Spring naar bijdragen

goedemorgen op donderdag 31 juli

Mieke

Aanbevolen berichten

Ik was nog even buiten gaan zitten, en meende een frissig briesje te voelen. Daar moest ik even voor gaan zitten... Moet ik nu de kinderen weer onder hun dekbedden stoppen, de ramen al dicht? Neen! Als het komt, dan komt het. Zien we dan wel weer. Klaas is de hort op, op de fiets naar de stad. Zit wrs ergens op een terrasje...

Pip, wat ik wilde zeggen, maar ik vond niet de juiste woorden...
Die gaf jezelf, het gevoel er niet meer bij te horen, een buitenbeentje te zijn...
Loslaten van bepaalde ideëen. Laat de drank eruit, en wat blijft erover. Nu, denk je, niet zoveel. Maar het komt, écht! Geef het tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe,

Ik maak dat ook mee dat het mensen opvalt, we zijn tot 23.50 uur op het tennisveld geweest, was gezellig , een tournooi, en ik aan de cola en icetea en je merkt dat het opvalt en dat er toch met veel bewondering over gefluisterd wordt. Want het vorig jaar rond deze tijd was het hopeloos met me.
Had bijna het loodje gelegd, ben door de politie en huisarts uit het huis gehaald, net op tijd. Terwijl in de ambulance werd geplopt riep mijn huisarts (voorzitter van de tennisclub) "kom op man, laat ze eens wat zien,. En daar ben ik nu dus heel goed mee bezig.

Dus voor niemand is het te laat, alleen een ding "Je zult het zelf moeten doen".

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben de hele vakantie nog niet zo laat naar bed geweest, hahaha!
Zat net te denken, nou moet ik weer. Het huis bij houden, vlooien ...
Kon ik maar eeuwig in dat tentje zitten...
Maar ook, stel je niet aan. Dat hoort erbij. Stel je voor dat je verplicht een jaar in een tent moest bivakeren.... Nee. Dan 3 weken vrijwillig. Hou maar vast. Maar doe je ding!
Mensen het was zó relaxed! Relaxed, en tevens veel gedaan en gezien. Genoten! Mijn eerste vakantie droog, ik wil er nog vele!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffie,
Toch altijd een leuk mopperonderwerp ons weer.

Pippi,
Heb je je familie verteld dat je gestopt bent en heb je ze gevraagd je daarin te steunen. Echt hoor, het maakt een wereld van verschil. In april vorig jaar heb ik expliciet gevraagd om regelmatig aan me te vragen hoe het ging en ook ajb complimentjes te strooien. Het werkte. En vergeet vooral niet om je elke week een cadeautje te geven. Iets voor jezelf kopen wat je anders maar geldverspilling zou vinden, maar wat je erg mooi of leuk vindt. Doen, echt, het werkt.
Geef je meteen een bos :present: :present: als eerste van een complimentenregenbui.

He Piet, 'k heb je nog nooit het juiste weer weten te voorspellen. Alleen het weer op het moment. Tja, de boeren en tuinders en stedelingen (zoals Soothe) doet het beter.

Nou, Houtje, een andijviestamppot vind ik wel lekker nu. Alleen niet om klaar te maken.

An,
:heart:

Trees,

Tapas,

Marjo,

Brudie,

Zo beste mensen, ik wacht niet op Wannes. Ik kan toch niet helpen.

Wel te rusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brudie klasse! Soms moet een mens(ik ook Brudie)diep zinken voor de echte keus wordt gemaakt.
Ik vind het fijn dat je goed gaat en hoop dat het zo blijft,. We moeten waakzaam blijven en niet verslappen. Hier ook, de mensen hebben de zotste dingen met me meegemaakt. en nu krijg ik vragen. Wat is er met jou! Er is iets! je bent zo anders! Mooi toch. Brudie ga zo door!

Sorry, ik mis soms weleens iets, hoelang drink je niet?
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal in bed ik er weer uit.
Maagklachten, kan niet meer liggen.

Marjo fijn je heelhuids terug te zien.
De vakantie heeft nogal indruk gemaakt, lees ik
Op den duur vervaagd de gedachte aan drank en komen er nieuwe ervaringen en indrukken voor in de plaats.
Alles in je leven nogeens over doen, maar nu zonder drank.
Weer een belangrijke moment om aan je lijst van overwinningen toe te voegen.

Houtje ik gebruik de w.mediaplayer.

Crab cleaner geinstalleerd maar ik ben als de dood dat de hele boel in de soep loopt als ik het verkeerde weg doe.
Vooral het register scannen, één grote crabcoctail en dan durf ik niet verder.

Welterusten ik probeer of ik kan liggen in bed anders moet ik maar zittend de nacht doorbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...