Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: kirkyja , het is zover ik had om 00:00h gepost :D:D:D:D:D:D:D:Dgreetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Dacht dat ik al in bed zou liggen, dus: nogmaals proficiat Kirky!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, gefeliciteerd! :moon::camera: Laat je morgen even weten wat je hebt gekregen, of beter nog, zet het op de foto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Trees! Filmpje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky,Gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Welteruste iedereen, allen en mensen ik ga m'n nestje ook opzoeken.. Hele fijne Birthday today Kirky! Geniet ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Ja het profiel van sandman staat duidelijk open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Bericht Charlie 23.27 is al doorgegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky gefeliciteerd en Brudie ook!!! Kunnen jullie samen jullie verjaardag vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Anjo, hoe denkt X hierover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 is al doorgegeven aan de moderators Kirky, maar dan moeten we even wachten tot die online zijn.GEFELICITEERD KIRKY.. je eerste droge verjaardag sinds jaren? want wie zegt dat verjaardagen altijd met drank gepaard horen te gaan? een mooie dag dus om een slechte gewoonte te gaan doorbreken! Hond toch droog uitgelaten want het wil niet echt doorzetten hier, mwaah vind ik ook niet echt erg hoor, ben allang blij dat het niet meer zo benauwd is als gisteravond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Brudie ook jarig? Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 jeetje, moest weer veel bijlezenbedankt voor het delen allemaaliedereen gefeliciteerd met weer een dag!slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Haha, Spud, hij is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 en Brudy, hoe oud ben jij vandaag geworden? Ook van harte dus!!!!Kirk, zie het inderdaad als een nieuwe ervaring die je morgen op gaat doen, maak er een uitdaging van. Als ik iets onderneem met drinkers dan ga ik in de observatierol, kijken wie hoeveel drank nodig heeft om gezellig te worden, kijken wie er niet kan stoppen en teveel drinkt, kijken hoe de reacties worden met teveel drank, soms is het net een toneelstuk waar je naar kunt kijken en het is dan zo leuk om dat nuchter te kunnen doen.. en oja, je komt er dan ook achter dat er meer mensen zijn die niet drinken, maar ja, normaal spreek je die natuurlijk bijna niet.. een echte ontdekkingstocht dus!.Ik zit me opeens voor te stellen dat Mari echt een artikel gaat schrijven voor haar dagblad, dat ze aanklopt als alcoholiste bij een zelfhulpforum en dat ze daar zulke rare reacties kreeg, namelijk dat het moeilijk is om te stoppen, en dat als je wilt stoppen dat je dat zelf moet doen, het eerste glas moet laten staan... wereldnieuws!! schokkend!!! het zal heel nederland op zijn kop zetten!! kamervragen zullen gesteld worden.. sorry, mijn fantasie gaat opeens helemaal met me op de loop.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Pardon, hoe oud?Hoeveel jaar ben je geworden, het volgend jaar weet ik waar de mosterd staat.Ik ga naar bedje, kan wel een schoonheidsslaapje gebruiken.Slaap ze allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 haha, jij hebt gelukkig ook al zo'n levendige fantasie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 En hoe gaat het met jou, Pip? Heb je het niet-drinken weer opgepakt, of gaat het goed zoals die gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Ik heb nog een vraagje voor jullie. Soms staan er oude bekenden ingelogd, waar we al een tijdje niets meer van gehoord hebben. Ik ben dan altijd nieuwsgierig hoe het met die mensen gaat, maar zou ik die persoon dan aan kunnen spreken?Ik ben heel benieuwd hoe jullie daarover denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: kirkyom even serieus te reageren , zo,n persoon moet eerst een week droog gaan staan zich dan hier aanmelden en dan pas gaan oordelen of dit forum wel of niet werkt voor hem/haar . een reactie,s zoals die nu geplaats is kan ik alleen maar om lachen ben ff niet mee, op wie bedoel je nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Da's mooi Pip! Als je er zelf maar vrede meehebt, dat is het belangrijkste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, en alle anderen,Ik heb het ook net gelezen en er een leuk berichtje aan toegevoegd.Veel lees plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, iedereen is welkom op het forum, we kennen allemaal dat jww verhaal, velen van ons kunnen hier een woordje kwijt en kunnen een antwoord vinden , sommige bezoekers "passanten" daar weten we helemaal niets van, doch als zij niet praten...... willen zij dan geholpen worden ????????greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky en Brudie gefeliciteerd met jullie verjaardag:musicnote:Goh, was even bezig om bij te lezen en foto's kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 en heb ondertussen op Mari's discussie gepost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden