Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juli 2008

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Caro ik had er maar (is teveel) twee gedronken en dat is voor een alo niet goed maar ook niet genoeg om dronken dus zal wel goed gaan want ben aan de taart bezig, bekje gespoeld en mezelf heel erg op mijn f@@@@#$%^gegeven. Gisteren heerlijke verse tomatensoep gemaakt en verse vruchtensapjes geperst. Moet goed gaan alleen dit mocht vandaag niet gebeuren in mijn ogen. Stomme sukkel van een druppeltje maar wilde dit eerlijk vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh boy
Heb echt mega trek
Mn vriend komt straks, heb hem gebeld en gevraagd of hij in mijn bijzijn even geen bier wil drinken. Geen probleem gelukkig.
Zaterdaggremlins grrrrrrrr
Regen, lekker binnen zitten, gezellig kaarsjes aan, hapjes en JWW erbij.
Ok nadenken dus, als ik nu overstag ga, heb ik vanmiddag misshien wel 'lol' maar de rest van het weekend en ook volgende week megaspijt.
Dus vandaag de trek uitzitten = morgen en de dagen erna blij en trots op mezelf.
Zit nu in de zesde week droog en IK HOU HET GEWOON VOL !!!!!!!
Ik laat de eerste staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die kanjer is er bijna dus kan nog ff l@llen maar wat je zegt Kirky over eerlijk zijn dat is ook goed maar wordt niet altijd in dank afgenomen. We hebben zelfs tegen ons zelf moeten zegen dat we alo waren en dat vonden we helemaal niet leuk.Dat kon niet, mocht niet en was helemaal niet waar,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
An

Carolien, ik denk toch niet dat dit boek wat voor mij is. Kan het niet zo uitleggen, maar ik ben niet met een 'doorsnee' man getrouwd. Heb al zoveel gelezen, maar die van mij heeft een zeer speciale 'aanpak' nodig. En soms gebeurt het me inderdaad nog dat ik dingen persoonlijk oppak. In feite moet ik zijn scheld partijen net zo zien als wanneer een puber dat zou doen, naast me neerleggen en denken, ach laat 'm even boos zijn, gaat wel weer over.

volgens mij gaat het boek dus juist wel daarover, bv over een depressieve man hebben en dingen in stand houden door voor hem te blijven zorgen, zelfde met agressie of drank. Dingen goedpraten want mijn man is nou eenmaal zo... tenminste dat is mij verteld want ik heb het boek zelf nooit gelezen om onderhand bekende redenen ;) Mijn schoonouders konden namelijk geen kinderen krijgen.

okee, tweede raam is ook bijna ontgeeld, nu maar verhuisdozen gaan zoeken want de kerstspullen enzo kunnen best in de schuur!! de ramen komen wel klaar vandaag hoor Kaia! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, natuurlijk is het eng om iemand in het echt te ontmoeten, maar het wordt niet minder eng met een borrel op dus zet die fles gauw weg. Ik krijg meteen teveel fantasie bij 2 'alcoholisten' en een fles drank namelijk! oef

Heerlijk Tina! dat is nog eens verwennen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een valdispert genomen om de gejaagde onrust weg te nemen die de gremlins doen voelen.
Mag er 6 per dag dus straks nog 1 indien nodig.
Als het nou beetje droog blijft gaan we straks een fijne wandeling maken, andersa wordt het cola, sigaretten en valdispert.
Het vorige trekmoment duurde echt uren, hoop dat deze wat sneller voorbij 'trekt'.......
Ga nu mezelf mooi maken, net gedouched en tevee kijken tot mn vriend er is.
Toedeloe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht zo van ik kom me even melden, want iedereen is met vakantie. Hebben jullie al 8 pagina's gevuld!
Vanochtend heb ik een beetje uitgeslapen. Daarna met het wassen begonnen en wat persoonlijke boodschapjes gedaan. Dan extra persoonlijke verzorging. Ik zit sinds lange tijd weer met een voet- en teennagelschimmel. Mijn voeten ontbreekt het dus niet aan aandacht ;) . En weer die puist op visite.
Wel, ik heb nu een dikke week vakantie en dus alle tijd voor extra-lichaamsaandacht.
Een week vol met persoonlijke vertroeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Phoe phoe, ben met mijn vrouw gaan shoppen, winkel in winkel uit, echt net NIETS voor mij.

Maar ja ik leef nog. Ben bezig aan dag 7 gaat me gelukkig heel goed af.

Ik lees niets anders dan over plensbuien, hier schijnt al de hele dag de zon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je An, het gaat alweer wat, het ergste is geweest denk ik, oh mén dat was een flinke rakker zeg die gremlin. poehpoeh, ik ging echt zowat uit mn plaat zeg mama mia. Ben nu cola naar binnen aan het gieten, dat werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...