sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Wat goed Mieke, mij lukt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Bedankt Har.Ik wil alles snappen. Oh wat leuk is dit. Ben weer hyper ervan. Dikke knuffel ervoor. Je hebt me heel blij gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Als jullie nu op quote van deze post drukken kun je zien hoe de regel er komt te staan:@%$#!!! ver!!!engeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 @ Marion, Har heeft het goed uitgelegd. Precies doen wat hij zegt en pas in je bericht op crlt + v toetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 An: erg herkenbaar wat je net schreef over het er doorheen komen bij de AA, ik ging echt weer aan mezelf twijfelen, het leek net of ik mijn verantwoordelijkheid niet durfde te nemen. Het lijkt zo makkelijk om de beslissing te nemen om dan maar te gaan scheiden. Maar ja, drinken is ook geen oplossing, dus je bent hartstikke goed bezig, je bent het waard An! Help nu eerst maar jezelf, dan kun je later weer voor anderen gaan zorgen, als je dat wilt natuurlijk. Alhoewel, je helpt anderen al door hier te zijn en te schrijven!:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: HarAls jullie nu op quote van deze post drukken kun je zien hoe de regel er komt te staan: engeltjedon't get the picture Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 http://img372.imageshack.us/im.../8344/p1010088qm5.jpg, dit is Bikkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Hij doet het niet bij mij, bij jullie wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Sorry Wannes, nu werkt die link wel....probeer het nog maar eens (zo zie je dat ik enorm met jullie meeleef, maak dezelfde fouten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Doet ie het bij jullie wel, ik krijg geen beeld. Hoezo GOUDVIS??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Kan de pagina niet vinden zegt de pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Direct link to image Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 http://img372.imageshack.us/im.../8344/p1010088qm5.jpg nog een keer bikkeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Je hebt er een komma achter gezet, Snowy. Eerst een spatie en dan de komma, dan werkt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 rustig Marionneke Bikkel is je hond en ik wil hem graag zien.Dit vind ik dus super om te weten.@ Har, da's een mooi engeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Marion, deze link??http://img383.imageshack.us/img383/5475/bootjezb7.jpgVreemd....hoe kom jij aan mijn foto???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 das een leuke waterfiets, Har:D! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 HAR. welke van de twee ben jij trouwens?Wat moet ik met die link doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 HAHAHA Charlie adrem van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 ja Har, roep Water er ff bij , dan ben je echt aan het varen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Gni gni, zou een goeie zijn voor vóór de klas...lopen ze gierend gek van school af :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Water, die komma heb ik niet gezet, die ging gewoon vanzelf:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Wannes, jouw engeltje lijkt op mijn Bikkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ik ga even plassen, een sigaretje roken en een kop koffie drinken, kom zo terug en probeer het nog een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Marion, bericht met de foto van Bikkel aanpassen, komma opzoeken en weghalen, probeer eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden