Wannes Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeWannes, jouw engeltje lijkt op mijn Bikkel. ????????????????????????????????????? ben echt niet meer mee, nuchter is verwarrend ,greetz, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 bij mij doet het niets die image ;=((als ik op de rechterding van muis druk krijg ik alleen verwijderen of iets anders niet kopieeren of plakken ??als ik doe wat har zegt ctrl + v dan krijg ik een hoop vvvvvvvvvvvvvmooie hond marion , en mieke mooie kater spijtig dat ik jullie mijn huis genoten niet kan tonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeHAR. welke van de twee ben jij trouwens? Wat moet ik met die link doen? Die knappe!Ben je soms blont Marion? Wat wil je laten plakken...Wannes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Zo, je Bikkel, Marion:Bikkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: sneeuwwitjehttp://img372.imageshack.us/im.../8344/p1010088qm5.jpg nog een keer bikkeltje Jaaaa nou doet-ie het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 en dat noemen ze dan een bikkeltje... zeg maar gerust bikkel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Als je de foto geupload hebt (ja, volg je me nog?) dan scroll je op de pagina van Imageshack naar beneden en copieer je de onderste link door op Ctrl + c te drukken. Ga terug naar je posting en druk op Ctrl + v en voila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: blackybij mij doet het niets die image ;=(( als ik op de rechterding van muis druk krijg ik alleen verwijderen of iets anders niet kopieeren of plakken ?? als ik doe wat har zegt ctrl + v dan krijg ik een hoop vvvvvvvvvvvvv mooie hond marion , en mieke mooie kater spijtig dat ik jullie mijn huis genoten niet kan tonen wel de knoppen tegelijk indrukken, Blacky!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Nou zeg, jullie hebben mijn Bikkel te voorschijn getoverd. Julie zijn echte bikkels hoor enne Jaa ik ben blont... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Zo kan die ook....lekker uitvergrootneusharen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeNou zeg, jullie hebben mijn Bikkel te voorschijn getoverd. Julie zijn echte bikkels hoor enne Jaa ik ben blont... nee, zie Waters bericht hierboven, je hebt het echt zelf gedaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 @ MarionHoe hebben ze dat nu weer gedaan. Mooie bikkel hoor. Hoop dat Tommie nog tevoorschijn komt ga ik weer een foto van hem maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Hoe doe je dat Har, wil jullie mijn veulentje wel s laten zien ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Leuk, al die foto's! Ik bekijk ze altijd graag, of het nou Water z'n motor is of Har z'n tagliatelle (zag er lekker uit!). Het heeft wel even geduurd voordat ik het zelf kon, met hulp van Har en Spud!Maar volgens mij is er toch in een apart draadje een instructie geweest?In ieder geval, dames en heren fotografen: vooral doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ik kom binnen vallen in een kopieer- en plakverhaal. Moet er trouwens niet eerst gemarkeerd worden?Ik heb dus nog steeds niets gelezen. Gaat er denk ik ook niet van komen om alles te lezen. Ik zie dat inmiddels al 13 pagina's gevuld zijn en ga er vanuit dat het niet de hele dag over koetjes, kalfjes, kopiëren en plakken ging.Er zijn de afgelopen tijd ook weer nieuwe forummers bijgekomen. Ik wens iedereen veel succes bij het minderen/stoppen/gestopt blijven en hoop dat ieder hier kan vinden wat ik gevonden heb: een hoop steun van aardige mensen met de nodige eigenaardigheden. Dus bijna gewone mensen, want het is mij inmiddels duidelijk dat alcoholisten heel gevoelige mensen zijn met overvolle rugzakjes. Harde werkers ook.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Netjes hoor Water en andere assistenten...als jullie toch niet in zouden grijpen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 @ Har,Als je mijn Tommie maar niet behandelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Nu onze Belgische schone nog, Har! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Hierzo kun je je scherm cleanen na die neus van Har!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 http://img294.imageshack.us/img294/5571/p1010130nz7.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Perd komt eraan Wannes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Woepie gelukt, scooby en Bikkel, waauhh gaaf dit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 O, wat een zoete honden, Marion! Vooral die achterste, die heeft zeker al wat jaartjes achter de rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Wat een lieverds Marion! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 @ Marion.Ja leuk he?Lieve honden.Wil een mooiere foto van Tommie maken of een rare.Ben benieuwd of Har dan nog katten wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden