Spring naar bijdragen

dinsdag 19 augustus 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

Sten! 20 maanden? wauw!!!!

Hier is het ook al niet optimaal, net wel hardgelopen maar heb de hele dag al enorme menstruatiekrampen, pijnstillers helpen niet echt, met het lopen trouwens geen last, dat leidt af he!
Oppashondje is er, dus die heeft mee hardgelopen en gezwommen en ballen gevangen en voor mijn voeten gedropt en weer opgepakt en weer voor mijn voeten neergelegd en weer opgepakt.. dus die is wel moe denk ik!

Vanmorgen plasma gegeven dus de dag is al aardig gevuld geweest. Eigenlijk moet ik nog een foto af laten drukken maar dan moet ik een end fietsen dus wil ik wel graag dat het droog is! Anders doe ik dat morgen wel. Druk dagje dus al met al!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stien, proficiat met je 20 maanden droog!
Dat hoop ik ook te behalen :)
Vandaag eerste dag 'nacht' droog overleeft, heel onrustig geslapen maar toch geslapen, zowat ik de twilightzone denk ik, ach ja dat zal erbij horen. Ben blij dat het zonder alcohol verlopen is anders zat ik nu met een houten kop en kom op men werk aan als een halve zombie!
vandaag voor dag 2, ik wens iedereen nog een goede dag toe en laat de eerste staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien: van harte proficiat, geweldig 20 maanden!!

Toen straks had ik het idee, dit ga ik niet redden vandaag. De hormonen nemen echt een loopje met me.
Zo ziek ellendig ben ik lang niet meer geweest. En de drankduivel gaat dan zachtjes fluisteren (hard durft de engerd niet) dat een fles bier, die de heren momenteel aan het nuttigen zijn mij weer wat vrolijkheid geven.

Zo, ik heb het opgeschreven en daarmee de ban verbroken, de kracht ontnomen.

Dit is heel belangrijk. Nu nog een potje janken en we hebben heel het scenario weer gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, goed zo!

Verse tomatensoep, verse groente, balletjes en vermicelli doet wonderen om deze tijd.
Neemt de behoefte af en de suiker trek weg!
En ook gezond, mis alleen een vers stukje stokbrood erbij ennnneh dan ook de
kruiden boter, maar ja, je kan niet alles hebben.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat nou Stientje, 20 maanden? Top! Gefeliciteerd.

Zo, ik ben weer thuis en ga mn moede hoofd ff te rusten leggen. Vanavond weer verder met financiele afwikkeling van mn scheiding. Bah, ik stel dat altijd zolang mogeljk uit maar daar ga ik me ook rot van voelen. Aktie, altijd maar weer aktie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,
Ik kom even kijken en lezen.
Ik heb weer extra gewerkt en tot hiertoe gaat dat goed.
Al ga ik niet te vroeg juichen, want ik zit toevallig wel redelijk in mijn vel de laatste dagen.
Half uurtje geleden heb ik maar eens de studieboeken die we nog niet hadden voor dochter besteld.
Kom ik uit de winkel en ja, stortbui. :wacko:

Stien,
Gefeliciteerd met 1 + 2/3de jaar.
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal goed bezig.
Helaas die stomme PMS bij velen. 't Is alleen zo jammer dat je 'oud' moet worden om er vanaf te zijn.
Ook helaas alle pijn bij mensen die net iets te veel teveel gedaan hebben.
Grieperigheid en verkoudheden komen ook al weer op. Zelf heb ik sinds gisteren een beetje keelpijn en een hoofd dat net iets achter ligt op mij.
Ik ga nu maar eens een uurtje rustig liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stientje,

Van harte gefeliciteerd, het is een MEGA prestatie en ik ben met alle anderen super trots op je !!!!

1 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
2 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
3 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
4 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
5 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
6 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
7 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
8 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
9 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
10 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
11 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
12 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
13 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
12 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
14 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
15 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
16 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
17 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
18 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
19 :present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:

en...........

20 !!!!!!!!!
:present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
:present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
:present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:
:present::):moon::rose:B):musicnote::heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ook weer even tijd.
Stien: 20 maanden! Geweldige prestatie en dikke, dikke felicitaties waard! :musicnote::):D:present::moon::sun::heart::light:

En ik zie dat er ook weer een paar nieuwelingen zijn. Inge en Pepin, welkom hier! :present::light:
Ik hoop dat jullie net zoveel baat mogen hebben bij dit forum als ik de afgelopen weken heb gehad. Sta nu 23 dagen droog en voel me er heel prettig bij. Tuurlijk af en toe een dipje, maar zonder drank zijn die veel beter door te komen. Zet 'm op!!

En nu ga ik eerst eens even lezen, later misschien nog reageren, maar heb ook nog wat anders te doen vanavond, dus ik zie wel even.

By the way, heb al wel wat van die typische vrouwendingen voorbij zien komen. Zelf heb ik, volgens mij, overal niet zo'n last van, maar als ik het zo lees, zit ik daar dus ook helemaal niet op te wachten; de "geneugten" van het vrouwzijn.

Later.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees: fijn dat je even komt zeggen dat je de refusal weer hebt genomen. Ik durfde haast niet te schrijven over mijn gremlin aanval. Weer en weer en weer..... je snapt me wel :heart:
Vandaag gaat het ons wel weer lukken he Trees? Hier is het bier weer het huis uit gelukkig, was even heel gevaarlijk.

Kirky: ik las je nog gisteravond. En wat ga je goed joh!!!! en zo ontzettend positief, goede inbreng, inspirerend. Enne ... lekker in die zevende hemel blijven vandaag. Top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat moet je dus nooit met mij doen hè, tegen me zeggen dat een hond zielig en alleen en verlaten is en anders naar het asiel moet. Nu heb ik dus twee honden. De tweede is een Jack Russell van 10 jaar oud en kan het verschrikkelijk goed vinden met Max. Zo goed dat er al het een en ander in huis is gesneuveld vanmiddag. En het alleraardigste er van is, dat ik het nog niet aan mijn gemaal heb verteld, want die komt vanavond laat pas weer thuis. Ahum.
Maar goed, wat er ook gebeurt, we drinken lekker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...