Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 en Pip, ik ben GEEN gekke Belg toch hou ik van julliegreetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Brudie, ook gefeleciteerd! :camera:Voor iedereen: fijne nacht! En niet te veel warmte! Ik heb zo'n plafondventilator boven mijn bed hangen, héérlijk!Tot morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky,......jij blijtf maar jarig da's al een uur greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Ik was juist de eerste 2 weken veel fitter dan nu, snap er niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 en dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 dan is het woensdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 ok....... moet toegeven dat ik vroeger wel de bol uitging, en let op hé ik ga dit publiceren hé samen met Mari dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Trees lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: kirkysneeuwwitje zit mijn verjaardag er op Kirky laat al die appels je niet verwarren hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, je verjaardag begint net, maar ik begrijp dat het morgen moeilijk wordt met al die alcoholdrinkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Zometeen denkt Kirky, dat ie dubbel ziet met al die appels.HET LEVEN BEGINT BIJ 40:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, Golden delicious, Granny smith, Sneeuwitje, Casiris, en ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeZometeen denkt Kirky, dat ie dubbel ziet met al die appels. HET LEVEN BEGINT BIJ 40:D thnx snow white Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Oh jee, weten ze dat al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, als je quote kan je het onnodige gedeelte van de posting weghalen, zodat alleen het zinnetje over blijft waar het over gaat!Met al die ellenlange quotes wordt het zo onoverzichtelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Nou echt doei!Bedankt weer voor jullie gezelschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Trees, als je ziet dat een oude bekende online is kan je altijd een pb sturen of op de dagdraad vragen hoe het met die persoon gaat maar de dagdraden zijn tegenwoordig zo lang dat je niet altijd weet of diegene die ook helemaal gaat lezen.en nu ga ik ook slapen, het is gelukkig niet meer zo warm als afgelopen nacht! welterusten allemaal en aan de jarigen, geniet nog even van de krappe 23 uur die jullie nog rest als jarigen!Pip, je gaat goed joh! toch een doorbraak gemaakt volgens mij! Elke dag dat je niet drinkt is er toch maar mooi weer eentje erbij! en zo telezen heb je het vandaag erg naar je zin gehad!Zit je nu al op 2 weken AdB!!!trusten!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Tapas, lekker slapen. Je hebt een gezellig balkon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Oh Kirky, dat is nog eens een mooi kado. Ik hoop dat het goed uitpakt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Ha, stelletje nachtbrakers;),hihihi, ik durf normaal hier op mijn werk nooit in te loggen, er is nog niemand, dus kan het even.Wat gaan jullie toch altijd laat slapen, ik zal blij zijn als mijn laatste nachtje erop zit.Ben toch echt meer een ochtend mens hoor.Probeer nu even het draadje te lezen, als er iemand binnenkomt log ik uit, stel je voor,ze moesten eens weten.In elk geval slaap ekker voor straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Albertina, sterkte, je laatste nachtje!! en nu ga ik echt hoor, want het wordt inderdaad laat, maarja ik ben morgen wel vrij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Oh Tina stiekem naar het forum op je werk!!!!Ik ben een avondmens en dat zal ik ook zonder alcohol wel blijven.Werk ze nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 forummers, ik ga m'n stal op zoeken, lekker in het hooi geen nacht merries, en morgen geen katers, greetz & trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Poeh Kirky, dat vind ik knap om zo voor jezelf op te komen.Wannes, lekker slapen. Dit Appeltje gaat ook zo naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Je hebt volkomen gelijk.Je echte vrienden leer je trouwens pas kennen als de nood het hoogst is, dat heb ik nu wel ondervonden.Sommigen denken dat ze vrienden zijn, maar willen alleen de feesten met je vieren en niet de ellende delen.Die"vrienden"hoef ik ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden