Spring naar bijdragen

vrijdag 25 juli


BamBam

Aanbevolen berichten

Goedemorgen deze morgen,

BamBam en Frannie gaan naar zee, holadijeeeeeeeeeeee. Ff zonnen en een taske koffie halen bij onze Blacky, lekkerrrrrrrr.

Heb een fijne dag en alleen vandaag drink ik niet! Yihaaaaaaaaaaaaaa.
:D:heart::moon::sun::):rose::PB):rose:B):rose:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

BamBam veel plezier vandaag. Het wordt een schitterende dag. Maar het gevaar loert zulke dagen heel sterk, dus zal ik vandaag extra alert zijn en afblijven van alcohol. Lang leve frisdranken en water.

Lieve mensen , geniet ze van deze dag.

Liefs,
Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allen!

De zon schijnt hier al rijkelijk mijn ramen binnen, heerlijk zulke dagen zonde om lang
in mijn bed te blijven liggen. Is ook nergens voor nodig want ik lag bijtijds plat.

Bammetje en Fran, heerlijk plan, zorg dat jullie niet verbranden.
Doe de lieve groetjes aan Blacky wil je?

Sandra, van alco krijg je het alleen maar nóg warmer en heeft een slechtere uitwerking
op je huid met de zon erbij. Water kun je heerlijk afwisselen met allerlei smaakjes limo.
Gisteren heb ik cassis gehaald, vond ik eigenlijk nooit lekker maar nu wel.
Mijn smaak is aan het veranderen.

Carolien, heb je een nieuwe matras.............verdorie wat jammer!
Ik hoop dat de pijn wat verminderd voor je vandaag.
Maar vandaag een nieuwe dag, met ook weer zon, genieten!

Soothe en Kaia, mijlpalen dag! Gefeliciteerd! :present::D:present::):present::D:present:

Voor alle andere mijlpalers :present::present::present::present: Elke dag is er één!
Mooie dag om te starten en door te zetten!
Lekker spoelen met water :D de rotzooi je lijf uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst Stien alsnog feliciteren met haar verjaardag, bij deze Stien!!:present:
Hier gaat alles okidoki, dag 11 met refusal vandaag, én mn 5de nacht gewerkt, nog 2 te gaan.
Zometeen even naar mn dochter en kleinkids, even afscheid nemen, die gaan lekker 2 weekjes kamperen, ik zal dat spul missen!!
8 September lijkt nog zo lang te duren, pas dan gaan wij lekker 11 daagjes weg naar het mooie Limburg!
Carolien, beterschap, BB en Fran veel plezier aan zee!!
Allemaal een fijne droge dag gewenst en tot laters!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ook hier een stralende dag!
Ik ga vandaag eens even lekker van het zonnetje genieten.

Wat leuk BB en Fran, een bezoekje aan Blacky in de topovan.
Veel plezier!

Charlie, dag 11 alweer, de tijd vliegt.

Stien, ook goedemorgen.

Carolien, beterschap.


Mensen ik houd het in ieder geval weer droog vandaag,
bevalt prima.
Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo hoi,

Het was voor mij een vreemde start op het forum. Gelukkig ben ik kort van memorie. Er is dus niets en ik draag je een warm hart toe. Ik hoor van Anna soms iets (niets slechts hoor) Jullie kennen elkaar al wat langer.

Anjo, no hard feelings, dat ligt niet in m'n natuur! Het ga je goed vrouwtje! En nogmaals, ik hoop dat je je weg vindt, in dit leven. Je krijgt je deel ruimschoots. Daarom zeg ik steeds weer, dat het rechtvaardiger verdeeld had kunnen worden.

Anjo, kalmte, rust en wijsheid, dat stuur ik jou!
Groet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB en Fran en Blacky veel plezier samen vandaag.
Ben jaloers...jullie lekker aan zee en ik in de stad met mijn moeder:(

Nou ja dat is ook wel leuk want ik heb best een leuke moeder, ze is niet avontuurlijk maar wel ondernemend, erg fit voor haar 76 jaren, en heeft altijd een nuchtere kijk op mijn avontuurlijk verleden.
Ik bespreek veel met haar en zij verteld haar zorgen aan mij en zo hebben we altijd veel aan een bezoekje aan elkaar.

Pip niet teveel doordraven over mijn berichtje hoor. Ik heb het weg gehaald, zand erover.
Ik heb me hier ook wel eens onveilig gevoeld, maar meestal was dat niet de bedoeling van de ander. Ze wilden me gewoon iets duidelijk maken, wat ik volgens hun niet duidelijk zag. Zo mij ook met jouw.
Dit is een openbaar forum, iedereen kan van alles terug lezen en ik weet uit ervaring, dat men dat doet als men hier nieuw komt.
Ik hoop dat je op de koers blijft, waar je nu op loopt, maar daar heb ik niets over te zeggen.
Het is jouw leven, maar weet dat iedereen die zich met je bemoeit dat doet voor jouw.
Vooral die je al langer kennen.
Veel plezier vandaag met de kids!

Soothe en Kaia...8 maanden.....goh jullie doen me echt versteld staan...stelletje koppige doorzetters...echt helemaal gaaf.!:present::moon::sun::heart:

Ik heb veel zin aan vandaag, voel me super.

foutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn er al. Haha, Blacky is altijd vroeg wakker:angry: maar vandaag toch niet...
Ik bellen, grommel, grommel, kraak, :jaaaaa. Hoi Blacky, met BB, bel ik je wakker????????? Haha, maar de koffie loopt, ze kletst ons alweer de oren van ons hoofd dus dat komt helemaal goed!

Groeten overgebracht en ze dankt jullie hartelijk. T is hier al lekker weer:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat een heerlijk weertje vandaag...ben op mijn werk en op dit moment is het niet al te druk...
Straks met de family naar de bioscoop en een vriendje van mijn zoontje gaat ook mee naar Kung-Fu Panda...tekenfilms zijn helemaal mijn level...

Aan alle nieuwkomers die aan het struggelen zijn met niet drinken ; kop op !
Wat mij geholpen heeft is om in eerste instantie niet naar terrasjes/uitgaansgelegenheden te gaan ; dus nul komma nul...
Alle drank het huis uit... dus ook alles...
Een plan hebben voor de dag en dit minimaal een dag van tevoren verzinnen en het ook uit te voeren...
Het uit de weg gaan van heftige conversaties met familie en mensen die dicht bij mij stonden...
Twee dingen doen waar ik geen zin in heb (achterstallig onderhoud/klusjes/rekening betalen/e-mail beantwoorden/iemand terugbellen/vul maar in...
Ik ging naar AA meetings en je kan hier ook schrijven elke dag...
Ga naar de dokter voor eventuele fysieke problemen en wees eerlijk (meeste dokters weten toch al dat alkies en verslaafden geboren leugenaars zijn en voor de dokter maakt het niets uit alleen jijzelf en je familie schiet er niks mee op als je oneerlijk bent)...
En probeer vooral niet te klagen tegenover je partner hoe zwaar je het hebt want grote kans bestaat als hij/zij het zat is ook jou wel eens wil vertellen hoe zijn/haar vlag er voor voor staat en voor de meeste van ons is dat een mooie aanleiding om weer te gaan drinken want het zal geen prettig nieuws zijn om te horen (ik heb het gedaan en het was af-schuw-e-lijk)... als je wat kwijt wilt schrijf het dan hier of bespreek het met een lotgenoot...
O ja en zeg alsjeblieft niet dat je voor hem of haar stopt...eventuele mislukkingen of terugvallen zullen de ander aan het denken zetten en in het ergste geval zullen ze het zich persoonlijk aantrekken en zichzelf afvragen wat ze anders kunnen doen zodat jij niet zal drinken...en dat heet manipulatie...al kun je misschien zelf denken dat je heroisch bezig bent (mijn geval)...

Succes en het werkt per dag...

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Fran, BB, en Blacky een fijne :rose::rose:ige dag toegewenst.

Soothe en Kaia van harte gefeliciteerd met de 8 maanden:present:

Spud, ik heb jaren terug ook ballongevaren. hELAAS GING HET NA ONGEVEER EEN HALF UUR REGENEN
en moesten we met spoed landen. De eigenaar van de ballonnen kwam voor een kleine operatie bij ons en heeft daarna alle personeel wat die dag werkte ,uitgenodigd voor de vaart.

Ik vind het met dit weer moeilijk om thuis op het terras niks alcoholisch te nemen.
Heb de hh klussen klaar, ga zo de boodschappen doen en vanmiddag een wandeling met mijn vriendin maken.

VANDAAG DRINK IK NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffie..jij klikt waarschijnlijk op Quick reply als je antwoord geeft.
Maar als je rechtsonder het laatste berichtje op Antwoord klikt gaat er een nieuw schermpje open.
Hier kan je dan rechtboven Emoticons selecteren.
Wil je twee keer dezelfde emoticon hebben, dan moet je die kopieren of eerst weer Selecteer Emoticon aanklikken

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
Hier schijnt het zonnetje niet zo echt als gisteren, dus wie daar ook mee kampt die schenk ik wat zon.


Spud...wat een belevenis gisteren, maar goed dat je stevig in je schoenen hing.

Ziza veel pelzier vandaag met de kids!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...