Otje Geplaatst 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2008 Ja Corinne, ik ben er voorlopig zeker nog niet klaar mee, met die drang.Ben wel door mijn uitglijder van 2 augustus meer overtuigd van mn beslissing, die wanhoop van de dag erna mama mia, dat heb ik er toch echt niet meer voor over, hoe ik dat al die jaren heb volgehouden, de kater is echt te erg om het nog leuk te vinden....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2008 Slaap lekker !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2008 Ik ga nog even stom zappen met een valdipsert (met melatonine) en dan ook richting mn nestje.Toedeloe !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2008 Fijne vooruitzichten, Woman.Ik heb wel licht, maar......geen bad, helaas! n Corinne, weer herkenbaar...... perfectionisme )of te weinig erkenning gehad!Je `kapot`werken, er altijd zijn voor je pubers etc.,......kortom..... jezelf wegcijferen! Vind het zelf nog steeds moeilijk, maar probeer steeds meer MIJN grenzen aan te geven. Wordt niet door iedereen gewaardeerd, maar..... voelt voor mezelf wel steeds beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2008 Bedankt voor de reacties!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2008 Nou Karinneke, vervelend voor je.Mar moet morgen vroeg op!Dus................nu naar bed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2008 Ik beledig niemandIk geef je alleen maar mijn mening.Als jij denkt overal tegen aan te kunnen trappenmoet je reacties verwachten.Blijkbaar ben jij de enige die haar mening mag geven hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2008 verkeerd draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2008 Heel erg, mijn erewoord is niet veel waard.Heb Safi inderdaad een pb gestuurd. Dat jouw meestal zonder w geschreven diende te worden. Ik had dat niet mogen doen. Ik had gewoon door moeten gaan met te denken "dat moest zonder w". Safi, mijn excuses naar jou voor deze botte opmerking. Sorry.Forum, mijn excuses naar jullie. Ik heb mijn erewoord misbruikt. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden