Brudie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Tapas,Aan welke omgeving moet ik dan denken, wat dat onweer betreft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Leeuwarden droog. Geen gerommel. Oneindige hitte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ziud-Limburg droog, rustig weertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Heeft iemnad enig idee hoe ik van dat "aanpassen" rechts onderin afkom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Wannes ik heb je een pb gestuurd.Ik wil je graag wijzen op de landelijke SOS telefoon die kun je dag en nacht bellen en ze luisteren ALTIJD naar je 0900-0767.Sterkte, volgns mij heb je het niet eenvoudig.Pippi,Het voordeel duurt lang hè, maar het komt heus, heb een beetje rust en vertrouwen er in. En nu ga ik ECHT naar bed, maar ik kwam toch nog even piepen of Wannes er nog was. Men gaat toch meeleven en zich zorgen maken hè.Trees,Nog nooit zoveel levenservaring opgedaan en dingen geleerd als ná het stoppen, en het gaat maar door, iedere dag opnieuw. Maar in plaats van om 20 uur uitgeteld in bed neer te vallen blijf ik alle nieuwe dingen absorberen en ervan leren.Brudie,Succes met het zoeken van werk joh. Er zijn toch vacatures zat zou men zeggen.@llen,Ik wás fris gedouched maar hier in het midden is het nog steeds okselklotsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ja, dat wil ik ook graag weten waar het regent en waait. Hier is het windstil, om gek van te worden.En dan die muggen, brrr.... Lag al te slapen maar werd panisch wakker.Zit ik hier cake te eten en cola te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Utrecht gortdroog en bloedheet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Soms is het een kwestie van lieslaarzen aan en baggeren maar (door dat hoofd, want dat kent alle raadsels van het leven wel...).Ik weet het niet (ik weet het wel!), het werkt bij iedereen weer anders. Maar één ding is bij ons allemaal gelijk. Stoppen en daarmee doorgaan! En op een dag ben je niet meer met stoppen bezig... Maar met veel belangrijker zaken.Leven...!!!!Ben ook nog maar net onderweg, maar dit meen ik onderhand al te weten!En dat is al heel wat, dat had je mij een jaar geleden niet niet moeten vertellen, gnignigni.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Scheveningen, windstil, af en toe een vlaag, en een paar hele dikke druppels geregend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Haarlem, beetje regen, onweer zet nog niet door maar de wat koelere wind is een verademinghttp://www6.buienradar.nl/h.as...3&soort=verwachting1x1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Jammie, cake en cola !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Eigenlijk wel grappig: vorige week zaten we met zijn allen te mopperen omdat het regende, en nu..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Wat een leuk forum is dit toch! Haha!Te warm om te gaan slapen, te warm om te lezen...eigenlijk is er maar één activiteit geschikt voor dit weer....(néé zélfs daar moet ik niet aan denken!)maar vocht tot je nemen....en dan liefst zonder alcohol.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Tot 3 uur wordt hier geen regen verwacht, Verder kan ik nog niet vooruitkijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Hier Piet Paulusma, Hond uit geweest, moest het kort houden, wind trekt enorm aan, eerste druppels voelbaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Pippi, mis je niet gewoon de "demper" voor je gevoelens? En in 12 dagen een verandering, geef het wat meer tijd, ik zou zeggen een maand of 3, misschien een half jaar. Mijn kinderen roepen nu pas zeg maar sinds een half jaar, dus toen ik 2 jaar niet meer dronk, dat ze me "liever" vonden, nou was ik in het begin ook vre-se-lijk sjaggerijnig ik miste de drank zo vreselijk, gelijk een teken voor mij dat ik déze keer echt moest doorzetten. Kinderen zien ook amper dat jouw haar anders zit, je bent gewoon hun moeder, een veilig instituut, en dat is maar mooi ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ik zit aan de augurken, jammie (Neee............. !!!!!!!) Meestal eet ik met Dochter samen zo'n grote pot leeg op een avond, heerlijk. We vinden ook dat allerlei gerechten opgefleurd moeten worden met augurken, zoals boerenkool, nassi, stamppotten, haha. Stamppot ik moet er niet aan denken.....En nu ga ik echt te bedde, maar weer mijn tanden poetsen en hup, slapen, kreng (tegen mezelf). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 quote: Originally posted by: slofjenu jij niet drinkt kan je man moeilijk omgaan met jou, hij kent deze An nog niet zo goed en weet daar niet mee om te gaan, je laat je niet meer oml*llen ik drink nu bijna drie jaar niet meer, en ik laat me al heel lang niet meer oml*llen, dat bevalt me prima! dat wilde ik eventjes tegen je zeggen ik wens je alles wat je nodig hebt Het zal wel zo zijn. De periode dat ik dronk was ik afhankelijk, hopeloos en voelde me constant schuldig. Ja en amen en ik was blij dat er iemand was die me wel wilde.Maar dit is alweer jaren geleden. En misschien is de ommekeer wel gekomen in onze relatie toen ik dus stopte met zuipen. Ik werd een mens. Met een mening, ideeen, wensen, verlangens, gevoelens waar hij waarschijnlijk allemaal niks mee kan.Hier in huis is het zoals het weer nu is.Verschrikkelijk. Totale windstilte, hitte, geen veranderingen, zwijgen en als het geen zwijgen is dan is het onweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Zo, voor mij genoeg vandaag!!Ga een etage hoger verder met zweten.Goedenacht allemaal en we mogen er weer een dag bij optellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Dag lieve mensen,Tot morgen ( = straks), er zit al weer 1,5 uur op van dit etmaal, wordt een makkie neem ik me voor. Pippi,Beter gortdroog dan.... twijfelachtig (ver)dronken.Alléé meis ik doe met je mee, we zetten de kids onder de sproeier en koken wat makkelijks, okee? En geeft je AV bestaan de tijd om te groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Pippi, je luistert slecht. Niet boos worden. Voor wie wil je stoppen, juist voor Pippi. Waarom wil je medailles opgespeld krijgen, zo werkt dat niet.Ik zit hier moederziel alleen. Geen schouderklopjes, niets, ik zit soms tegen de muur te l*llen.De bevestiging, dat ik goed ga, zit in mezelf. En af en toe Hoera op het forum.Maar de mensen op straat merken het en spreken mij er op aan, dat is ook mooi!Als je echt wil, dan kan je het. Wat betekent een tijdje tandenknarsen op een hopenlijk nog lang leven in het vooruitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ik ga slapen, ik bleef nog even hangen ook ivm Wannes. Ik hoop dat het goed gaat!Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 In de oudste stad van beide Hollanden is de wind gaan liggen en valt er nog een zacht regentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Eenieder, ik ga ook richting bed!Pas een plafond-ventilator laten installeren. Enige jammere is, dat de hond niet meedurft.Maar goed, ik kies nù voor de koelte!Tenzij het gaat onweren, en dan moet ik hond wel op bed trekken, want voor knallen is-ie erg bang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ik snap dat jullie jaloers zijn, het koelt hier nu echt af en het is echt genieten, balkondeuren weer open en genieten van de wind die toch zeker 10 graden kouder is dan de stilhangende lucht, maar het zet ook niet echt door. Het zijn steeds van die vlagen.Pip, helaas duurt het inderdaad wat langer voor mensen om je heen de verandering zien, en zoals anderne ook al schreven, het is niet alleen het stoppen met drinken maar vooral het leren om anders tegen zaken aan te kijken.oei, ik heb niks gezegd, nu gaat het echt onweren en regenenen ik ga slapen!tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden