juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Wens je een goede dag morgen, Corinne!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Het plenst hier, eindelijk. Jammer van de was maar dit was niet meer te harden zelfs met koude fohn was het nog 30C hier boven. En beneden zit X maar te bibberen van de kou. hIj kan lekker onder zijn dekbedje, ik zet het raam wat wijder open.Iedereen weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Corinne, fijn dat je er weer bij bent! En ook wel fijn dat je tóch ook weer meeschrijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Juffie, ik ben trots op je! Je doet het geweldig!En is zaterdag jouw ''vuurdoop'', heb ik dat goed gelezen?Nou, dame, die kan je vast wel aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Sorrie allemaal, maar wil toch even iets kwijt!Begrijp heel goed dat er een hecht clubje is, maar begrijpen jullie ook dat er bijna niet tussen te komen is???Het deed me pijn hoe Mari gisteren verwelkomd is.Ok, misschien niet jullie toon, maar volgens mij wAS ZE wanhopig!En dan op deze manier verwelkomd worden!!!!!Sommigen waren mild, maar sommigen ook regelrecht afwijzend.Ik heb daar moeite mee. Iedereen die zich hier aanmeldt heeft het moeilijk! Was voor elk van jullie ooit ook zo, toch?En ik zelf wil best meepraten, maar sommigen lijken wel bang te zijn, dat er beetje aandacht naar iemand anders gaat. Had het vandaag echt even moeilijk, maar....welgeteld 1 reACTIE.En nogmaals: ik kick niet op aandacht maar ik had wel meer steun verwacht. Verder wens ik jullie veel "plezier"met elkaar.Maar voor de nieuwkomers vraag ik : echte interesse en steun, ook al past diegene niet echt in jullie clubje. Want volgens mij is dat de doelstelling van dit forum!Zal het verder nu wel verbruid hebben, maar......het zij zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 En Trees en Corinne en nog enkelen van jullie, dit geldt niet voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Juffie.......waarom zou je het verbruien als je gewoon eerlijk voor je mening en/of gevoel uitkomt?Bij mij niet in elk geval!Ja ik was scherp naar Mari gisteren.....Afwijzend, nee dat dacht ik niet!Ze was al dagen bezig her en der een bericht te planten...lees maar na, en ze reageerde verder nergens op!Duidelijk vragen wat ze nodig heeft levert steevast hetzelfde op..Maar wij kunnen haar niet laten stoppen.....dat moet ze zelf doen.En misschien is het ookwel een stuk argwaan mijnerzijds...Er komen soms mensen hier die net doen alsof...en vervolgens gaan rellen!Dat is naar, en veroorzaakt veel onrust op het forum!Maar komt tijd komt raad...we lezen mari vanzelf weer,en ik zal de eerste zijn om mijn mening bij te stellen als het anders blijkt te zijn!Er is gister en vandaag echt wel op je gereageerd, en vergeet niet...geen reactie wil niet zeggen niet gelezen!eerder hebben anderen je al verteld dat ze hetzelfde gevoel hebben gehad toen ze hier net waren!Ik heb ook dat gevoel gehad, en dat gevoel heb ik nu nog wel eens!Maar ik ben hier voor mezelf...en haal eruit wat ik kan gebruiken, deel wat ik wil delen...en dan klaar!aandacht wil ieder mens, en heeft dat ook nodig....we zijn hier echter met velen, en dan moet je delen!Je storte je onvoorbereid in je eerste avond alcoholvrij, dat hou je nu al een hele week vol!!!!Petje af! Ik neem aan dat je doelt op de onverwachte BBQ van vanavond.....Oke, vertel....heb je het gered? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Juffie, ik snap wel wat je bedoelt. Alleen, met deze snelheid van berichten, moet je soms uitroepen (lees: UITROEPEN) om de aandacht te krijgen die je nodig hebt. Da's een beetje vervelend, want het is natuurlijk heel fijn als er gereageerd wordt op een probleem wat jij zélf als zodanig ziet.Echter, ik heb de dagdraad nog eens doorgelezen, en wat je daar verteld heb, begrijp ik uit dat je een beetje tegen de situatie van bezoek van de schoonouders opziet. Je hebt het alleen niet heel duidelijk uitgesproken, het is een beetje gissen voor ons die steun willen geven!Meid, ik vind dat je het heel goed doet, dat heb ik je ook geschreven, maar wil je ook begrijpen dat we hier met zijn heel-velen proberen onszelf én de anderen het hoofd boven water proberen te houden, en dat daar soms een schoonheidsfoutje bij kan horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Joan: zo goed als......................... op een gegeven moment genipt, vond het niet echt smaken, dus verder water!Maar mijn vorige bericht ging niet over mij maar over nieuwkomers in het algemeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Tees: jij bent de laatste die ik iets kwalijk zou nemen. Je bent er maar af en toe, maar wel heel puur! Bedankt!!!!!!De rest zal ik morgen wel over me heen krijgen, maar ik houd nu eenmaal van eerlijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Nou da's toch hartstikke goed!Je hebt het gered, oke op het nippertje...maar niet gedronken is niet gedronken!Goed gedaan!Ik snap dat je het wat algemener bedoelde,maar mijn ervaring hier is toch echt dat er heel openop nieuwe mensen wordt gereageerd!Ja natuurlijk schrijven hier mensen die elkaar al maanden, soms wel jaren, "kennen"!Dat je dan het gevoel krijgt er niet tussen te komen...is menselijk maar niet nodig!Kwestie van meedoen, delen wat je delen wil, reageren waar je reageren wil..en voor je het weet zeg je over een half jaar tegen een andere nieuwkomer hetzelfde:DMaar goed dat is mijn ervaring hier...jij kunt het heel anders ervaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Nou, Juffie, als we dan toch hier met z'n tweetjes zitten: waarom zou je de rest over je heen krijgen?Eerlijkeid kan best wel hier hoor!Maar ik stuur je ook nog even een PB tje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Nou dan lees ik dat morgen ook wel.....Hoe afschuwelijk warm ook...ik ga naar bed...pfffWeltrusten voor straks dames!Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Dank je Trees, ga nu lekker slapen! Morgen vroeg weer op!Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: joannKwestie van meedoen, delen wat je delen wil, reageren waar je reageren wil.. en voor je het weet zeg je over een half jaar tegen een andere nieuwkomer hetzelfde:D Tja, Joann, dit had ik ook niet kunnen bedenken, dat ik óóit nog iets zou zeggen waar iemand anders iets aan heeft!Maar maanden geleden bent jij voor mij ook een 'wegwijzer' geweest! En deze ''doorgeeffunctie" is ook best wel waardevol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Juffie,Ik lees je reactie nu pas.Mari heeft ongeveer 20 ondersteunende, lieve berichten gehad VOL adviezen. Dat ze die blijkbaar niet wil lezen en iedere keer opnieuw dezelde oproep plaatst met daarbij kritiek op ons forum, tja. Of ze wil niet lezen en erover nadenken of ze doet het expres niet.Naar jou toe is iedereen heel anders geweest. Zeker na je eerste week stoppen heb je uitgebreid reakties gehad.Vanaf nu ga ik op Mari niet meer reageren. Maar als jij vind dat wij op jou niet goed reageren, lees dan vandaag en gisteren nog eens goed na. Van mijn kant vind ik het hartstikke goed hoe je bezig bent, en heb dat ook meermaals gezegd. En hartstikke goed dat je hulp vraagt vóór de BBQ is begonnen. Ik ga nog even lezen of ik kan vinden of het allemaal goed is afgelopen voor je.XXXhoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jvh Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: Mieke@ Jvh, Lekker maaltje gevangen en genoten van de rust? niks gevangen ,het was me niet gegund maar de rust heb ik wel gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden