Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Hihihi Trees, dat was mijn probleem ook met dat draadje vandaar dat ik mezelf maar even op de linken plaatsen rem gezet heb.. Staat er alweer een tijdje maar tegenwoordig kun je dus popcorn bakken als je in het bezit bent van 4 telefoons @Slofje, lijkt me mooi zo'n ketting. Ben vorig jaar ergens geweest en daar hadden ze stoelzittingen gevlochten van binnenbanden. Zag er super uit en het zat ook nog geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 @Corinne,:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 ja Spud, er wordt echt vanalles gemaakt van rubberenbinnenbandenheb tijdje zitten googlen vandaagwas ik toch weer een tijdje van de straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Is echt prachtig wat mensen zoal bedenken, Slofje. Zeker heel wat inspiratie opgedaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Prettige nacht allemaal,En "bedankt" voor jullie reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 ik merk dat ik vaak zo doelloos ga zwerven ofzovoor 1 blikje de stad inmoeten en dan 5 uur later weer terug zijnsoms heb ik mensen om me heen nodigen soms wil ik alleen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 @ Trees,Ik wil altijd op de hoogte gehouden worden door het nieuws en daar horen ook de minder leuke berichten onder.Maar vlak voor bedtijd allerlei gruwelverhalen te lezen zal mijn nachtrust niet ten goede komen.Nare dromen en onrustig slapen tot gevolg.Daarom neem ik voor het slapen gaan ff een muziek half uurtje om prikkels te laten bezinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 @Brudie,Jij ook een fijne nacht.. Ik dacht toen je zei dat je voorlopig alleen ging lezen dat het dan weinig nut had om nog iets tegen je te schrijven vandaar. Hihi, maar je schrijft toch Nog bedankt voor de vakantiewens. Heeft je vrouw nu al gevlogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 ja Spud, veel inspiratie opgedaannu maar kijken wat ik er verder mee doega gewoon door met experimenterenik hou je op de hoogte wanneer er een expositie is LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Morgenmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 dat is wel heel snel Brudie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 @Brudie, Morgen perfect vliegweer Fijne luchtvlucht! Was een vliegtuig toch of ook een ballon? Vlieg je nu stiekem mee of blijf je met de voeten aan de grond?@Slofje, heel graag! En anders exposeren hier op het draadje als dat lukt ik ben zeer benieuwd en ook nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 ik moet nu naar bednog een fijne nacht allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Vliegtuig. Rondvlucht Belgie Duitsland.See you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Nou, als we het toch over vliegen hebben zal ik deze vast wel mogen plaatsen...Nee, is niet m'n lego verzameling Goede vlucht en see you next time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 @ Pip, inderdaad maar toch noemen ze degene die dat ding vaart piloot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Wel 2 touwtjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Spud,Is voorlopig genoeg!Trees,Slofje,Heb je de donderslag ook gehoord? Nu de regen nog.Brudie,Hallo!Mieke,Flink gezweet vandaag!Soothe, Anna, Houtje, iedereen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Oh, eh, Slofje,De muizen wel thuislaten als je komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Het regent hier eindelijk ook weer eens. Dat is van maandag geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Corinne, als je meer kan gebruiken hoor ik het wel. @pip, tja luchtballonregelaar bekte geloof ik niet zo lekker Een kapitein heeft nog een roer maar dat heeft zo'n ballon niet maar het knuppeltje voor de piloot was ook nergens te vinden.. Ik hou het maar op touwtrekker want daar was die het meeste mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Ahum zon bedoel ik dan, regen daar zorgt Nederland geloof ik zelf wel voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 He, is dat besmettelijk lekke bedden? Eerst Carolien en nu jij, Spud.Vervelend is dat en hard en onconfortabel en zorgt er voor dat je net als de vloer zo houterig opstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 @ Allen,bedankt voor de reacties !!!Ik ga weer naar de schaapjes- zomer en winter-Ff een muziekhalfuurtje en dan slapen.Mo drukke dag, maar laat wel ff horen.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 't Is alweer een tijdje droog. Onze plantjes hebben toch nog niet genoeg gehad, vrees ik.Ik ga proberen wat te slapen. Morgen weer werken, ben ik wel blij om.Slaap lekker allemaal.Vannacht geen warme kruik nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden