Otje Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Ik ga even mn blender volgooien met lekker fruit en groente spul; JAMMIE !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 reactie aan marjo 11:18 enn dit is nu eens de reden waarom ik hier eindelijk weg ga het is makkelijk marjo alle schuld op ons te nemen , maar van alles zijn we geen schuld mogelijk veranderen wij door niet meer te drinken maar hier is de partner niet veel veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 quote: Originally posted by: AnWonderlijke dag vandaag. Toen ik thuis kwam werd ik gevraagd vanavond 'mee te helpen' het vat bier leeg te drinken. Ja haha. Leuk hoor, vandaag ff niet. Geen tijd. Trouwens, we laten ons hier vandaag dus door niemand gek maken O K ?! Zullen we dat even afspreken.' Heb nogal een sterke intuitie en , ja EN er hangt van alles in de lucht, hier tenminste. Gewoon geen alcohol vanavond! Wat een l#llige opmerking zeg over dat vat bier, hopelijk door iemand gemaakt die wel vaker niet weet wat ie zegt Hier hangt onweer in de lucht An, laat het er gewoon uitdonderen...kan ik toch niets aan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Hoi An,Door wie werd dat gevraagd dan ?GroetjesZiza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 tapas 12:11 ik heb vorig weekend voor het eerst in mijn leven het zaligste drankje gedronken dacht naam smoothie NEEN niet soothie was iets van mango en melon als ik er aan denk komt het water weer in mijn mond vandaag ben ik naar "mi casita " geweest eens een ander baan genomen , de streek daar is gewoon prachtig en heuvelachtig en veel groen en er staat zelf een ................ windmolen er zijn wel redelijk veel problemen ivm het huisje maar het voelt goed aan en het komt in orde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 ah woman....wat vervelend voor je meid: hoofd koel houden hoor!!!zie jezelf voor je, wezenloos door de alcohol van je nieuwe haar genieten... ach nuchter, staat het ook vast erg leuk! Gremlin weg jij!waarom stopte je ook weer met drinken? ..........precies, volhouden!ik sta nu 2 maanden en 3 dagen droog. ik heb het er op het moment ook moeilijk mee. ik merk echt dat ik in gevecht ben met mezelf: ah, ik ben toch nog jong, misschien heb ik gewoon mijn leven nog niet op orde en dronk ik daarom veel... dus als ik mijn leven wel op orde heb en wat ouder ben, mag ik wel wat drinken. dan kan ik vast maar houden.Dat is natuurlijk een hele gemene gedachte he... ik weet dat veel oudere mensen bij de AA ook zeggen: " ik wou dat ik zo jong was als jij. je bent er "op tijd"bij. ik wist al toen ik 26 was dat ik niet met drank om kon gaan... alcohol heeft echt mijn leven verpest."en ik denken dat het bij mij wel weer anders zal gaan, Yeah Sure!!!Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik actiever met het herstelprogramma bezig moet zijn. Hier op het forum posten helpt ook, zeker. maar een oefeningetjes doen uit het werkboek van de AA is houdt me ook bij de les en verplicht me om over mezelf en mjn drankgebruik na te denken. nou, ik ga maar aan ( drie keer raden precies: Scriptie!Goed idee An, vanavond geen alcohol!hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Jammie !!Een smoothie metaardbeipeer mango (inderdaad blacky !!)en volkorenyoghurt met abrikoos en perzikIn de mixer en zooooo lekker !!daar knapt een mens van op !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 fran 12:55mooie mail frannie ach ja ik ga in de buurt van zottegem wonen in de naam van het dorp achtervolgt mijn vriendin mij en nog iemand anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Woman, Wat is volkorenyogurt?? Heb je een blender of een sapcentrifuge?Ben vorige week even wezen kijken naar een sapcentrifuge, maar ik vond het ondanks mijn grote aanrechtbladen zo,n joekel van een ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 ach ja reeds duizend keren hier geschteven todo lo negativo , siempre tiene algo positivo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 pipke van mij voor jou kusje op je kaakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 quote: Originally posted by: pippiEnnnnnnnnnnnnnn Hopppppppaaaaa!!!!! Schoppen naar die "Gremlin"dan.... Heb jij nog de rubber hamer? Kan 'm nergens vinden. Misschien moeten we hem voor algemeen gebruik hier aan een spijker ophangen in dit theehuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 bambam 12:24 heel goed gezegt en is ook mijn mening pas op want deze belg is op pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Ik heb een blender (€ 20.= bij de blokker) 3/4 liter gaat erin.Volkorenyoghurt is nieuw bij de Appie, yoghurt met granen enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 oké, dan moet ik ook maar eens bij de blokker gaan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Blacky,Laat het je goed gaan, jouw slogan blijft mij altijd bij : Durf te geloven in je eigen kracht.Brudie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Gremlins kun je trouwens ook in een blender stoppen...gni gni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 corinne 16:09 dit is een hel mooie mail corinne , men kan pas voor een ander zorgen als men het zelf goed heeft ook ik heb die fout heel lang gemaakt en weet tot wat het kan lijden met de lange ij zorg goed voor je eigen corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Ik kom even binnenvliegen, nog niet gelezen.Met trots kondig ik U aan dat het VouwFietsTeam met Flow&Spirit voor vandaag "veilig" binnen is. Heerlijk toch en we hebben echt steun aan mekaar.Ik ben maar weer naar bed gegaan, heb een belabberd gevoel over me, en besloten mezelf maar te laten uit-tutten in bed. Laters........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Hahaha Har,Verpulveren die hap !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Goede rust gewenst voor jou, Houtje !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Houtje een :present:voor je fietsteam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 elsje kom je morgen eens terug ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Houtje sterkte met die rotpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Carolien, heb jij nog ergens een tekening van een toverfee in je collectie ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden