Spring naar bijdragen

vrijdag 25 juli


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe en K.gefeliciteerd met jullie 8 maanden. Harstikke stoer!

BB, Blacky en fran, veel plezier jullie hebben er goed weer voor.

Voor het eerst in maanden zit plannen te maken wat er vandaag gebeuren moet maar met een lach op mijn gezicht. Ik heb er gisteren alles uitgegooit en daarna geslapen als een blok!
Jullie hebben mij ontzettend geholpen daarbij, daar voor mijn dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caroline,

Al je inderdaad iets verkeerd gegeten hebt dan kan je je daar inderdaad goed beroerd bij voelen.
Maar je hebt ook wel heel erg hard gewerkt deze week. Misschien dat je lichaam gewoon een dagje rust wilt ? In ieder geval, beterschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wakker gegild door de loge van mn bovenbuurman grmblgrmbl
Ze oefent voor sopraan, (zegt ze) echt zooooo vals mama mia.
Sliep pas om 05.30 vannacht, hele nacht liggen woelen en spoken, dus ik was diep diep diep in slaap toen ze begon, en nog met verse oordopjes ook, maar ze gilt zo hoog, dat gaat overal doorheen. Ik heb me niet zo netjes gedragen want teruggegild; Oi !!! KOP DICHT !!!!
We hadden afspraken gemaakt voor bepaalde tijden, dat ik dan wegga, kan zij oefenen, best redelijk vind ik, drie uur per dag !!! Nou als dat niet genoeg is zakt ze maar in de str*nt, dus nu een brief geschreven naar de woningbouw met voorstel van 1 uur per dag. Zo.
Ben dus nu hartstikke sjaggi en niet uitgeslapen, zit te wiebelen boven een kop koffie, hartstikke gestressed meteen weer pfffff.
Vannacht nog The story of my life zitten uittikken, even in klad eerst, om hier neer te gaan zetten. Pittig stukkie wel, dus gaat ook niet in mn koude kleren zitten. Moet nog even goed doorlezen of niets vergeten en dan zal ik em plaatsen.
Nog 5 weekjes en dan naar mn nieuwe rustige fijne stille kalme vredige huis....
I count the days.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guuttemurgen,

Ik ga vandaag de raad van Ziza (hoe kom je toch aan die naam, beste Ziza?) opvolgen en twéé vervelende dingen doen: de boodschappen bij de Lidl (hoewel minder vervelend want geen kids in huis) en nog een stuk terras onkruidvrij maken.

Fijne dag allemaal.

En jaaaaaaaaaaa, natuurlijk ben ik ook forumverslaafd. Maar ik vind het niet erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien beterscap.

Kom net terug van de boodscappen. Wou morgen mosselen gaan eten.Wat kosten ze?
Normaal maatje 17euro en een beetje flinken 20 euro. Ze zijn schaars mevr.
Dus maar iets anders bedenken om te eten.
Had alwel mosselgroentes gekocht. Daar ga ik dan wel een pannetje soep van maken. Ook lekker:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou schoppen hoeft nu ook weer niet Marieke:D
Joh pak lekker de fiets is goed voor je en dan kan je hoofd eens
een beetje lekker uitwaaien, leegmaken noem ik dat altijd.
Wel jammer dat je man niets wil ondernemen.
Wel knap dat je er toch alleen opuit gaat.
Soms moet je ejzelf bij de kladden pakken en er zelf iets van maken.
Een ander doet het niet voor je.
Fijne dag.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, als je het gisteren droog hebt gehouden, ben je een kanjer. ;) Dus we gaan het jaar volmaken.
Ik zeg dit wel met enig voorbehoud, want je weet nooit hoe een dubbeltje rolt. In ieder geval ga ik er wel voor.

Even over het schieten met losse flodders. Ik zie het als een grap en ben niet zo stoffig om een grap niet op waarde te schatten. Beter losse flodders, dan de als een cowboy om zich heen knallende Wannes. :D

Toch, even iets over de losse flodders, in algemene zin. Een neutrale insteek!

Wie mijn aanmeldingsdatum en het eigenlijke stoppen bekijkt, die moet het opvallen, dat er een stukje mist!!
Dit nu is een zware periode geweest:vallen-opstaan-harder vallen- weer opstaan etc! Met andere woorden, ik heb het niet voor niets gekregen. Mocht er geluiden zijn, van die Soothe, die heeft wel erg makkelijk praten, dan zou ik dat idee maar van tafel schuiven.
Mijn strijd is net zo zwaar als voor ieder ander.

Eerst was daar (en nog een beetje) de werkelijk dodelijke vermoeidheid. Je denkt wat onder de leden te hebben. Dan de ook bij mij voortdurende gedachte aan drank, wat steeds minder wordt! Ook een zware geheugenstoring. Wat denkt een mens bij dit alles? Toen ik dronk, was ik beter af. De stemmetjes, die je willen laten tuimelen.

To make a long story short, ik heb mijn lesje geleerd en mijn huiswerk goed gedaan!

Het is dan ook niet verwonderlijk, dat ik de voordelen van het stoppen, er bij een ander helder in wil krijgen. Zo draag ik bij aan het oplossen van een niet te onderschatten probleem.

Wie mijn berichten eens onder de loupe neemt, ziet, dat er behalve de "losse flodders" zeer zinvolle dingen door mij zijn gezegd. Je kan het beter van een ervaringsdeskundige horen, dan zo'n geitenwollen sokken type. (sorry Tactus, niet jullie)

Dus ik ben er zo af en toe en geef een zinvolle input! Zou ik het idee niet hebben iets te kunnen bijdragen, dan was ik er niet meer!

Al de lieden hier op het forum, die de drank vaarwel hebben gezegd, zijn er content mee!
Voor de zoveelste maal:alles verandert niet ineens. Grote en kleine problemen, ziekte ,malaise, alles blijft je pad kruisen, maar je gaat er verstandiger mee om!!

Weg schuldgevoel- weg is het tot nul gedaalde zelfrespect. En bovenal vrijheid. Vrijheid in denken en handelen, zonder in ketens te zijn geslagen.

Dus we knallen er af en toe op los!! ;)

Groet, en ga er voor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Maar mag jij wel allemaal doen wat je nu doet?
Toen ik de facetblokkade heb gehad moest ik één dag en nacht op de dagopname
blijven en daarna mocht ik een week zo goed als niets doen.
Het is nu een half jaar geleden bij mij en ik heb er nog steeds profijt van.
Dus is RUST misschien het toverwoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...