Trees Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 De ogen zijn heel mooi gevangen, Kirky!En Spud, volgens mij mogen foto's wel omdat/als ze met ons 'leven' te maken hebben...Ik verzin dit overigens maar ter plekke, maar ik kan me voorstellen dat dat de filosefie erachter is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Echt mooi Kirky, nu moet ik ook voor jou nog een map gaan openen, Wil je wat meer laten zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Trees, ik denk ook dat onze hobby's mogen. Filosoveer met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Beste mensen, ik ga het hondje uitlaten en te bedde. Ik heb me een pukkel gefietst.Trusten en mooie dromen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 En Pip is ook een plaagkoppie, heb hier geen leven meer. Lief dat jullie me wat op probeereden te peppen. Toch zou ik serieus willen leren hoe ik foto's hier kan plaatsen. Druppeltje gaat naar haar nestje en bedankt allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 mooi Kirky, doorgaan met tekenen en vooral het plezier er in hebben.Ik ga slapen want wordt achter de pc lekgeprikt door de muggen.Morgen ga ik toch werken want er zijn 2 collega's niet en dan wordt het wel erg stil. Ik neem wel weer een weekje op als het wat frisser is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 @ Druppeltje,gewoon de aanwijzingen opvolgen. Het is reuze makkelijk zelf ik kan het. Heb al weer foto;s geplaats net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Oi, even de dagelijkse gedachte van morgen met jullie delen: het is er eentje van Loesje'Iedereen accepteert me zoals ik ben, nu ik nog"nou, dat is een goeie om de nacht mee in te gaantrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Hoe een foto te plaatsten staat bij 'tips en adviezen''!Pippi, hoe was je eerste weekend weer met je kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Ik hoor nu op het radionieuws, dat iemand zijn hond in een afgesloten bestelbus heeft laten stikken, in A'dam Buitenveldert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 goodevening allemaalwat een mooie foto`s en tekeningen!ik ben ook aan t klooien gegaan met image shack, lukt nog niethad een foto willen laten zien van mijn kreatieve uitspatting van vandaag:van een rubberen binnenband een ketting gekniptis een geslaagd experimentheb ik toch ook nog iets sportiefs gedaan vandaagwat zitten die terrassen vol!ben maar doorgefietstik had zo`n dorstgelukkig geen trekstraks 10 dagen alleenzie ertegenopmoet lukkenik kan het niet bij 1 latenhoevaak heb ik mezelf dat al bewezen?te vaak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Zie!!!Aan touw meegesleept: hond sterftAlgemeen Dagblad - 7 uur geledenUTRECHT - Eren hond is overleden nadat een tot nu toe onbekende fietser het dier in de Utrechtse Agnietenstraat hardhandig aan een touw achter zich aan had ... Dierenbeul trekt hond de dood inBlik op Nieuws - 10 uur geledenUtrecht - Zaterdagavond blies een hond op de Agnietenstraat zijn laatste adem uit, nadat een fietser de hond enige tijd aan een touw achter zich aan had ... Hond overlijdt in warme autoDe Telegraaf - 7 uur geledenAMSTERDAM - Vermoedelijk als gevolg van de hitte is in een op De Boelelaan in Amsterdam geparkeerd bestelbusje opgesloten hond, zondagmorgen 27 juli rond ... Hond legt het loodje in hete autoRTL Nieuws - 3 uur geledenIn de Amsterdamse wijk Buitenveldert belde een voorbijganger de politie toen hij een zwaar hijgende en piepende hond in een volkomen afgesloten bestelbus ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Hoi allemaal,Jullie zijn goed bezig. Ik lees, maar reageer voorlopig liever niet. Eerst maar eens tot mezelf zien terug te komen.Maar, Slofje, ik heb toch gezegd dat je naar mij mag komen. En ik wil best ook bij jou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Een voorbijganger reageerde op het auto-alarm en zag de Rotweiler hevig hijgend en piepend in de volledig afgesloten auto zitten. Hij belde de politie. Vrij kort na de melding belde de melder opnieuw dat de hond vermoedelijk overleden was. Na het inslaan van het achterraam konden politiemensen slechts vaststellen dat de melder gelijk had. Volgens de kentekengegevens komt de eigenaar niet uit Amsterdam. De politie van wijkteam Van Leijenberghlaan stelt een onderzoek in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Iedereen die gaat slapen: slaap lekker en hoop niet te veel last van de warmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 @Trees, ja ik had al naar de filosofie erachter gevraagd maar daar werd ik niet zoveel wijzer van.. Nou ja om problemen te voorkomen zolang ik het nog niet snap. zet ik maar voort foto's op het daarvoor bestemde plekkie kan ik ook geen problemen krijgen. Zal wel een ik heb blonde hersenen kwestie zijn. Tja en als ik in die fase zit zal het nog wel ff duren voordat m'n euro valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Pippi, gekken en gestoorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 straks met de muizen naar bedgelukkig morgen weer op tijd op, moet naar de tandartsen heeeeel veeeeel telefoontjes plegenbelasting, uwv, ohra, jeugdzorg, daar word ik ook moe vanje moet echt overal achteraanmoet ik mijn administratie wel eerst even op orde brengenik heb een grotere nieuwe tafel, kunnen meer stapeltjes op trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 @ Soothe,Moet dit nou net voor het slapen gaan, niet zo tactisch vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 ja Corinne, je hebt helemaal gelijk, wel een fijne gedachte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Hé Spud, dan moet je ons wel even waarschuwen dat je een foto of filmpje geplaatst heb, want ik kijk daar bv. zelden! In ieder geval zou ik het heel erg missen als de foto's er niet meer zouden mogen!Dus Slofje, ik ben heel benieuwd naar je rubberen ketting! ...mmm...een rubberen ketting...dat kan heel iets anders zijn dan wat ik in de eerste instantie denk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Ja Mieke, ik probeer ook altijd de nare berichten in het nieuws en kranten te vermijden! En zelfs dan krijg je nog genoeg akelige beelden binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Mag ik alsjeblieft mensenmepper worden! Zodat de kattenmepper zelf gemept wordt? De hondenvanger zelf gevangen. etc.etc. Ik ga solliciteren!!! Want ik zou een hele goede sadist zijn voor de sadisten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Corinne, wil je dan alstjeblieft af en toe een heeeeel klein beetje meeschrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 ik weet niet wat jij in eerste instantie dacht treesmaar hij is mooi om je hals, decoratiefietsie pietsie kinky geloof ikpuur alleen omdat het rubber is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden