Har Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Pip was niet de enige, Corinne was het ook met haar eens en daarbij begrijp ik nu beter waarom het haar stoort. Nederig ben ik niet zo gauw, Mieke Goed, het is gebeurd en ik laat het hier staan.Truste en sorry dat ik verder niet op andere postings gereageerd heb en er zo tussendoor kom, toch een beetje een olifant inderdaad.Ga pitten nu, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 truste olifant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Ga zo naar mijn schaapjes toe.Wie verpest de sfeer hier nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Valt trouwens ook iets voor te zeggen dat ik het nu geplaatst heb, anders ging misschien morgen de hele dagdraad hierover bedenk ik nu. Zo'n boodschap op de nuchtere maag kan ook mensen storen bijv. Tsja, wat is wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Ach, ik ben ook een alcoholist en ben een beetje narrig. Die stupido gremlin zat nog steeds te fluisteren.Keek ik me toch daarnet in de koelkast met zo een geniepigerd op mijn schouder die me influisterde dat er mss nog wel een flesje bier is vergeten. :$ :$Gelukkig niet. He he he he he he. En ik kruip zo mijn bedje in.Nog eerst even muziekje opzetten. Nu dat ding hier toch in de slaapkamer staat, kan ik er net zo goed van profiteren om met lekkere muziek te gaan slapen.Slaapzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 @ Pippi ,wat voor de 1 een tijdstip is is voor de ander helemaal niet aan de orde.Je kunt geen rekening houden met meerdere gevoelens en vind dat Har het goed heeft opgelost met excuses over en weer.Geef een ander de vrijheid om te posten en kies zelf om uit te loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Slaap lekker Corinne, maar goed dat er niets meer in de koelkast stond...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Geniet van een muziekje Corinne, doe ik ook voor het slapen gaan. Lekker half uurtje onthaasten of opslomen zoals BB zegt.Rust nemen is erg belangrijk en neem het er maar ff van.Truste Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Knap doorstaan Corinne en die 1-ne had meer trek opgeleverd denk ik.Ik durf er niet aan te denken om 1 biertje in de koelkast te hebben. Zou een run opleveren'Erg he? nog steeds na al die tijd blijf ik in gevecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Ik ganaar mijn schaapjes Corinne,Slaap lekker en tot mogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden