Spring naar bijdragen

Zondag 20 juli 2008

An

Aanbevolen berichten

En nu maar hopen dat de verplaatste en weer gevulde kasten jou weer het beoogde opgeruimde gevoel gaan geven! Zo ben ik gisteren uren bezig geweest met het plaatsen van nieuwe verduisterings rolgordijnen, helemaal netjes afgemeten, afgezaagd en afgeknipt, maar steeds paste die stang er niet tussen, uiteindelijk 4 uur later (!) zater er overal gaten milimeters en centimeters naast elkaar op het bovenkozijn en ze zitten nog niet perfekt, heb bijna met de hamer door de dubbele beglazing heen gesmeten :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het irritante is ook dat 1tje eigenlijk net te smal is, maar ik heb er zoveel werk aan gehad dat ik de reserve grotere nu terug ga brengen naar de gamma (dat zeg ik) omdat ik het vertik om nog eens uren te gaan meten zagen knippen timmeren schroeven tot bloedens aan toe bij m'n knokkels omdat het zo hoog tegen het plafond aan zit. Ik durf het bijna niet te zeggen maar op zulke momenten mis ik toch wel zo'n handig wandelende tak :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha, dat gedoe ken ik Kaia, heb hetzelfde gehad met die stomme gamma-verduisteringsrolgordijnen.
nou zitten hier wel meer muren vol met gaatjes omdat ik nooit helemaal de goeie voorbereidingen tref als ik iets ga doen en meestal meteen aan de slag ga. trouwens die rolgordijnen rollen op de een of andere manier ook atijd weer scheef op... maar lekker donker is het wel!!! slaapt heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allen,

An, watvoor studie heb jij gedaan eigenlijk? ik meende ergens gelezen te hebben dat je dat gedaan hebt om in ieder geval onafhankelijk te kunnen zijn. Ikzelf heb ook een studie gedaan, daar ben ik toch wel erg blij mee, niet dat ik daar nu veel mee doe, maar de mogelijkheid is er zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
slofje

heb ik iets verkeerds gezegd?

Nee je hebt niks verkeerds gezegd. Ik denk dat iedereen wel met het eten bezig is.

Juffie: het is toch een heel verschil hoe je het brengt. Ik heb jou nog niet in paniek hier binnen zien vallen met de mededeling dat je twee borrels op hebt. Ook dat moet natuurlijk kunnen. Alhoewel het niet de bedoeling is dat er onder invloed geschreven wordt. Vervelend voor jezelf en een belasting voor de medeforummers. Tevens vind ik dat iedereen zijn / haar mening mag geven en iedereen moet doen en laten wat die zelf wilt.

Knap overigens dat je nog niet hebt gedronken. Maar de kans is heeeeel groot dat wannneer je vanavond begint toch heel rustig aan moet doen om niet meer dan een fles te drinken. Je lichaam is er n.l. op ingesteld om een bepaalde hoeveelheid binnen te krijgen. Juffie sterkte joh, je bent toch goed bezig. Misschien komt van uitstel vandaag wel afstel en ga je gewoon vroeg naar bed, dan heb je dag EEN zomaar gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Wat een dag! Man, zoon, dochter die inpakken met de nodige vakantiestress.
Zoon zat net nog uitgebreid aan mijn PC i.v.m. reisschema's, omdat hij nog 2 tentames wil overdoen en dat moet inpassen in de strand6daagse. Hij is er nu mee klaar.
Ik heb nog even gekeken welke bus ik met dochter moet nemen morgen om ze naar R'd airport te brengen.
Als ik dan morgenavond thuiskom, zal wel een tikkeltje uitgeteld zijn. Maar: mijn vakantie begint dan ook!
Dinsdag
ochtend: gesprek met therapeut
middag: leuke afspraak
Woensdag
muziek en wandelen
Donderdag
muziek en looptraining
Vrijdag
ochtend: boodschappen
middag: pianomaat 2 op bezoek
Zaterdag
naar pianomaat 1
En als ik daarvan terugkom, zijn man en zoon ws. ook terug thuis.

We gaan zo lekker uit eten met zijn viertjes. Dus tot later op de avond!

Eet smakelijk allemaal en ik drink niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffie,
Later gaan drinken om te minderen werkte bij mij niet.
Of ik nu om 1700 begon of om 2100 minder dan een fles wijn lukte me gewoonweg niet.
Ik heb het idee dat dat bij jou net zo werkt.
Dat is de reden waarom ik ben gestopt. Nogmaals dank lieve forummers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffie: ja hoe je het brengt.. het maakt toch uit of je met de intentie schrijft om er wat mee te doen of dat je maar een beetje lala hier zit te schrijven. Heb het nog zelden meegemaakt hier trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lap, Carolientje is helderziend, ik kom nog s ff gluren :)
moet nog een half uurtje verder opruimen in mijn atelier, ben reeds bezig van 11.00h, en rarara, maar ik maak inderdaad spaghetti ?????? vanavond :)
hoewel ik niet over dat bijzondere plantje beschik, greetz :moon::lips:

nog ff voortwerken, straks kom ik weer een uutje meeschrijven :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Pippi,

Ik zou zover willen zijn als jij!
Ergens denk ik ook dat ik mezelf voor de gek hou, maar ik bedoel misschien ook meer: afbouwen en dan stoppen!
Ik schrijf niet voor niks "misschien".
Ik heb vaak gedacht dat ik dat wel zou willen, minder drinken , maar ik ben eigenlijk bang dat ik dat niet zal kunnen.
Alleen kan ik niet alles in één keer!
Eerst moet ik minderen om mijn paniekaanvallen te voorkomen.
En dan moet ik er toch doorheen om niet te drinken.
Ik ga mijn best doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffie: ja je snapt me niet goed. Ik wil juist zeggen dat ik vind dat jij heel serieus bezig bent!!! Geschreven taal blijft toch moeilijk. Ik dacht al hoe meer ik nu schrijf hoe ingewikkelder het wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffie: mijn idee is ook, eerst minderen en dan verder. Alhoewel daar de meningen verschillend zijn hier over. Sommigen vinden direct stoppen het beste. Als het minderen je echt lukt is dat hele grote winst. Het gevaar blijft echter bestaan dat je op een dag toch 'door wilt trekken' zo noem ik dat. Het echt werk zullen we maar zeggen. Dus mijn tip zou zijn let heel goed op, schrijf op het forum en volg je internettherapie! Ik zit nu op mijn 13 e stopdag en het is niet alleen het stoppen met drinken, dat is eigenlijk relatief gemakkelijk. Maar het gaat hoe je omgaat met het leven in nuchtere toestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffie, Drinken om je paniekaanvallen te voorkomen is je reinste verslaafde praat. De paniekaanvallen worden alleen erger!!!En.. drank is geen geneesmiddel.

Consequent afbouwen. Ik zou zeggen doe je best, maar ik geef je weinig hoop!! Je doet dingen, die je liever niet wil, er stapelen gevoelens van schuld en onmacht. Alle voorwaarden om paniekaanvallen te doen toenemen. Het voor je uitschuiven, en met "redenen" onderbouwen, is drinkers gedrag!!

Hak door die knoop!! Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...