niet hoe ie het had, haha.
Op naar morgen, dan is manlief jarig en ja, ik ben zelf naar de slijter geweest, sinds lange tijd, want de visite misgun ik zn drankje niet.
Woman, succes met je vriend hoor, verschil is mss dat wij alcoholist zijn terwijl je vriend misschien alleen het weekend heeft om wat te ontspannen en dan ook graag een biertje lust?
En weet hij wel dat jij verslaafd bent? Zo ja, dan is het idd l*llig dat hij in je bijzijn een biertje opentrekt, zeker nu, in het begin.

Safi, je maakt me nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Safi, dat mijn opmerking jou zo heeft laten piekeren! Ik had het idee dat je er wel over uit was, ik bedoel dat je het prima vond hoe je het nu doet?
Ik had vandaag een rot dag. Ik had eennaar onbestemd gevoel, krop in mijn keel, jamken en niet weten waarom. Is het het idee dat ik moet gaan accepteren en dit eigenlijk niet wil?Mijn kop is de hele dag maar met een ding bezig, wat levert het op? Wat is leuk aan? etc. Ik wordt er zooo moe van.
Het is zeker een soort rouwproces, waar ik niet aan wil en bij tijd en wijle voor mij uit wil schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Charlie, wat fijn dat je een goede dag hebt gehad. Hebben ze genoten van de soep? Of is die voor morgen?
Alvast van harte met je man.
Woman veel sterkte, ik kan mij voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt en sjagarijnig nu.
KAn je er niet met je vriend over praten? Sterkte .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hehe, ik ben ook weer op stee.

Hee Saf, nòg een forum-stel? Vertelvertelvertel... :D

En ineens allemaal goede muziek hier zeg! "Cry me a River" was oorspronkelijk een jazz-nummer, bekend gemaakt door Julie London, maar de allermooiste uitvoering vind ik die van Mari Wilson.
En Fleetwood Mac, dat heb ik de hele vorige week in de auto gehad, vooral het nummer Gold Dust Woman:
Well, did she make you cry,
make you break down,
shatter your illusions of love
Oh tell me, is it over now,
do you know how
to pick up the pieces and go home...
3x raden waarom ik dat keihard mee zat te loeien achter het stuur. :huh:
Vandaag op de heenweg lekkere sixties Britpop van Eric Burdon en op de terugweg Best of Steeley Dan.

Het familie-bezoek zelf was wel/niet leuk, "de ouwetjes" zijn altijd blij als je er bent natuurlijk maar de gezondheid wordt rap minder. Tsja... in de tachtig he... that's life.

En nu ga ik eerst uitzoeken wie er de F1 op Silverstone gewonnen heeft, zo terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien

T gaat heel slecht met de buurman.
:(

Mensen koester je gezondheid toch.




Ik heb hier een spreuk aan de muur achter me hangen, beetje vreemd oud-engels dus zal 'm vertalen. Voor mij is/was dat die eerste stap.
;)



Het kwaad (in dit geval dus alcohol) is niet meer dan een schaduw, een afwezigheid van licht, het heeft geen materie van zichzelf.


Een schaduw kun je niet laten verdwijnen door hem te bevechten door ertegen te schoppen, slaan,erop beuken, willen verplaatsen, niet met emotionele of fysieke kracht.


De enige manier om een schaduw te laten verdwijnen is er met LICHT op te schijnen.





Ja, is zo, maar de reis naar nuchterheid blijft er een met hindernissen.

Hindernissen die je moet nemen om er van te leren en zo sterker te worden.\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee corinne, ben je al een beetje bekomen van gister, je was wel moe he!
Ik ga ook eens op die site kijken van die mandelas
Hee Water. Ik begrijp wel een beetje waarom je die muziek hebt gedraaid, Hoe gaat het met je relatie of wil je er niet over praten?
Ik heb dat ook op die verjaaragen mar al die ouder wordende familie, dan denk ik jee, wat wordt iedereen al oud!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Visje, niks nieuws onder de zon, het "we blijven vrienden"-verhaal, je kent dat wel.
Ik kan d'r verder niet zoveel mee, maar dat hoeft ook niet.
'k Was toch al gewend om alles in m'n uppie te regelen dus er verandert niet zoveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gut ik hoor net dat mijn schoonzus vanmiddag is bevallen van een dochter. Hun vierde dochter al!
Gelukkig ging dit keer alles voorspoedig en gaan wij een deze dagen maar op kraamvisite. Altijd weer zo lief, zo'n hummeltje vast te houden! Maar voor mij niet meer hoor. Genoeg is genoeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou van jullie..... moed, liefde en bezorgdheid, ik ben net als jullie een vlinder, dwalend en op zoek naar een gezond stukje van het leven, go!@#$i (vloeken mag niet) dikke vrienden allemaal, greetz. Jo:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
visje

Gut ik hoor net dat mijn schoonzus vanmiddag is bevallen van een dochter. Hun vierde dochter al!


Gelukkig ging dit keer alles voorspoedig en gaan wij een deze dagen maar op kraamvisite. Altijd weer zo lief, zo'n hummeltje vast te houden! Maar voor mij niet meer hoor. Genoeg is genoeg!




AAls oma zijnde zeg ik: hoe meer hoe beter.........:D :D
alleen erg slecht voor de portemonee, dat wel..........:D (ach, we houden nu toch over..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: water


En ineens allemaal goede muziek hier zeg! "Cry me a River" was oorspronkelijk een jazz-nummer, bekend gemaakt door Julie London, maar de allermooiste uitvoering vind ik die van Mari Wilson.

En Fleetwood Mac, dat heb ik de hele vorige week in de auto gehad, vooral het nummer Gold Dust Woman:

Well, did she make you cry,

make you break down,

shatter your illusions of love

Oh tell me, is it over now,

do you know how

to pick up the pieces and go home...

3x raden waarom ik dat keihard mee zat te loeien achter het stuur. :huh:

ECHT 1 VAN DE MOOISTE NUMMERS OOIT GEMAAKT !!!!!!!!!
Vooral de laatste twee zinnen:
do you know how
to pick up the peaces and go home
Prachtig prachtig prachtig !!!!!!!!! :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje het is ook een rouwproces dus dat klopt wat je zegt. nouja, janken dan maar he! Het is even niet anders! toch helpt het wel om echt per dag te blijven kijken, dat maakt het rouwen wat dragelijker.

We zaten met een groep zeer krachtige dames aan tafel gisteren. jaren geleden zouden we er met de flessen wijn gezeten hebben en waarschijnlijk als laatsten het terras afgetrapt zijn en nu zaten we al gierend van de lach ervaringen te delen over diezelfde drank met een glas frisdrank voor ons neus, vond ik toch best bijzonder. Om ons heen de mensen zien zitten met een glas of 'fles' wijn of een pilsje. Binnen in de kroeg werd alles al klaar gemaakt voor het zaterdagavondje stappen... maar wij hadden het naar ons zin zonder drank.

Hier schiet ik ook nog niet echt op, rommel maar wat aan, ben bekaf, pieker ook over gisteren, het is zo stom dat je soms zo bezig kunt zijn met wat anderen van je vinden/vonden. Als we dat nou allemaal doen dan betekent dat toch dat het niks uitmaakt en we er niet over hoeven te piekeren.. omdat we meer met onszelf bezig waren dan met de ander.. ehm, klopt de redenering nog? nouja ik ben dus ook moe!

Okee, ik ga weer eens even wat klusjes oppakken en eindelijk maar eens douchen, zat eind van de middag in een behoorlijke regen en onweersbui in het bos met een trillende hond en ben nog niet helemaal opgedroogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...