Spring naar bijdragen

vrijdag 25 juli


BamBam

Aanbevolen berichten

Mijn box zit helemaal vol met pb-tjes en moet er nodig wat aan doen want kan zo niet meer antwoorden en dat vind ik niet aardig. Probeer toch snel wat in te halen en dank jullie voor het medeleven. Pip knuffel hoor.

Juffie, het is goed, ik begrijp het wel en waardeer je eerlijkheid.

Blurry, behoud je anonimiteit zoals je zelf wil. We zijn hier een behoorlijke hechte club die voor iedereen vrij is en wat eng is zeggen we niet of laten we niet zien. Daarom is de meeting ook eng maar je hoeft hier niets, je mag alleen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry mensen, wou alleen maar even kijken hier en nu dit....vandaar dat ik gereageerd heb. Corinne heeft uitgelogd zie ik nu :( Pfff...sorry, ben geestelijk helemaal op (er is veel gebeurd) en ga nu rust nemen. Ik kijk straks misschien nog even.
Groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne wat er ook is , ik wens jou veel sterkte toe .
blurry iedereen die hier schrijft weet dat het een open forum is , dat men zelf niet hoeft in geschreven te zijn , dus de meeste houden nog wel iets geheim .
ik ....... ik heb weinig mensen waar ik mee kan praten , mijn ouders zijn dood , een broer woont in japan , andere in spanje en mijn familie hier in belgie die ken ik neit zo goed oimdat ik op jonge leeftijd met mijn ouders mee gesleurt werd , enige dat er over blijft is mijn vriendin maar die mag ik zoals ziza al schreef deze morgen niet als buffer gebruiken ivm mijn drank probleem , wat blijft er dan over op momenten dat een eenzaamheid overvalt omdat ik mij eenzaam en verlaten voel op deze wereld bol ............dan is er daar het forum , het forum met zijn warmte met mensen die om mij geven om wie ik ben en wat ik ben , mensen die mij reeds 30 maanden steunen , tot zo ver hoe ik het adb forum bezie .
wie is blacky , wat heeft blacky aan
maar wat verteld een schilderij van carolien
het hier schrijven is in mijn ogen 1000 keer beter al herkennen mensen je , maar beter dat als met een stuk in je frak langst de straat te lopen .
en ja het klinkt raar maar ik ben altijd blij dat een ander drinkt en zijn/haar ervaring daar over hier deelt want hierdoor weet ik waarom ik niet meer drink
blacky 1,72 , 64 kilo , en xxxxx € rijk ;)
houtje hou je ons op de hoogte aub :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan zitten we nu allemaal eff in de wacht op antwoord. Wat me wel opvalt is dat er zo vaak shit en verdomme gezegd mag worden en als ik dat doe krijg ik de modrator op op pb met waarschuwingen want overtreed weer wat van die regeltjes. Misschien maar een nieuwe topic openen: alco-woordenboek:

schuldgevoelens;zitten in de fles
klut staat voor hahahahha
niet zo l@llen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk eerder dat Corinne het gevoel heeft dat ze gefaald heeft met An.
Ik kan me niet voorstellen dat ze is gaan drinken...want dat heeft ze helemaal gehad en dan had ze wel refusal geslikt.
Maar dat ze An niet heeft kunnen helpen en daar thuis met niemand over kon praten zal haar niet lekker zitten.
Ik zou me niet al te veel zorgen maken, Houtje verteld zo wel meer.

Pip even goeie vrienden hoor...je drinkt maar een eind weg (of niet)als je daardoor een spanning kwijtraakt...kan ik me ook goed voorstellen, want ik heb die gevoelens zelf ook wel gehad en heb ze nog wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipke ge drinkt niet , ge zijt nu al dagen goe bezig :present:
houtje thanks :present:
ik vermoed dat corinne het zelf wel kom vertellen morgen , laten wij het niet gaan invullen voor haar ...........want we zitten er dan toch kilometers naast
druppeltje merci en ......... ik vloek nooit schrijf soms alleen ndpiep ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja misschien klint dat ook wel een beetje kort door de bocht...drink maar een eind weg.
Maar misschien raak ik wel gewoon een beetje mijn geduld kwijt met je reakties als ik of andere mensen je proberen te vertellen wat we zelf ook al hebben meegemaakt met ons zelf.

Je wilt het nu niet geloven, met jouw is het lang niet zo erg, jij hebt geen probleem en niets om weg te drinken, maar geloof me maar als ik dat niet ook tegen mezelf heb gezegt toen ging het toch weer minder.
Waarom ben je hier, voor de gezelligeheid ???
Voor mijn gevoel ben jij ook al een heel eind gegroeit sinds je hier bent en dat heb je ook gedaan door berichten die anderen aan je hebben geschreven, leuk, minder leuk, confronterend, het maakt niet uit wat voor bericht .
Maar je gaat nadenken, je gaat nieuwe gedachten krijgen, je gaat anders doen.
Er is kracht hier op het forum en die kracht is niet alleen door elkaar over het bolletje te strijken.

Ik vond je berichtje naar Lianne ook niet echt geweldig waar je doet alsof wij je ergens van beschuldigen als we zeggen dat we veel van onszelf herkennen in jouw. Dat mensen ouwe koeien over jouw uit de sloot halen.
Meid ik deed dat enkel omdat ik jouw een spiegel wou voor houden om jouw te helpen zoals ik dacht dat ik je kon helpen.
Jij scrhijft hier...en ik reageer zoals ik denk dat het beste is, waar je het meeste aan hebt.
Ga nu niet weer vervelend doen over dat ik je plek hier onvelig maak, want dat is wel het laatste wat ik hier wil doen, Vooral nu je zo goed bezig bent en naar ik hoop ook blijft.

Maar hou a.j.b op om de slachtoffer te spelen die alleen sommige uitverkorenen hier begrijpen.
Daar help je jezelf niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...