juffie Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Hey Brudie, sjleepse al????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Nichtje de bedoeling is dat jij ons altijd voor blijft terwijl we jou op de hielen volgen, truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Ik ga maar weer eens slapen en hoop dat het vanacht eindelijk beter gaat lukken. Dag 7 is aangebroken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 juffie,ik krijg maar steeds dat aanpassen, dan hoeft het voor mij niet meer, ik heb de 24e er al uitgegooid en gooi nu ook de 25e eruit, de rest gooi ik er morgen wel uit.That's it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 filmke is gedaan ik ga ook slapen maar eerst traantjes door einde van de film van mijn wangskes vegen .en ik schrijf jullie nu al dat ik er weer een nuchter dagje aan vast rijg tapas amoniak en roken ppff neen ik stop dan niet met roken , maar stop wel met de amoniak hasta mañana amigos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 ammoniak stinkt maar het houtwerk wordt er wel erreg mooi van.. hihihimorgen boenwas halen, en dan is mijn oude bureau weer als nieuw!nichtje, blijf jij me maar lekker op mijn hielen zitten, kan ik wel tegen!Ik ga rondje met hond en kat en dan ook slapen, ik hoop wel dat het nog een beetje afkoelt buiten... pfft, het lijkt wel zomer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Dan heb je toch 11 dagen "in the pocket"Hopelijk voel je je nu prettiger...die spanning kan killing zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Goedenavond,Bij deze zou ik iedereen willen bedanken, die mij gefeliciteerd hebben, met acht maanden!Deze "die hard", heeft er net zo hard voor moeten vechten als ieder ander. Niet meer en niet minder!Het is een fikse struggle geweest. Gelukkig komen we in rustiger vaarwater.Dus het doet me goed, dat sommige zo attent waren, hulde te brengen! Een goeie stimulans om door te gaan!Kaia, ik blijf virtueel je hand vasthouden, en hoop het jaar vol te maken!Dan wil ik nog aangeven, dat niet drinken echt beter is. Ik pak het iets voorzichtiger in. Degenen die het bij twee drankjes kunnen laten, hebben mijn zege, maar de genen met een knap probleem kunnen beter kappen. Groet en dank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 :$:$:$:$Soothe en kaia...van harte met het behalen van 8 maanden ADB!Beetje laat, maar wel gemeend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 quote: Originally posted by: anjoLieve corinne, Zet hem op he , meid. Even goed slapen en morgen schijnt het zonnetje weer ( hoopik) dikke knuffel, Anjo dat van die voetjes leg ik je nog wel eens uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Gut Soothe,Houd je het vandaag ook weer droog aub?En nog de Felies hè voor de acht maanden !!!!! .Ik heb een goed idee mèn: doe jezelf een nieuwe zonnebril kado . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Houtje, u bent me d'r een. Overigens bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Pip, het zat er aan te komen, het is niet anders, het gaat zoals het gaat en het is zoals het is.hond en kat zijn weer binnen en ik duik mijn bed intot morgen maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Zie je wel .* stel je het rampscenario voor dat we met zijn tweeën zouden zijn, twéé Houten. Gna !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Joann, het doet me goed te horen dat jij ook lekker gaat! We doen het dus samen oké! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 oke!en dan moet ik gelijk denken aan die calve reclame,waarbij elke pinda een stempeltje kreeg...oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Joann en anderen, van mij krijgen jullie het stempel Oké. Dat geldt voor alle dappere strijders vandaag.Ik ga uitloggeren.DoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiWelterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden