Spring naar bijdragen

goedemorgen op donderdag 31 juli

Mieke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk...eh, ik geloof.... eh, nee, ik weet het zeker; ik volg dit computergepraat even niet meer en te moe om me er in te verdiepen. Zou ik wel weer eens moeten doen, maar ja, als de kids weer thuis zijn komt mama niet meer aan bod. Als huisje doorgaat komt er een laptopje voor mams.
Ga nog even buiten kijken of er nog vallende sterren zijn (schijnt de tijd voor te zijn) en duik m'n bedje in met een boekje.
Slaap lekker allemaal en hou het droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps, mijn tip voor computerproblemen als je er echt niet meer uit komt, ga naar het nationaal computerforum en leg het probleem voor en door logjes te plaatsen (ze leiden je daar heel netjes doorheen) komen alle troepjes op de pc naar buiten en kan je die opruimen, onder begeleiding dus. Nu alleen nog eens bedenken hoe ik echt van mijn spam afkom, had er laatst weer 800 op 1 dag... gek word ik er van!

oja goedenavond ik ben weer boven water, lange dag gehad, gewerkt, daarna wilde ik het konijnenhok bij mijn zus verschonen, sleutels kwijt, snapte er niks van, snel terug naar mijn werk, niet gevonden, nou was ik tussendoor heel even naar de bieb geweest dus hoppa daarheen en daar lagen ze gelukkig pffffft. Toen ik het konijnenhok kwam verschonen bleek mijn nicht daar te gaan overnachten omdat ze morgen vroeg moet vliegen (stewardess) en Haarlem dichterbij Schiphol ligt dan Utrecht. Schoonmoeder van mijn zus was er ook dus hebben we met z'n drieën gegeten. Daarna met nicht naar mijn huis want we konden daar niet op internet en daarna hebben we hier eens flink zitten babbelen.

Was bijzonder want eigenlijk babbelden wij nooit (ze is 15 jaar jonger dan ik) maar we hebben echt heel verhelderende gesprekken gehad over onze moeders die zussen zijn. Nichtje drinkt trouwens ook niet, heeft ze nooit gedaan, dus dat was een prettige bijkomstigheid.

Nu zit ik te wachten tot het af gaat koelen want het is vandaag wel erg warm, lauwe douche genomen, mezelf in de Deet gezet tegen de muggen en daarna nog anderhalf uur bezig geweest met hier weer bij te lezen.

Fijn dat je weer terug bent Marjo, en Floor, goed dat je terug bent gekomen op gisteren. Dat is de kracht die in je zit en dat siert je. Het kan soms erg confronterend zijn om je zelf terug te zien als je gedronken hebt. Ik kijk uit naar Floortje II morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.ibood.com
ik heb me aangemeld, (pippi ook geloof ik) en wacht iedere dag met spanning 0:17 uur af (dan krijg ik de aanbieding per mail door)!
Vorige week een heel leuke camera van Olympus, shockproof, én onderwater te gebruiken tot 3 meter, € 140,=! Die heb ik nu, ben er erg tevreden mee! Het zijn niet altijd leuke aanbiedeingen, wél vaak heel verassend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
Je hebt helemaal gelijk. Zonder ons drankverleden zou ik al deze lieve, aardige, gevoelige mensen nooit ontmoet hebben.

Tapas,
Spamfighter downloaden. Is gratis voor particulieren. Ik heb 'm voor Microsoft Outlook en het werkt prima. In het begin wel opletten of hij niet teveel als spam ziet, m.n. bij nieuwsbrieven. Op het werk hebben we de betaalde versie. Wij zijn een nette organisatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben vanaf vandaag 10 dagen alleen thuis
zoon is op vakantie met vader
was ik maar alleen
vond vandaag een dode muis en zag er weer een lopen over mijn bed!
had ik al verteld dat ik gisteren besloten heb niet meer bang te zijn voor muizen
anders heb ik toch geen leven meer
gelukkig heb ik nog een kat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spamfighter heb ik corinne, maar dan nog komen ze wel binnen, het ligt volgens mij meer aan upc, je zou toch denken dat zij die er al uit moeten vissen voor ze bij mij binnen komen?
Laatst stonden er binnen 1 week 1500 spammails in mijn map. Dat vind ik niet normaal.

Ik ben nog veel te wakker, veel mensen gesproken vandaag en een lange dag alles bij elkaar, te warm om te gaan slapen. Maar het was wel weer een echte donderdag-zonderdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...