Spring naar bijdragen

zondag 27 juli 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

Laten we vandaag blij zijn met de kleine dingen: naar buiten in een korte broek, een praatje met een vriendin, een mooi stukje in de krant, een kwartiertje tevreden naar een plant staren, iets lekkers voor jezelf maken en ervan genieten, nog een keer omdraaien in een schoon bedje (hihi) en een beetje STILSTAAN bij de dagelijkse dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb vannacht toch raar gedroomd zeg: ik ben een heel raar boek aan het lezen waarin allemaal rare dingen gebeuren over een man die een lezing gaat geven in Frankrijk, beetje absurdistisch ook af en toe, mmmwwwaaahhhh, en vannacht had ik een eigen raar verhaal ervan gedroomd.

Ik heb gisteren een Psychologie en een Opzij gekocht (zo'n zomerpakket, mmmmhhhhh) en misschien ga ik dat wel lekker lezen.

Mijn vader komt vanavond eten met zijn "nieuwe" partner, en ik zeg eerlijk dat ik me altijd een beetje dubbel daarover voel, maar ik ga mijn eigen advies volgen en proberen blij te zijn :D dat hij naar het Midden van het Land komt voor mij.

Eerst ga ik maar een Sensejooooooo tappen (de nieuwste reclame: zie je een grote Tarzan die heel hard Senseeeejoooooooooooooo!!!!!!!!!! roept, is toch een leuk ideeeee?!?!?!? niet dan).

De katten zijn nog druk bezig met hun blikjes vis van gisteren, ze krijgen bij mij altijd het lege blikje tonijn of ansjovis en daar laat ik een beetje inzitten en dat mogen ze leegsmikkelen,nou ansjovis doe ik liever niet, te zout voor ze. Ik had weer die waanzinnige salade gemaakt voor mezelf gisteren.

Hmmm, vandaag uit eten en morgen eet ik van die verse ravioli die zag ik bij de C100.000 liggen en heb ik diep in de ogen gekeken en verteld dat ik hem maandag kom halen; met zelfgemaakt tomatensaus lusten de kinderen ook niet.

Ik geniet er voor het eerst in 5 jaar écht van dat ze er niet zijn, dat heeft dus ook moeten groeien.

O ja ik vergeet een belangrijk ding voor de dag van vandaag: laat de eerste stáán, het is geen vriend maar een (sluip)moordenaar.

En voor wie het nodig heeft: veel Kalmte, Moed en Wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môgguh!

Jeetje Hout, rebbelieyepyep op de vroege morgen... ik ben meer het type brombrom waar is de koffie.
Maar goed, het kan maar opluchten... live you out, hear!

Ben ook alweer ruim een uur op hoor.
'k Heb niet veel te melden de laatste tijd, alles gaat z'n gangetje wel hier.
Saai dus, maar wel produktief. Ben er zelf wel blij mee.

En ik doe met je mee, ik laat die eerste staan, en de tweede en de derde ook.
Genoeg gezopen voor een heel leven, zo voel ik dat nu nog steeds.

Besteluiden, maak er wat moois van vandaag! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Hout, bij deze.
Links een deur van 1meter30 breed, zo'n 25 kilo zwaar, helemaal haaks en waterpas (en hij kan nog open ook! ;) ).
Rechts een schutting achter de rest van de haag die ik heb laten staan, in het gat in het midden komt een vogelnestkastje wat ik nu van het resthout aan het maken ben. Dat witte ding in het midden is een vogelbadderschaaltje wat ik op drie (op gelijke hoogte gezaagde) hagestammetjes heb geschroefd.
Nog wat tegelen en opruimen en 't is klaar. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Houtje, water en alle anderen,

Hier ook iemand die met een nuchtere kop is opgestaan en aan de koffie zit.
Voor vandaag heb ik sporten en wat voorwerk voor het werk morgen op agenda staan.
Alles gaat z'n gangetje heb ook niet veel te melden. Lichamelijk voel ik me weer toppie. Buikje is weer weg. Dus alles is weer genormaliseerd.
Nu zorgen dat ik niet een uitglijder meer maakt.

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm. Ben niet zo goed in de slachtofferrol hoor, ik bekvecht wel terug als 't moet. Maar het wordt pas echt trubbels als ik stil blijf... ;)
Trouwens, de hond moet er nog uit (en dat is gèèn smoes!), dus ik kan in dit geval ook gewoon weglopen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, goeiemorgen Houtje en Water, das lachen, een deur die open kan, tja, voor mij is het avond he, dus ik lach om de "stomste" grapjes:D :D
Ook het draadje van gisteravond was weer geweldig, zag hele klokkenspellen voor me, en die zie ik nogal eens, werkgerelateerd..:o

Verder zijn er weer mooie dingen geschreven en is gelukkig het oude sfeertje weer terug, heerlijk!!

Voor mij nu dag 14 zonder alco, heerlijk, het begint te wennen! Groot struikelblok waren altijd mn nachtdiensten, nu, ik heb er 7 gehad en geen greintje last! Woensdag mag ik weer gaan werken, dus "ongemerkt" vliegen de dagen voorbij!!

Allemaal een hele fijne zondag en hou het droog!!

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Passend bij de openingszin van Houtje

Dat kleine beetje zon waar je al weken lang op wacht.
Die uitgestokenhand, die je van hem niet had verwacht.
Dat kleine bosje bloemen en precies op dat moment.
Die onverwacht brief als je alleen of eenzaam bent.
't Zijn de kleine dingen die het doe, die het doen.
't Zijn de kleine dingen die het doen.

Die kinderstem die kleur geeft aan een saaie, grijze dag,
Dat onverwacht gesprek toen je het allemaal niet meer zag.
't Was even net als vroeger , en je kreeg weer een ballon.
Het geeft je leven kleur, er is ineens een beetje zon.
't Zijn de kleine dingen die het doen

We leven in het groot, we maken veel te veel misbaar,
We praten wel, maar luisteren te zelden naar elkaar.
We kijken naar een punt en veel te weinig om ons heen.
We zien geen kleine dingen en dus blijven wij alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen adb'ers ,
geloof het of niet maar ik kom juist mijn bedje uit , nou ja niet moeilijk liep vannacht om 3 uur met het hondje op straat te trippelen .
charlie van harte , ook sandra van harte :present:
ik heb rare dromen gehad in het eerste uur van mijn slaap nou ja is maar droom dus.
hier schijnt al een stralende zon , mischien eens tot aan en rommelmarkt maar weet het nog niet
eerste gedachte deze morgen was hoe de moeder van de bruid zich vandaag zal voelen ;-((
wens iedereen een fijne dag toe , en ik laat de eerste staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

aan een ieder die vanmorgen gezond is opgestaan, heerlijk he!!!!

wij stonden vanmorgen geradbraakt, doch gezond, op. een muis in mijn bed vannacht
ik ben bijna nergens bang voor, maar muizen........en dan ook nog in je bed!
we kregen m niet te pakken, zelfs onze gestoorde kat niet
zoon is naast me komen liggen en zei, mam doe maar net of het een huisdier is die gewoon eventjes uit zn kooitje is
ik besloot niet meer bang te zijn
het was een heel klein muisje, dus er zal wel ergens een nestje zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...