slofje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Slofje, we zijn zéér bijzonder! Maar ook zéér gewoon. Op de meeting, bleken we een groep brave burgers te zijn! Het dagje uit van de korfbalvereniging. Volstrekt onopvallend. In real life, kom je grotere zotten tegen! *** aanpassing, letter te kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Oei, het stinkt hier....niet naar rook maar naar eigendunk Nog één pafke, de dag is alweer voorbij...chips nee, alweer begonnen...de 1e van vandaag dan maar weer.Hum, zal zo eens over mijn fijne werk als installateur gaan dromen Details volgen later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 ik ben melig aan het worden, ik moet naar bed!fijne nacht allemaal. ik ga nog even mijn gebed opzeggen:...geef me kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen...geef me moed om te veranderen wat ik kan veranderen...enwijsheid om tussen deze twee onderscheid te makenTrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Slofje, easy does it. Slaapze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Jij bent niet gewoon hoor Soothe want je kon ons gewoon niet vinden op het station. En ik nog wel kijken naar de knapste vent in de buurt en daarom kon ik jou niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Truste Slofje, ik bid straks nog effe met je mee want ik heb vandaag niet veel kunnen veranderen, wel mijn kalmte kunnen bewaren trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Joann,Ik vind je uitzwaaier heel goed. Ik zou hem eens moeten opschrijven. Wacht, ik doe het gelijk en dan plak ik die op mijn beeldscherm.Slofje,Het is hier geen stoppen-met-roken-forum. Dus ga je gang.quote: wat zijn jullie allemaal leuke en bijzondere mensen! unquoteDat is mij nog maar zelden gezegd. Ik steek dat compliment in mijn zak.Soothe,Je doet me :$ . Jij doet het ook goed.Korfbalvereniging?????Nee, Har, het stink naar zweetvoeten. Daarvoor zitten we hier toch????!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Har, ik had jullie wel gezien. IK dacht een groepje verdoolde toeristen.Ik had al een meneer aangesproken. Heet u Har? Wie??? Hij had nooit van Har gehoord.En verder moet je nooit alles geloven, wat hier gezegd wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Slofje jij bent ook een bijzonder mens, je wist de weg hier naar toe te vinden en elk mens is uniek dus daarom bijzonder.Zei ik dat niet even sjiek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Houtje Nog pijntjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 wauw drup, dat heb je even mooi gezegd!Thanks Corinne, ik mag nog steeds ervaren dat het ook echt zo werkt!Anders denken=anders doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Nou Corinne bij deze dan: Je bent een bijzonder mens, bijzonder omdat je Corinne bent van ons forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Tsja Soothe, dit is een openbaar forum hè. Ben geloof ik hard bezig herkend te worden. Als men mij moet zoeken en daarbij de naam scandeert zeg iedereen over een jaartje of twee: Ooh...die!Zo en nou wordt het echt tijd om mijn nest in te duiken...truste goei volk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Mensen, het was een leerzame avond. Welterusten, een ieder die nu, of later te bedde gaat!!Morgen weer een dag. En... blijf sober! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Joann, had je niet moeten zeggen nog meer eigendunk hier op het forum........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Weltrusten Har en Soothe,slaap lekker en sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Joann, slaapze voor straks!anders denken=anders doenniet gemakkelijk, maar wel de moeite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Nou het is toch echt zo hoor Drup!Zal ik nog even schrijven wat ik er verder nog bij dacht?Dat ik jou ongelofelijk gevoel voor humor waardeer, je meeleven in de mensen hier,je soms ongecensureerde:D uitspraken...kortom...ik mag je wel! Maar nu niet naast je schoenen gaan lopen he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Druppeltje zoekt ook haar nestje op, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Ik ga ook een verdieping hoger. Alles bij elkaar toch wel een positieve dag, best wel veel gedaan, wat leuke/handige/nuttige dingetjes gekocht, aktie ondernomen in m'n bankzaken, en zo nog wat. Not too shabby. Wel raar, ik heb niet echt een plan gemaakt voor deze vakantie, maar toch loopt het redelijk lekker allemaal. Morgen wordt het wat minder weer geloof ik. We zien wel. One day at a time... (prachtig nummer van Joe Walsh trouwens, over stoppen met drinken...)Tschüss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 En jij bent ook een zeer bijzonder mens, Druppeltje.Zoals Soothe al zegt: we zijn allemaal uniek en dus bijzonder.Voor ieder mens die al dan niet blijvend in mijn leven komt, heb ik respect.Als ik in een ruimte kom waar zich al mensen bevinden zeg ik gedag.Mensen die ik regelmatig op straat passeer, groet ik.Er zijn mensen, ook buurtgenoten, die niet groeten. Toch blijf ik groeten.Een groet kost moeite, tijd noch geld. Dus waarom niet gedaan?Ben ik zeurderig. 'k Word ook moe. Zal zo maar bedje opzoeken.OK, nu iedereen hier naast zijn schoenen gaat lopen (voor de NL) of een dikke nek krijgt (voor de , ga ik maar aftaaien.Welterusten unieke, bijzondere soortgenoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Trusten druppeltje, die echt en enig is! Ons Amsterdammertje, recht voor den raap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Weltrusten Druppeltje, Water en Corinne..., ook voor jullieslaap lekker en sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Tjonge en toen werd het ineens stil....teken aan de wand dat ik ook mijn snaveltje toe, en oogjes dicht moet doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden