druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Nee hoor Joann, ben er nog. Viel even stil door de lieve woorden en dat zegt wat als drup haar bekkie houd. Kon niet slapen maar had het ook niet geprobeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Ik heb ook nog geen zin om te proberen te slapen....Enne de rest was echt gemeend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Drup, ik ben er van tussen...een bed verschonen want een van de kids heeft een ongelukje gehad..Slaap lekker voor straks, doe jij het licht uit hier?Wel het nachtlampje laten branden he...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Nee ik ook niet tegen beter weten in want moet er om 7 uur weer uit. Das een probleem voor mij in de avond kan ik er niet en en de ochtend er niet uit. Dat geef ik wel mijn hernia's dus schuld maar ik moet tocht wat? Kan moeilijk zeggen dan mijn man me wakker hield Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Oke Joann en zal de glazen omspoelen en de asbakken hier legen. Slaap lekker en sterkte met de kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden